Контрольна робота з мовної теми «Прикметник як частина мови»
Тестові завдання
2. Початкова форма прикметника – це
А) називний відмінок множини
Б) називний відмінок однини чоловічого роду
В) називний відмінок однини жіночого роду
3. За значенням розрізняють такі групи прикметників
А) якісні, відносні, власні
Б) відносні, присвійні, загальні
В) якісні, відносні, присвійні
4. Усі прикметники – якісні у рядку…
А) смішний, цікавий, дідів
Б) веселий, дерев'яний, синій
В) гучний, наполегливий, далекий
5. Які прикметники за значенням не мають ступенів порівняння?
А) якісні та відносні
Б) відносні та присвійні
В) якісні та присвійні
6. Прикметник, вжитий у словосполученні материнська пісня відноситься до якої групи прикметників ?
Контрольна робота з мовної теми «Прикметник як частина мови»
Тестові завдання
А) відповідає на питання хто? що? і означає предмет
Б) означає дію предмета і відповідає на питання що робити?
В) відповідає на питання який? чий? і називає ознаку предмета
2. Початкова форма прикметника – це
А) називний відмінок множини
Б) називний відмінок однини чоловічого роду
В) називний відмінок однини жіночого роду
3. За значенням розрізняють такі групи прикметників
А) якісні, відносні, власні
Б) відносні, присвійні, загальні
В) якісні, відносні, присвійні
4. Усі прикметники – якісні у рядку…
А) смішний, цікавий, дідів
Б) веселий, дерев’яний, синій
В) гучний, наполегливий, далекий
5. Які прикметники за значенням не мають ступенів порівняння?
А) якісні та відносні
Б) відносні та присвійні
В) якісні та присвійні
6. Прикметник, вжитий у словосполученні материнська пісня відноситься до якої групи прикметників ?
А) якісні
Б) відносні
В) присвійні
7. При утворенні найвищого ступеня порівняння допущено помилку. Вкажіть рядок.
А) найцікавіший
Б) найбільш цікавий
В) найбільш цікавіший
8. Прикметники мають такі граматичні ознаки
А) рід, число
Б) рід, час, відмінок
В) рід, число, відмінок
9. Знайди рядок, в якому не допущено помилки при написанні складних прикметників
А) деревообробний, п’яти річний, мало забезпечений
Б) м'ясо-молочний, польсько-український, чорно-білий
В) військовополонений, південносхідний, давньо-український
10. Напиши про ступені порівняння прикметників, як вони творяться.
11. У якому реченні прикметник вжито у переносному значенні? (Питання має 2 правильні відповіді). Випишіть словосполучення з цими прикметниками, виділіть головне і залежне слово.
А) У моєї сестри Ганнусі заячий характер.
Б) Оленка купила в магазині дуже кислі яблука.
В) У мене після перебуванні на морі з’явилась шоколадна засмага.
Г) Двері зачинені на залізний замок.
12. Накресліть у зошит таблицю на три колонки і доберіть по три приклади до кожної колонки. Складіть із одним словосполученням речення, підкресліть головні та другорядні члени речення.
ЯКІСНІ ПРИКМЕТНИКИ |
ВІДНОСНІ ПРИКМЕТНИКИ |
ПРИСВІЙНІ ПРИКМЕТНИКИ |
Наприклад: високий дуб |
Металева брама |
Мамині руки |
|
|
|
|
|
|