Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів. Тема: «Організація торговельно-технологічного процесу в магазині".

Про матеріал

Перевірочні тести для самоконтролю та визначення рівня знань на уроках з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» з теми: «Організація торговельно-технологічного процесу в магазині», призначені для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та учнів професій "Агент з постачання", "Продавець продовольчих товарів".

Перегляд файлу

Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів»

Тема: Організація торговельно-технологічного процесу в магазині

 

Виберіть правильну відповідь:

 

1. Що обов'язково повинно бути розміщено в «Куточку покупця»?

а) Книга відгуків і пропозицій громадян;

б) правила торговельного обслуговування населення;

в) всі відповіді вірні.

 

2. Чи можна продавати одні товари з умовою обов'язкового придбання в даному магазині інших товарів?

а) ні, це забороняється правилами торговельного обслуговування;

б) дозволяється за згодою покупця;

в) покупець може отримати замість здачі інші товари.

 

3. У чому полягає сутність самообслуговування як методу продажу товару?

а) покупець самостійно оглядає, відбирає та доставляє відібрані товари у вузол розрахунку;

б) замовлення товару у пунктах приймання та видачі замовлень на підприємствах, магазинах;

в) покупець знайомиться з наявним асортиментом товарів самостійно чи з допомогою продавця.

 

4. Дайте визначення поняттю «торговельно-технологічний процес»:

а) комплекс взаємопов'язаних та послідовних операцій, що забезпечує доведення товарів до кінцевих споживачів з повним збереженням якості при найменших витратах праці і високому рівні торговель­ного обслуговування;

б) розміщення та викладка товарів у торговельному залі;

в) операції з відпуску товару.

 

5. Якщо потрібного для покупця товару в продажу немає, продавець повинен

Запропонувати…

а) інший рівноцінний товар;

б) товар, що замінює потрібний;

в) усі відповіді правильні.

 

6. Як би ви охарактеризували перелічений список заходів: продаж доброякісних товарів, висока кваліфікація працівників, надання додаткових послуг, зі смаком виконане оформлення інтер’єру, зручна викладка товарів?

а) основні правила торгівлі;

б) фактори росту продуктивності праці;

в) фактори, що обумовлюють високий рівень культури торговельного обслуговування.

7. Основні операції торговельно-технологічного процесу – це...

а) продаж товарів і обслуговування покупців;

б) торговельне обслуговування;

в) відпуск товарів покупцям.

 

8. Складові продажу товарів залежать від...

а) особливостей асортименту товарів;

б) методів і форм продажу товарів;

в) усі відповіді правильні.

 

9. Технологічний процес магазину здійснюється...

а) у присутності покупця;

б) без участі покупця;

в) за участю покупця.

 

10. Яке з наведених понять відноситься до системи показників оцінки якості торговельного обслуговування?

а) впровадження сучасних методів продажу товарів;

б) режим роботи підприємства;

в) форми продажу.

 

11. Яке з наведених понять належить до показників рівня культури обслуговування?

а) асортиментний перелік;

б) номенклатура товарів;

в) стійкість асортименту.

 

12. Суть технічної культури обслуговування покупців полягає в…

а) застосуванні передової техніки;

б) застосуванні передової техніки і технології;

в) умінні швидко, чітко і досконало виконувати операції, пов'язані з продажем товарів.

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

а

 

X

X

X

 

 

X

 

 

X

 

 

б

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

в

X

 

 

 

X

X

 

X

 

 

X

X

 

 

docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 березня 2020
Переглядів
3036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку