Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів». Тема: "Захист прав споживачів та контроль за діяльністю торговельних підприємств".

Про матеріал

Перевірочні тести для самоконтролю та визначення рівня знань учнів на уроках з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів». Тема: "Захист прав споживачів та контроль за діяльністю торговельних підприємств".

Перегляд файлу

Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів»

Тема: Захист прав споживачів та контроль за діяльністю торговельних підприємств

 

1. При придбанні продовольчих товарів неналежної якості споживач має право...

а) на заміну їх на товари належної якості;

б) на повернення йому сплачених грошей;

в) усі відповіді правильні

2. У разі, коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості товару, продавець зобов’язаний…

а) організувати проведення експертизи товару;

б) перевірити товар в дії;

в) провести гарантійний ремонт.

3. При розірванні договору розрахунки із споживачами у разі підвищення ціни на товар проводиться...

а) виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги;

б) виходячи з його вартості на час купівлі;

в) за роздрібною ціною.

4. У разі підтвердження експертизою істотних недоліків в товарах протягом і гарантійного строку споживач має право...

а) розірвати договір та вимагати повернення оплаченої грошової суми за товар;

б) товару на такий же товар або аналогічний з числа наявних у продажу;

в) усі відповіді правильні.

5. Гроші за повернутий в магазин товар належної якості повинні бути повернуті покупцеві..

а) у день розірвання Договору;

б) в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів;

в) усі відповіді правильні.

6. Споживач має право на обмін непродовольчих товарів належної якості протягом:

а) 10 днів;

б) 7 днів;

в) 14 днів.

7. Строк придатності товару обчислюється починаючи…

а) від дати виготовлення;

б) від дати надходження товару в магазин;

в) з початку відповідного сезону.

8. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості…

а) не проводиться;

б) проводиться за ціною на день обміну,

в) проводиться за ціною на день купівлі.

9. Гарантійний термін на взуття обчислюється...

а) від дати його виготовлення;

б) від дати продажу;

в) з початку відповідного сезону, встановленого нормативним документом.

10. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки належної  якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості…

а) не проводиться;

б) проводиться за ціною на день обміну,

в) проводиться за ціною на день купівлі.

11. При розірванні договору розрахунки із споживачами у разі зниження ціни на товар проводиться...

а) виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги;

б) виходячи з його вартості на час купівлі;

в) за роздрібною ціною.

12. Вимоги споживачів щодо товарів неналежної якості з гарантійними строками розглядає продавець за умови пред’явлення:

а) розрахункового документу;

б) технічного паспорта;

в) правильні відповіді а і б.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

а

 

X

X

 

X

 

X

X

 

X

 

 

б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

в

X

 

 

X

 

X

 

 

X

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лаптєва Лариса Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
534
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку