Система оцінювання результатів навчання в освітній галузі «Мистецтво» ґрунтується на позитивному ставленні до кожного учня (учениці). Оцінюється не рівень недоліків і прорахунків, а рівень прогресу особистісних досягнень, тому дуже важливо виконання завдань художньо-практичного спрямування,
а. інки
б майя
в ольмеки
г ацтеки
а. інки
б майя
в ольмеки
г ацтеки
а. Бонампак
б. Теотіуакан
в. Теночтітлан.
а. кам'яні голови
б. піраміди з саману (глина з добавками)
в. різьблені кам'яні монументи
а. глина, пісок
Б. камінь, вапняк
В. дерево, земля
а. календар, який набагато точніше відображає річний сонячний цикл, ніж сучасний григоріанський.
б. система рахунку
в. гра в м'яч
а. інків
б майя
в ольмеків
г ацтеків
а. інків
б майя
в ольмеків
г ацтеків
а інків
б майя
в ольмеків
г ацтеків
а. монументальна земляна споруда
б. ступінчасті піраміди
в. величезні палаци, оточені розкішними садами.
а. Канкун
б. Акапулько
в. Мехіко