Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I-ІІ «Перша світова війна. Війна та революції». "Облаштування повоєнного світу""

Про матеріал
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I-ІІ «Перша світова війна. Війна та революції». "Облаштування повоєнного світу".
Перегляд файлу

Тест для підготовки до узагальнення за розділами І-ІІ. «Перша світова війна. Війна та революції». «Облаштування повоєнного світу».

1. На якому фронті часів Першої світової війни відбулися події, що увійшли в історію як «чудо на Марні» та «Верденська м’ясорубка»?

А) Східному;

Б) Західному;

В) Італійському;

Г) Балканському.

2. Яка подія була приводом до розв’язання Першої світової війни?

А) вбивство австрійського наступника престолу;

Б) російська мобілізація;

В) австрійський ультиматум Сербії;

Г) німецький ультиматум Бельгії.

3.  Про які події Першої світової війни йдеться в уривку джерела:

«Проти незахищених флангів армії Самсонова німці кинули свіжі, значно переважаючі сили, які зайшли в тил, оточивши наступаючі російські підрозділи. Самсонов зробив спробу вирватися з кільця. Коли розвіялись останні сподівання, він застрілився...»?

А) наступ росіян у Східній Пруссії 1914 р;

Б) Галицьку битву 1914 р;

В) відступ російської армії в 1915 р;

Г) Брусиловський прорив 1916 р.

4.  Який член Троїстого союзу виступив у Першій світовій війні проти своїх союзників?

А) Австро-Угорщина;

Б) Італія;

В) Османська імперія;

Г) Болгарія.

5. Яка проблема була визначальною у розпаді Австро-Угорської імперії?

А) економічна;

Б) національна;

В) соціальна;

Г) релігійна.

6. Установіть послідовність подій.

А)  «О 5-й годині почався сильний гуркіт гармат... Ті, хто був ближче до північної околиці Іпра, побачили два страшні привиди із зелено-жовтого туману, ... які злилися в синьо-білу хмару, що повисла над позиціями двох французьких дивізій... Незабаром офіцери побачили втікаючих... Втікаючі залишили по собі прорив у 4 милі, який був заповнений лише мертвими або напівмертвими, що задихалися, агонізуючи...»;

Б) «Цілі ліси косило, наче колосся, всі перекриття продірявило, навіть ті, що були перекриті трьома шарами мішків з землею, всі перехрестя поливало сталевим дощем, всі дороги на Верден перевернуло вверх дном. Всюди залишки розбитих обозів, шматки трупів, підірваних гармат».

В) «Проти незахищених флангів армії Самсонова німці кинули свіжі, значно переважаючі сили, які зайшли в тил, оточивши наступаючі російські підрозділи. Самсонов зробив спробу вирватися з кільця. Коли розвіялись останні сподівання, він застрілився...»

Г) «Рано-вранці 18 листопада у салоні-вагоні штабного поїзда головнокомандувача військ Антанти маршала Фоша, що стояв у Комп’єнському лісі, представниками воюючих сторін було підписано перемир’я».

7. Які імперії припинили своє існування внаслідок Першої світової війни?

1) Португальська;

2) Британська;

3) Австро-Угорська;

4) Німецька;

5) Французька;

6) Іспанська;

7) Російська.

8. Поясніть значення термінів і понять: репарації, Ліга Націй, Версальсько-Вашингтонська система міжнародних договорів, «лінія Керзона», демілітаризована зона, пакт, «санітарний кордон», система колективної безпеки, «план Дауеса», «план Юнга», «пакт Бріана—Келлога».

9. Охарактеризуйте основні результати, суперечності й наслідки Версальсько-Вашингтонської системи.

10. Проаналізуйте рішення Паризької та Вашингтонської конференцій з позицій інтересів «великих» і «малих» держав.

11. Визначте основні джерела нестабільності в тогочасній Європі. Поясніть.

12. Назвіть видатних історичних діячів цієї доби. У чому ви вбачаєте їхній внесок в історію?

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку