Тестовий контроль знань № 1 по темі «Речення.»
Учня (учениці) 2-Б класу КЗШ № 89
__________________________________________________________________
1. Виражає закінчену думку___________________________
А) слово; Б) речення; В) словосполучення;
2. Речення, у якому про щось розповідається або повідомляється, називається
_______________________________________
А) питальним; Б) розповідним; В) спонукальним;
3. У кінці питального речення ставиться______________________________
А) знак оклику; Б) знак питання; В) крапка;
4. Скільки є видів речень за метою висловлювання? ____________________
А) одне; Б) чотири; В) три;
5. Часто розповідні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням, радістю. В кінці таких розповідних речень ставиться
___________________________
А)знак оклику; Б) крапка; В) знак питання;
6. Знайди питальне речення___________________________________________
А) Настала весна.
Б) Яке яскраве сонечко!
В) Оленко, яку книжку ти зараз читаєш?
7. Який розділовий знак потрібно поставити в кінці речення?
З моїми батьками я почуваюся у безпеці______________
А) крапку; Б) знак оклику; В) знак питання;
8. Спонукальні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням, радістю. У кінці таких спонукальних речень ставиться_____________________
А) крапку; Б) знак оклику; В) знак питання;
9. Яке із речень є розповідним?_____________________________________
А) Сонечко світить?
Б) Світи, яскраве сонечко!
В) Світить яскраве весняне сонечко.
10. Слова у реченні_______________________________________________
А) не зв'язані між собою; б) зв'язані між собою; В) не мають зв'язку;
11. Постав розділові знаки в кінці всіх речень.
Як твої справи___________
Ура___________ Ми перемогли_________________
У мене є телефон__________________
Коли збирати гриби___________________
Дівчати, пішли гуляти___________
12. Склади речення зі слів.
Збирає лісі гриби Андрійко у_____________________________
Тестовий контроль знань № 2 по темі «Текст.»
Учня (учениці) 2-Б класу КЗШ № 89
_________________________________________________________________
1. Розмістити і записати речення так, щоб вийшов текст.
Раптом з яру вискочив вовк. Молодий пастух пас овець. Це трапилось в гірському селі. Пастух кинувся на вовка і прогнав його. Він схопив вівцю.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Поділити текст на речення. Добрати заголовок.
Мурашка хотіла напитися води набігла хвиля мурашка мало не втопилася голубка побачила це вона кинула їй гілку мурашка вилізла на гілку і врятувалася
____________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Прочитай текст. Вибрати найбільш вдалий заголовок.
__________________________________
Кошеня захотіло зловити пташку. Воно причаїлося на гілці біля годівнички. Він сміливо кинувся на розбишаку. Котик впав на землю
Заголовки: Кошеня
Полювання
Недбале полювання
Власний заголовок.
4. Прочитай текст. Визнач його тип.
Лелеки живляться жабами, ящірками, гадюками, частково рибою. Охоче поїдають шкідливих комах. Не минають нагоди, аби схопити мишу чи пацюка.
А) розповідь; Б) опис;
Тестовий контроль знань № 3 по темі «Підсумковий. Повторення за рік.»
Учня (учениці) 2-Б класу КЗШ № 89
_________________________________________________________________
1. Букви ми ______________________________
А) вимовляємо; Б) чуємо; В) Читаємо і пишемо;
2. Познач рядок, усі слова якого розташовані в алфавітному порядку:
А) дума, гімн, одна, пісня, щедрівка;
Б) гуркотіти, апельсин, грюкати, волошки;
В) гарний, добрий, красивий, ладний, чудовий;
3. Буква Й завжди позначає_________________________________________
А) твердий або м'який приголосний звук;
Б) м'який приголосний звук;
В) твердий приголосний звук;
4. Мова – це засіб_________________________________________________
А) спілкування; Б) запам'ятовування; В) мовчання;
5. Познач рядок, де всі слова відповідають на запитання ХТО? ЩО?
А) зелений, співати, спів;
Б) Сонце, соняшник, ромашка;
В) чудовий, радіти, радість;
6. Текст – це_____________________________________________________
А) зв'язане висловлювання;
Б) група окремих речень;
В) окремі речення;
7. Закінчену думку виражає________________________________________
А) слово; Б) словосполучення; В) речення;
8. Слова – назви ознак предметів називаються________________________
А) дієсловами; Б) іменниками; В) прикметниками;
9. Слова – назви дію предмета називаються________________________
А) дієсловами; Б) іменниками; В) прикметниками;
10. Слова в реченні, до яких не можна поставити питання, називаються________________________
А) службовими словами; Б) головними словами; в) головними членами;
11. У якому рядку тільки числівники?
А) Десять, чотирнадцять, сім;
Б) шістнадцять, день, перший;
В) двадцять, столяр, місто;
12. Із скількох частин складається текс:
А) із двох; Б) із трьох; В) із чотирьох;
13. Українська абетка об'єднує_____________________
А) 33 літери; Б) 32 літери; В) 34 літери;
14. Продовж прислів'я : «Хто багато читає – той_________________________
А) багато пише; Б) багато знає; В) багато вміє;