Контрольна робота, 8 клас, №1, основи здоров’я
1. Вкажи ознаки соціальної зрілості:
а) економічна незалежність; в) статеве дозрівання;
б) ефективна комунікація; г) самокритичність.
2.До надзвичайної ситуації техногенного характеру належать:
а) гроза б) землетрус
в) вибух газової мережі г)пилова буря
3. Що таке токсин:
а) отруйна змія б)отруйні речовини
в) хвороба серця г) ожиріння
4. Закінчите визначення:
Результат споживання недоброякісних продуктів це - ____________________
Знерухомлення частини тіла при переломах кісток - _____________________
5. Встанови відповідність
Перший ступінь опіку
|
Твердий струп бурувато-коричневого кольору |
Другий ступінь опіку
|
Твердий струп щільний, іноді обвуглений, чорного кольору |
Третій ступінь опіку
|
Шкіра червоніє, набрякає, пухирі не утворюються. |
Четвертий ступінь опіку
|
Сильне почервоніння, на шкірі з’являються пухирі. |
6. Відтвори схему
7. Складіть алгоритм порятунку під час пожежі
Контрольна робота, 8 клас, №1, основи здоров’я
1. Вкажи ознаки соціальної зрілості:
а) економічна незалежність; в) статеве дозрівання;
б) ефективна комунікація; г) самокритичність.
2.До надзвичайної ситуації техногенного характеру належать:
а) гроза б) землетрус
в) вибух газової мережі г)пилова буря
3. Що таке токсин:
а) отруйна змія б)отруйні речовини
в) хвороба серця г) ожиріння
4. Закінчите визначення:
Результат споживання недоброякісних продуктів це - ____________________
Знерухомлення частини тіла при переломах кісток - _____________________
5. Встанови відповідність
Перший ступінь опіку
|
Твердий струп бурувато-коричневого кольору |
Другий ступінь опіку
|
Твердий струп щільний, іноді обвуглений, чорного кольору |
Третій ступінь опіку
|
Шкіра червоніє, набрякає, пухирі не утворюються. |
Четвертий ступінь опіку
|
Сильне почервоніння, на шкірі з’являються пухирі. |
6. Відтвори схему
7. Складіть алгоритм порятунку під час пожежі
Контрольна робота, 8 клас, №1, основи здоров’я
1. Вкажи ознаки соціальної зрілості:
а) економічна незалежність; в) статеве дозрівання;
б) ефективна комунікація; г) самокритичність.
2.До надзвичайної ситуації техногенного характеру належать:
а) гроза б) землетрус
в) вибух газової мережі г)пилова буря
3. Що таке токсин:
а) отруйна змія б)отруйні речовини
в) хвороба серця г) ожиріння
4. Закінчите визначення:
Результат споживання недоброякісних продуктів це - ____________________
Знерухомлення частини тіла при переломах кісток - _____________________
5. Встанови відповідність
Перший ступінь опіку
|
Твердий струп бурувато-коричневого кольору |
Другий ступінь опіку
|
Твердий струп щільний, іноді обвуглений, чорного кольору |
Третій ступінь опіку
|
Шкіра червоніє, набрякає, пухирі не утворюються. |
Четвертий ступінь опіку
|
Сильне почервоніння, на шкірі з’являються пухирі. |
6. Відтвори схему
7. Складіть алгоритм порятунку під час пожежі
Контрольна робота № 3, 8 клас
1. Позначте етапи розвитку стосунків між хлопцями та дівчатами.
а) Дитинство, дошкільний вік, шкільний вік, зрілість
б) Дитинство, підлітковий вік, юність, зрілість
в) Підлітковий вік, юність, дорослішання. зрілість
2. Гендерні стереотипи – це уявлення про:
а) соціальну зрілість молодих людей;
б) моральні правила і норми, що існують у суспільстві;
в) поведінку, що вважається притаманною для чоловіка чи жінки.
3. Якщо в компанії пропонують закурити чи випити алкогольний напій, ви:
а) спочатку відмовитеся, але після вмовлянь погодитеся
б) відмовитеся і переведете все на жарт
в) відразу спокійно й переконливо відмовитеся
4. Закресліть НЕ там, де потрібно.
Ранніх статевих стосунків уникатимуть ті , хто:
НЕ вміє передбачити наслідки власних учинків
НЕ вживає психоактивні речовини
НЕ знає про наслідки для здоров’я
НЕ вміє приймати зважені рішення
НЕ піддається тиску оточуючих
5. Установіть відповідність. Запишіть у таблицю номери відповідних тверджень.
ВІЛ не передається |
ВІЛ передається |
|
|
1. При рукостисканні. 2. Від ВІЛ-інфікованої матері до немовляти. 3. Через їжу. 4. При кашлі, чханні. 5. Через кров. 6. Через укуси комах. 7. Через повітря. 8. Під час переливання крові. 9. У разі використання нестерильних голок і шприців. 10. У разі ін’єкції одноразовим шприцем. 11. При спілкуванні. 12. При незахищеному статевому контакті. 13. Під час користування туалетом. 14. Під час користування басейном.
6. Продовж речення.
Віктимна поведінка – це ____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
7. Заповніть схему «Трикутник безпеки»
8. Вкажіть чинники, що впливають на забруднення води у місцевості вашого проживання. Що можете зробити ви, щоб зберегти воду чистою?_______________________________________________________