Тестова перевірка знань із теми "Сполучник"

Про матеріал
Запропонований матеріал за найменших затрат часу допоможе вчителям підготуватися до уроку української мови. Самостійну роботу із теми «Сполучник» (тестування) можуть використати вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, які викладають українську мову в 11 класі, при підготовці до НМТ, та учні, які навчаються на дистанційній формі навчання. Також матеріал можна використати і в 7 класі при перевірці знань після вивчення теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сполучник. Групи сполучниківза значенням. Написання сполучників

Номер слайду 2

1. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченніА Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Б Знову думать заходивсь про/те таки, що й перше думав. В Що/б жить — ні в кого права не питаюсь! Г Як/би не тис мороз, а весна буде. Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити. 

Номер слайду 3

1. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченніА Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Б Знову думать заходивсь про/те таки, що й перше думав. В Що/б жить — ні в кого права не питаюсь! Г Як/би не тис мороз, а весна буде. Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити. 

Номер слайду 4

2. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченніА  Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Б  Я хочу жити так, що/б серце билось в такт з гарячим серцем рідного народу. В  Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов. Г   Всяк лицар має з королем ходити у походи, за/те він матиме собі і ласку, й нагороди. Д  За/те, що жили ми в цей зоряний час, нам заздрити будуть нащадки.

Номер слайду 5

2. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченніА  Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Б  Я хочу жити так, що/б серце билось в такт з гарячим серцем рідного народу. В  Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов. Г   Всяк лицар має з королем ходити у походи, за/те він матиме собі і ласку, й нагороди. Д  За/те, що жили ми в цей зоряний час, нам заздрити будуть нащадки.

Номер слайду 6

3. Сполучник умови вжито в реченніА Принеси води, бо дуже хочу пити. Б З'явились хмари, так що буде дощ. В Коли бажання добре, то й дорога легка. Г На те коня кують, щоб не спотикався. Д Хоч була пізня осінь, день стояв погожий.4. Частка не пишеться окремо у варіантіА  стало не/переливки. Б  не/здужати всіх завдань. В  не/покоїтися через погоду. Г  не/дооцінювати друзів. Д  говорити не/правду

Номер слайду 7

3. Сполучник умови вжито в реченніА Принеси води, бо дуже хочу пити. Б З'явились хмари, так що буде дощ. В Коли бажання добре, то й дорога легка. Г На те коня кують, щоб не спотикався. Д Хоч була пізня осінь, день стояв погожий.4. Частка не пишеться окремо у варіантіА  стало не/переливки. Б  не/здужати всіх завдань. В  не/покоїтися через погоду. Г  не/дооцінювати друзів. Д  говорити не/правду

Номер слайду 8

5. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченніА Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать. Б Як/би не було важко, іди до своєї мети. В Як/би там не було, ми мали це перевірити. Г Як/би хотілося мені щастя знайти у світі. Д Як/би знав я чари, що спиняють хмари.

Номер слайду 9

5. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченніА Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать. Б Як/би не було важко, іди до своєї мети. В Як/би там не було, ми мали це перевірити. Г Як/би хотілося мені щастя знайти у світі. Д Як/би знав я чари, що спиняють хмари.

Номер слайду 10

6. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено)А Явори й долини залила імла і несміливі й кволі встали зорі. Б Я кличу сонце і припале сріблястим порохом з долин воно пливе. В Нависло хмар глухе склепіння і шурхаючи крилами об них летять чайки. Г Тихий сон стуляє вії розігнавши давні мрії і втопивши їх в журбі. Д Сивим туманом оновило велетні-дерева і навіває сум така картина.

Номер слайду 11

6. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено)А Явори й долини залила імла і несміливі й кволі встали зорі. Б Я кличу сонце і припале сріблястим порохом з долин воно пливе. В Нависло хмар глухе склепіння і шурхаючи крилами об них летять чайки. Г Тихий сон стуляє вії розігнавши давні мрії і втопивши їх в журбі. Д Сивим туманом оновило велетні-дерева і навіває сум така картина.

Номер слайду 12

7. Виділене слово слід писати окремо в реченніА Не радий хрін тертушці, а про/те на кожній танцює. Б Як/би я турбувавсь завжди про себе, вже б онімів давно від самоти (Д. Павличко). В Як/що не підеш, на злість зостанусь. Г Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці!Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити. 

Номер слайду 13

7. Виділене слово слід писати окремо в реченніА Не радий хрін тертушці, а про/те на кожній танцює. Б Як/би я турбувавсь завжди про себе, вже б онімів давно від самоти (Д. Павличко). В Як/що не підеш, на злість зостанусь. Г Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці!Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити. 

Номер слайду 14

8. Сполучник умови вжито в реченніА Аби гроші, мішок буде. Б Полинова межа поміж нами у даль пролягла, стала раптом чужа та надія, що в серці була (М. Ткач). В Щоб прийшло на землю сподіване щастя, треба великої праці (М. Коцюбинський). Г Тільки справді сильні духом могли звершити ту страдницьку і героїчну путь, що від закривавле-них мурів Бреста... пролягла у безсмертя (О. Гончар). Д Хоч була пізня осінь, день стояв погожий.

Номер слайду 15

8. Сполучник умови вжито в реченніА Аби гроші, мішок буде. Б Полинова межа поміж нами у даль пролягла, стала раптом чужа та надія, що в серці була (М. Ткач). В Щоб прийшло на землю сподіване щастя, треба великої праці (М. Коцюбинський). Г Тільки справді сильні духом могли звершити ту страдницьку і героїчну путь, що від закривавле-них мурів Бреста... пролягла у безсмертя (О. Гончар). Д Хоч була пізня осінь, день стояв погожий.

Номер слайду 16

9. У реченні «Викладач дуже зрадів, ... почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім. А тому що. Б тобто. В адже. Г бо

Номер слайду 17

9. У реченні «Викладач дуже зрадів, ... почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім. А тому що. Б тобто. В адже. Г бо. Д тому що

Номер слайду 18

10. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченніА Та й вона те/ж казала. Ну що/б, здавалося, слова. Б Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці!В Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Г Знову думать заходивсь про/те таки, що й перше думав.

Номер слайду 19

10. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченніА Та й вона те/ж казала. Ну що/б, здавалося, слова. Б Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці!В Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Г Знову думать заходивсь про/те таки, що й перше думав.

Номер слайду 20

 11. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченніА Що/б улітку не вродило, те зимою не завадить. Б Що/б не трапилося — будь людиною. В Що/б там не кричало, біжи й не оглядайся. Г Що/б не робив — роби добре. Д Що/б жить — ні в кого права не питаюсь!

Номер слайду 21

 11. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченніА Що/б улітку не вродило, те зимою не завадить. Б Що/б не трапилося — будь людиною. В Що/б там не кричало, біжи й не оглядайся. Г Що/б не робив — роби добре. Д Що/б жить — ні в кого права не питаюсь!

Номер слайду 22

 12. Через дефіс треба писати всі частки рядка. А дарма/що, іди/но, будь/коли. Б таки/так, тільки/но, будь/як. В все/таки, так/от, аби/що. Г отакий/то, як/небудь, казна/що. Д хтозна/де, хіба/що, будь/коли

Номер слайду 23

 12. Через дефіс треба писати всі частки рядка. А дарма/що, іди/но, будь/коли. Б таки/так, тільки/но, будь/як. В все/таки, так/от, аби/що. Г отакий/то, як/небудь, казна/що. Д хтозна/де, хіба/що, будь/коли

pptx
Додав(-ла)
Ратушна Наташа
Додано
31 травня 2023
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку