Контрольна робота
«Книжка вчить, як у світі жить»
І варіант
І рівень. Тестові завдання з однією правильною відповіддю(Кожна правильна відповідь – 0,5б.)
А) у порядку за роками Б) у довільному порядку В) за іменами правителів.
2. Про Київську Русь та її князів розповідає у своєму творі «Княжа Україна»
А) О.Олесь Б) Є. Гуцало В) В. Винниченко Г) Іван Нечуй-Левицький
3. Яка біда трапилася з лосем («Лось» Є. Гуцала)?
А) зламав ногу Б) провалився на льоду В)наздогнали вовки Г) упав у яму
А) Плакав Б) обіцяв, що більше не буде В) мовчав Г) тікав
5. Слова "От такий компот" любить повторювати:
А) Недочеревик; Б) Недопопелюшка; В) Перший Недорадник; Г) Недоладько 6.Ватажком серед друзів був ...
А) Циган Б) Марусик В) Журавель Г) Бровко
ІІ рівень. Доповни речення(Кожна правильна відповідь – 0,5б.)
7. Події твору В.Нестайка "Чарівний талісман" відбуваються у селі …
8. Аля потрапила у країну Недоладію, тому що…
9. Із Солов’єм - Розбійником порівнюється … герой твору…
10. Оповідання – це…
ІІІ рівень.
11.Увідповідніть персонаж і його висловлювання (2б.).
Персонаж
Його висловлювання
А) «Тут, на землі, не бити не можна. Тут не ти, так тебе одрепають ще й плакать не дадуть».
Б) «Пропала навіки моя честь! Утратив я навіки мою Олесю!.. Що скаже тепер отаман, як я повернуся живим додому?!»
В) «Ану, замовчіть мені, […] бо дістанеться вам од мене й од батька вашого! Будете розумні, то матимете й собі м’яса…»
Г) «Діду, чому дятел шишки їсть, а щука — пліточок? […] А я не забрав у дятла шишки».
12. Увідповідніть героя твору Г.Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні
Недоладії" з характеристикою(2б.)
Герой твору
Його характеристика
А) стежить за тими, хто чогось не доробляє і притягує їх та їхні «вироби» в Недоладію
Б) головний негативний персонаж; він опинився в Недоладії через те, що Аля не домалювала йому голову
В) має дивну зовнішність; любить свою країну, бажає їй кращої долі
Г) правитель Недоладії
Ґ) єдина людина у країні Недоладії, якій було дозволено доводити свою справу до кінця
IV рівень. Дати розгорнуту відповідь на запитання на вибір (3 бали)
--Хто з героїв творів, вивчених у цій темі, викликає в мене найбільше захоплення? Чого він мене навчив?
--Кого з героїв творів, вивчених у цій темі, я хотів би/ хотіла б зіграти на сцені? Чому?
Контрольна робота
«Книжка вчить, як у світі жить»
ІІ варіант
І рівень. Тестові завдання з однією правильною відповіддю(Кожна правильна відповідь – 0,5б.)
1. Автор та назва твору, в якому є такі герої:Олесь, дід Прокіп, Федько Тойкало
А) М. Вінграновський "Сіроманець" Б) Є. Гуцало "Лось"
В) Винниченко "Федько-халамидник" Г) Г. Тютюнник "Дивак"
2. Країна Недоладія з казки Г. Малик символізує :
А) недороблені справи Б) справи дорослих, які обманюють дітей
В) вередливих дітей, що роблять все навпаки Г) невивчені уроки
3.У якому творі ви познайомилися з такими словами: лоцман, байдак,
характерник, Ненаситець, Дніпровські пороги?
А) "Чарівний талісман» Б) "Дивак" В) "Лось" Г) "Запорожці"
4. У якому творі ви зустріли браконьєра Шпичака?
А) "Дивак» Б) "Лось" В) "Чарівний талісман" Г) "Федько-халамидник"
5. Де відбуваються події твору Є.Гуцала "Лось"?
А) у лісі Б) у тайзі В) у заповіднику Г) у тексті не зазначено місце подій
6. Чому Олеся називали Диваком? (за твором Гр.Тютюнника "Дивак")
А) Він дивував усіх надзвичайними здібностями.
Б) Поводився не так, як його однолітки
В) Мріяв стати космонавтом Г) Був розбишакою, його всі боялися
ІІ рівень. Доповни речення(Кожна правильна відповідь – 0,5б.)
7. Незнайомець дав хлопцям річ, назвавши її чарівним талісманом…
8. Недороль Десятий боїться…., бо…
9. Повість - це…
ІІІ рівень.
10. Увідповідніть героя та назву твору(2б.)
Увідповідніть хлопців з їхніми бажаннями (за твором "Чарівний талісман")
Хлопці
Бажання
А) отримати автомобіль "Москвич" Б) отримати автомобіль "Запорожець"
В) стати кіноактором Г) помирити друзів
Твір
А) "Запорожці" Б) "Лось" В) "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"
Г) "Чарівний талісман" Ґ) "Дивак" Д) "Федько-халамидник
Зміст
IV рівень. Дати розгорнуту відповідь на запитання на вибір (3 бали)
--Хто з героїв творів, вивчених у цій темі, викликає в мене найбільше захоплення? Чого він мене навчив?
--Кого з героїв творів, вивчених у цій темі, я хотів би/ хотіла б зіграти на сцені? Чому?