Тестові завдання
з трудового навчання
учня _____ класу
_______________________________
(прізвище,ім’я,по батькові)
I рівень
а - дуб, сосна, береза;
б - ялина, вільха, сосна;
в - сосна, ялина, модрина, кедр, ялиця;
г - модрина, граб, ялина;
д - осика, ялина, сосна.
а – дуб, береза, бук, граб;
б – ялина, сосна, осика, липа, вільха;
в – ялина, ереза, сосна, бук;
г – граб, вільха, липа, осика;
д – береза; бук, ялина, вільха.
а - 1мм;
б - 2,5 мм;
в - 4 мм;
г - 4,5 мм;
д - 5 мм.
II рівень
III. Рівень 6. Обрахувати припуск обробки деталі
4. Рівень
7. Скласти технологічну карту виготовлення ручки для напилка.
№ п/п |
Поопераційні ескізи |
Послідовність роботи |
Інструменти |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
Тестові завдання
з трудового навчання
учня _____ класу
_______________________________
(прізвище,ім’я,по батькові)
4.Встановити назви елементів шипа .
5. Встановити послідовність виконання технологічних операцій при виготовленні глухого гнізда з допомогою долота.
III. Рівень
6. Написати шипові з’єднання.
IV Рівень
№ п/п |
Поопераційні ескізи |
Послідовність роботи |
Інструменти |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|