Для реалізації практичної спрямованості курсу вчитель має передбачити час для виконання учнями художньо-практичних завдань, враховуючи програмні вимоги, інтереси й потреби учнів цього віку. Тому провідними видами діяльності в контексті опанування мистецтва є пізнання мистецтва, яке відбувається через сприймання, інтерпретацію і оцінювання художніх творів з акцентом на культурологічний контекст та творче самовираження, що сприятиме активному формуванню компетентностей, визначених навчальною програмою.
Критерії оцінювання досягнень учнів.
Запитання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Бали за вірні відповіді |
4 |
2 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
Оценка |
високий |
достатній |
середній |
низький |
Количество баллов |
от 22 до 30 баллов
|
от 14 до 21 баллов |
от 11 до 15 баллов |
от 0 до 10 баллов
|