Тестові та практичні завдання. В. Нестайко «Тореадори з Васюківки», теорія літератури. Виконала: вчитель української мови та літератури Устиченко І. В.
Номер слайду 2
Навчальні модулі, розділи, теми. РівніПригоди і романтика1234 В. Нестайко “Тореадори з Васюківки”Понятійний апарат. Понятійний апарат. Міжпредметні зв’язки. Понятійний апарат. Зміст твору. Художній засіб. Міжпредметні зв’язки. Характеристика персонажа. Теорія літератури. Понятійний апарат. Понятійний апарат
Номер слайду 3
Рівень 1: знання. Елемент: зміст твору1. Визначити, хто є головними героями твору «Тореадори з Васюківки»: А Ява та Павлуша,Б Ява та Жора,В Павлуша та Петька,Г Антончик і Степан.
Номер слайду 4
Рівень 2: розуміння. Елемент: понятійний апарат2. Визначити, хто такі тореадори (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)?А ПриборкувачіБ Пастухи В Ветеринари. Г Доглядачі
Номер слайду 5
Рівень 3: застосування. Елемент: міжпредметні зв’язки3. Вказати, яке з поданих прислів’їв і приказок підтверджує основну думку повісті «Тореадори з Васюківки»?А Не кажи - не вмію, а кажи - навчуся. Б Дружба – велика сила. В Не кажи гоп, поки не перескочиш. Г За двома зайцями поженешся, жодного не впіймаєш
Номер слайду 6
Рівень 3: застосування. Елемент: зміст твору4. Вибрати, який з епізодів твору є пригодницьким (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)?А Хвороба Яви. Б Подарунок велосипеда. В Підготовка до постановки п’єси. Г Влаштування кориди
Номер слайду 7
Рівень 3 : застосування. Елемент: зміст твору5. Використати слова для відновлення уривка тексту (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)«Станція «Клуня» - станція «Крива груша».1... в один кінець. Родичі - 2... З учительки арифметики3...»А Безплатно. Б три копійки. В п’ять копійок. Г десять копійок
Номер слайду 8
Рівень 3 : застосування. Елемент : художній засіб6. Відновити хронологічну послідовність подій за сюжетом повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»А Поїздка до Києва. Б Будівництво метро. В Корида. Г Порятунок Собакевича
Номер слайду 9
Рівень 4 : аналіз. Елемент : міжпредметні зв'язки7. Віднайти відповідність між тлумаченням і фразеологізмом (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)А Вискочив, як Пилип з конопель 1 Бути надто допитливим Б Закопилити губу 2 Перебільшувати. В Передати куті меду 3 Образитися. Г Зазирає, як ворона в кістку 4 З’явитися несподівано
Номер слайду 10
Рівень 4 : аналіз. Елемент : характеристика персонажа8. Співвіднести характеристику і героя (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)А «Він щодня чистив зуби, робив 1 Дід Варавазарядку і взагалі був свиня»Б «От знайдибіда, авантюрист 2 Стьопа шмаркатий!»В «Мисливець завзятий,... коли 3 Павлушастріляє, ліве око онучею зав’язує»Г «Я був страшенно невезучий, 4 Ява ...мені завжди випадало бути...ворогом»
Номер слайду 11
Рівень 1 : знання. Елемент : понятійний апарат9. Визначити, який з наведених творів є пригодницьким. А «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка. Б «Зачарована Десна» О. Довженка. В «Федько-Халамидник» В. Винниченка. Г «Олень Август» Є. Гуцала
Номер слайду 12
Рівень 2 : розуміння. Елемент : понятійний апарат10. Виявити, що великий за розміром епічний прозовий твір з широким охопленням подій, називається. А Легендою. Б Повістю. В Казкою. Г Оповіданням