Перевірочні тести для самоконтролю та визначення рівня знань на уроках з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» з теми: «Організація торговельно-технологічного процесу в магазині», призначені для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та учнів професій "Агент з постачання", "Продавець продовольчих товарів".
Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів»
Тема: Організація торговельно-технологічного процесу в магазині
Виберіть правильну відповідь:
1. Що обов'язково повинно бути розміщено в «Куточку покупця»?
а) Книга відгуків і пропозицій громадян;
б) правила торговельного обслуговування населення;
в) всі відповіді вірні.
2. Чи можна продавати одні товари з умовою обов'язкового придбання в даному магазині інших товарів?
а) ні, це забороняється правилами торговельного обслуговування;
б) дозволяється за згодою покупця;
в) покупець може отримати замість здачі інші товари.
3. У чому полягає сутність самообслуговування як методу продажу товару?
а) покупець самостійно оглядає, відбирає та доставляє відібрані товари у вузол розрахунку;
б) замовлення товару у пунктах приймання та видачі замовлень на підприємствах, магазинах;
в) покупець знайомиться з наявним асортиментом товарів самостійно чи з допомогою продавця.
4. Дайте визначення поняттю «торговельно-технологічний процес»:
а) комплекс взаємопов'язаних та послідовних операцій, що забезпечує доведення товарів до кінцевих споживачів з повним збереженням якості при найменших витратах праці і високому рівні торговельного обслуговування;
б) розміщення та викладка товарів у торговельному залі;
в) операції з відпуску товару.
5. Якщо потрібного для покупця товару в продажу немає, продавець повинен
Запропонувати…
а) інший рівноцінний товар;
б) товар, що замінює потрібний;
в) усі відповіді правильні.
6. Як би ви охарактеризували перелічений список заходів: продаж доброякісних товарів, висока кваліфікація працівників, надання додаткових послуг, зі смаком виконане оформлення інтер’єру, зручна викладка товарів?
а) основні правила торгівлі;
б) фактори росту продуктивності праці;
в) фактори, що обумовлюють високий рівень культури торговельного обслуговування.
7. Основні операції торговельно-технологічного процесу – це...
а) продаж товарів і обслуговування покупців;
б) торговельне обслуговування;
в) відпуск товарів покупцям.
8. Складові продажу товарів залежать від...
а) особливостей асортименту товарів;
б) методів і форм продажу товарів;
в) усі відповіді правильні.
9. Технологічний процес магазину здійснюється...
а) у присутності покупця;
б) без участі покупця;
в) за участю покупця.
10. Яке з наведених понять відноситься до системи показників оцінки якості торговельного обслуговування?
а) впровадження сучасних методів продажу товарів;
б) режим роботи підприємства;
в) форми продажу.
11. Яке з наведених понять належить до показників рівня культури обслуговування?
а) асортиментний перелік;
б) номенклатура товарів;
в) стійкість асортименту.
12. Суть технічної культури обслуговування покупців полягає в…
а) застосуванні передової техніки;
б) застосуванні передової техніки і технології;
в) умінні швидко, чітко і досконало виконувати операції, пов'язані з продажем товарів.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
а |
|
X |
X |
X |
|
|
X |
|
|
X |
|
|
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
в |
X |
|
|
|
X |
X |
|
X |
|
|
X |
X |