Навчальні модулі, розділи, теми. РівніПригоди і романтика1234 В. Нестайко “Тореадори з Васюківки”Понятійний апарат. Понятійний апарат. Міжпредметні зв’язки. Понятійний апарат. Зміст твору. Художній засіб. Міжпредметні зв’язки. Характеристика персонажа. Теорія літератури. Понятійний апарат. Понятійний апарат
Рівень 3: застосування. Елемент: міжпредметні зв’язки3. Вказати, яке з поданих прислів’їв і приказок підтверджує основну думку повісті «Тореадори з Васюківки»?А Не кажи - не вмію, а кажи - навчуся. Б Дружба – велика сила. В Не кажи гоп, поки не перескочиш. Г За двома зайцями поженешся, жодного не впіймаєш
Рівень 3 : застосування. Елемент: зміст твору5. Використати слова для відновлення уривка тексту (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)«Станція «Клуня» - станція «Крива груша».1... в один кінець. Родичі - 2... З учительки арифметики3...»А Безплатно. Б три копійки. В п’ять копійок. Г десять копійок
Рівень 4 : аналіз. Елемент : міжпредметні зв'язки7. Віднайти відповідність між тлумаченням і фразеологізмом (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)А Вискочив, як Пилип з конопель 1 Бути надто допитливим Б Закопилити губу 2 Перебільшувати. В Передати куті меду 3 Образитися. Г Зазирає, як ворона в кістку 4 З’явитися несподівано
Рівень 4 : аналіз. Елемент : характеристика персонажа8. Співвіднести характеристику і героя (за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)А «Він щодня чистив зуби, робив 1 Дід Варавазарядку і взагалі був свиня»Б «От знайдибіда, авантюрист 2 Стьопа шмаркатий!»В «Мисливець завзятий,... коли 3 Павлушастріляє, ліве око онучею зав’язує»Г «Я був страшенно невезучий, 4 Ява ...мені завжди випадало бути...ворогом»