10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Тестова робота "Амінокислоти та їх властивості"

Про матеріал
Матеріал можна застосовувати на різних етапах уроку, а саме - під час перевірки домашнього завдання або на етапі узагальнення та систематизації знань під час вивчення теми "Амінокислоти". Матеріал буде в нагоді при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Амінокислоти, їх будова, хімічні властивості. Реакція поліконденсації. Синтетичне волокно капрон

  1. Амінокислоти – це:

А) Неорганічні речовини кислотної природи.

Б) Органічні сполуки, що містять одночасно аміно- і карбоксильну групу.

В) Органічні сполуки, що містять спиртовий гідроксил і карбоксильну групу одночасно.

Г) Двохосновні карбонові кислоти з ненасиченим вуглецевим ланцюгом.

  1. З яких сполук можна синтезувати -амінопропанову кислоту в одну стадію?

А) Пропанова кислота та аміак.

Б) 3-хлорпропанова кислота та аміак.

В) 2-хлорпропанова кислота та аміак.

Г) Метил-2-амінопропаноат та аміак.

  1. Ізомерія амінокислот залежить від:

А) Розміщення аміногрупи і будови вуглеводне­вого радикала.

Б) Їх температури плавлення.

В) Кольору сполук.

Г) Хімічної будови.

  1. Найважливіше значення для людини мають:

А) - амінокислоти.

Б) - амінокислоти.

В) - амінокислоти.

Г) - амінокислоти.

  1. Амфотерність амінокислот пояснюється:

А) Їх вираженою кислотністю.

Б) Слабкими основними властивостями.

В) Наявністю вуглецевого ланцюга.

Г) Наявністю аміно- і карбоксильної груп в молекулі.

  1. Розчини -амінокислот проводять електричний струм, тому що:

А) Містять біполярні іони (внутрішні солі -амінокислот).

Б) Є забарвленими.

В) -амінокислоти – амфотерні сполуки.

Г) Створюється кисле середовище.

  1. Амінокислоти вступають в реакцію поліконденсації за рахунок наявності у своїй структурі:

А) Спиртового гідроксилу.

Б) Метильних радикалів.

В) Карбоксильної групи і аміногрупи.

Г) Фенільного радикалу.

  1. Реакція поліконденсації амінокислот супроводжується:

А) Виділенням вуглекислого газу.

Б) Виділенням амоніаку.

В) Виділенням кисню.

Г) Виділенням молекул води.

  1. Пептидний зв’язок утворюється завдяки взаємодії:

А) Карбоксильної групи однієї амінокислоти і аміногрупи іншої амінокислоти.

Б) Аміногруп двох -амінокислот.

В) Карбоксильних груп двох -амінокислот.

Г) Карбоксильної групи однієї амінокислоти і вуглецевого ланцюга іншої амінокислоти.

  1. При повному гідролізі дипептиду утворюється … амінокислот:

А) Сім.

Б) Шість.

В) Дві.

Г) Вісім.

  1. Яка речовина утворюється при дії бромоводню на гліцин?

А) Br-CH2-COOH.

Б) NH2-CH2-COBr.

В) Br-[+NH3-CH2-COOH].

Г) NH2-CH2-COOBr.

  1. Яка сполука утворюється при взаємодії гліцину і метанолу?

А) NH2-CH2-COOCH3.

Б) NH2-CH2-COOC2H5.

В) СH3-CH(NH2)-COOCH3.

Г) NH2-CH2-CH2-COOCH3.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
23 квітня
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку