Тестова діагностична робота для учнів 2 класу. Речення

Про матеріал
Діагностична робота у формі тестових завдань, мета якої – діагностування результатів навчання та коригування навчального поступу другокласників з української мови за темою «Речення».
Перегляд файлу

1.          Що виражає речення?

а) Закінчену думкуб) Незакінчену думку

в) Словаг) Зміст

2.          Доповни речення, щоб воно виражало закінчену думку.

У парку посадили...

а) і полилиб) світить сонце

в) дереваг) на клумбі

3.          Які знаки можуть бути в кінці речення?

а) Крапкаб) Кома

в) Двокрапкаг) Знак питання

д) Знак множенняе) Знак оклику

4.          Знайди спонукальне речення

а) Олег, ти дуже сміливий!б) Ура! Я виконав вправу!

в) Сашко, полий квітиг) Доброго ранку!

5.          Яке з цих речень питальне?

а) В лісі було прохолодно.б) Що ти бачиш?

в) Ми молодці!г) Бабусю , зроби чай.

6.          Які знаки можна поставити в кінці розповідного речення?

а) Крапка, знак питанняб) Знак оклику і знак питання

в) Крапка і знак окликуг) Тільки крапку

7.          Знайди розповідне речення.

        а) Скажи номер телефону.                                                         б) У мене сьогодні день народження!

       в) Напиши слово.                                                                    г) Котра година?

8.          В яких реченнях висловлюють ПРОХАННЯ, ПОРАДУ, НАКАЗ, ЗАКЛИК?

                а) В спонукальних                                                                   б) В розповідних

в) В питальних

9.          Знайди головні слова у реченні.

В зоопарку живе смугаста зебра.

а) Живе в зоопаркуб) Смугаста зебра

в) Зебра живег) В зоопарку зебра

10.      Вибери правильну відповідь.

           а) Слова в реченні пов'язані між собою               б) Слова в реченні не пов'язані між за допомогою закінчень та        собою прийменників.

           в) Слова можуть бути в будь-який послідовністі , все одно це буде речення.

11.      Які слова потрібно вставити замість крапочок?

Андрій восени пішов до школи.

(Хто?).... ( що зробив?) пішов.

Пішов ( куди?)........

Пішов ( коли?)......

                 а) Андрій, до школи, восени.                                           б) Хлопчик , восени, пішов

в) Пішов, восени, до

12.      Головні слова в реченні відповідають на питання

а) Що робить? Який? Хто?  б) Куди? Який? Що зробили? в) Хто? Що?

Що зробив? Що робить?

13.      Привіт, Оленко!

Як твої справи? Дуже скучила за тобою. Чекаю на нашу зустріч.

Твоя подруга Ірина.

Записаний текст це - ...

       а) Інструкція                                                                               б) Афіша

       в) Побажання                                                                        

14. Пригадай оповідання Анатолія Григорука

"Довгожданий лист"

Обери головну думку твору

г) Лист

а) Робити добрі справи для літніх людейб) Допомагати лише рідному дідусю

в) Не звертати уваги на чужі проблемиг) Вчитися читати

15. Вибери всі ознаки речення

а) Речення виражає закінчену думкуб) Речення це група будь-яких слів

в) У кінці речень ставлять знаки . ! ?г) Слова в реченні зв'язуються між

16. Визнач головні слова в реченні Маленька Марійка гарно танцює.

собою за допомогою закінчень і слівпомічників

а) гарно танцюєб) Марійка гарно

в) Маленька Марійкаг) Марійка танцює

17.      Обери всі окличні речення

а) На дорозі багато машин.б) Уважно переходь дорогу!

в) Як багато машин на дорозі!г) Дорогу переходь уважно.

18.      В якому з речень є звертання?

         а) Петрик ішов по саду.                                                                б)  Назустріч Петрику біжить великий

 

собака.

           в)  Не бійся, Петрику, собака не злий.                 

19. Визнач головні слова в реченні:

Важкі коричневі жолуді падають з дубів.

г) Підходить Петрик до школи.

                  а) (що?) жолуді (що роблять?) падають                    б) (що роблять?) падають (з чого?) з

дубів

в)  (що?) жолуді (які?) важкі

20. Встановити зв'язок слів у реченні?

Хитра лисичка вийшла на полювання.


Лисичка (що зробила?) ... ; лисичка (яка?) ... ; вийшла (на що?) ... .

а) вийшла, хитра, на полювання


б) хитра, вийшла, на полювання


в)  лисичка, вийшла, хитраг) вийшла, на полювання, лисичка

Ключ до тесту

1. а (1 балів)

2. в (1 балів)

3. а г е (1 балів)

4. в (1 балів)

5. б (1 балів)

6. в (1 балів)

7. б (1 балів)

8. а (1 балів)

9. в (1 балів)

10. а (1 балів)

11. а (1 балів)

12. в (1 балів)

13. г (1 балів)

14. а (1 балів)

15. а в г (1 балів)

16. г (1 балів)

17. б в (1 балів)

18. в (1 балів)

19. а (1 балів)

20. а (1 балів)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрющенко Антонина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
13 травня 2020
Переглядів
3466
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку