Тести з трудового навчання 10-11кл.

Про матеріал
Тестові завдання. Можна використати до модуля "Деревообробка". Є чотири рівні складності.
Перегляд файлу

Тестові завдання

з трудового навчання

учня ­­­­­­­­­­­­­­_____ класу

_______________________________

                                                                    (прізвище,ім’я,по батькові)

I рівень

  1. У якому переліку наведено хвойні породи дерев?

а - дуб, сосна, береза;

б - ялина, вільха, сосна;

в - сосна, ялина, модрина, кедр, ялиця;
г - модрина, граб, ялина;

д - осика, ялина, сосна.

  1. Яка деревина належить до м’яких порід?

а – дуб, береза, бук, граб;

б – ялина, сосна, осика, липа, вільха;

в – ялина, ереза, сосна, бук;

г – граб, вільха, липа, осика;

д – береза; бук, ялина, вільха.

  1. Який зазор має бути між підручником токарного верстата з обробки деревини і заготовкою під час точіння?

а - 1мм;
б - 2,5 мм;
в - 4 мм;
г - 4,5 мм;
д - 5 мм.

II рівень

  1.  

 

  1. Встановить види пиломатеріалів.

  1. Позначити основні вузли токарного верстата з обробки деревини

 

 

III. Рівень  6.  Обрахувати припуск обробки деталі

  • Номінальний розмір –
  • Найбільший граничний розмір –
  • Найменший граничний розмір –
  • Допуск –

 

 

      4. Рівень

    7.  Скласти технологічну карту виготовлення ручки для напилка.

C:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image1.png

п/п

Поопераційні

ескізи

Послідовність

роботи

Інструменти

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

                             

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

з трудового навчання

учня ­­­­­­­­­­­­­­_____ класу

_______________________________

                                                    (прізвище,ім’я,по батькові)

  1. Рівень
    1. Як правильно передавати інструмент з рук в руки?
      1. ручкою до себе;
        Б) ручкою вперед;
      2.   ріжучою частиною вперед;
        Г) ріжучою частиною вниз.

4.Встановити назви елементів шипа .

  1.   Механізми підвищеної небезпеки фарбують …   А.Зеленим   Б. Жовтим В.Червоним Г.Чорним                    3. Уразі припинення подачі електричної енергії при роботі на станку необхідно (продовжити речення)…                                                                                                                                                                 II. Рівень

C:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image1.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Встановити послідовність виконання технологічних операцій при виготовленні глухого гнізда з допомогою долота.

 

C:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image5.jpeg           

III. Рівень

6. Написати шипові з’єднання.

 

 

 

 

 

      IV Рівень

  1. Скласти технологічну карту виготовлення столярного рейсмуса.

 

п/п

Поопераційні

ескізи

Послідовність

роботи

Інструменти

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
2331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку