Цей матеріал містить тестові завдання до теми ""Розстріляне відродження". Творчість П. Тичини". Запропоновані питання допоможуть визначити рівень засвоєних знань.
Тестові завдання до теми «Розстріляне відродження. Творчість П.Тичини», 11 клас
1 Доба «Розстріляне відродження» - це А 20-30-і роки ХХ століття Б 80-і роки ХХ століття В кінець ХІХ ст.-поч. ХХ ст. Г 30-80-і роки ХХ століття 2 Знайди «зайве» угруповання (літературну організацію) 20-х років ХХ століття А «Плуг» Б «Гарт» В «Стара громада» Г ВАПЛІТЕ 3Поняття «феномен доби» пов’язують з таким письменником А М. Семенком Б П. Тичиною В М. Хвильовим Г Філіппо Марінетті 4 Збірка «Соняшні кларнети» П. Тичини передає А життя міста Б настанови молодим поетам В відчуття ритму природи Г балаган життя 5 Слова «солов’ї, старі гаї, кохана” розкривають зміст поезії П. Тичини А «О панно Інно…» Б «Пам’яті тридцяти” В «Одчиняйте двері…» Г «Ви знаєте, як липа шелестить…» 6 Неологізми, пов’язані з відчуттям закоханого, зустрічаємо в поезії А «Одчиняйте двері…» Б «О панно Інно…» В «Арфами, арфами…» Г «Пам’яті тридцяти» 7 Який ліричний вірш написав П. Тичина під впливом поета М. Вороного ? А «Арфами, арфами…» Б «Ви знаєте, як липа шелестить…» В «О панно Інно…» Г «Одчиняйте двері…»
8 Художній образ «Горобина ніч» розкривається в поезії П. Тичини А «Пам’яті тридцяти» Б «Арфами, арфами…» В «О панно Інно…» Г «Одчиняйте двері…» 9 Провідний мотив поезії П. Тичини «Пам’яті тридцяти» А спогади про кохання Б самопожертва молодих патріотів заради Батьківщини В гармонія у світі Г гімн весні, молодості 10 З кларнетизмом пов’язане поняття А футуризм Б сталінські репресії В звукові та зорові поетичні засоби Г тема митця і влади 11На фольклорному паралелізмі побудована поезія П. Тичини А «Арфами, арфами…» Б «Ви знаєте, як липа шелестить…» В «Пам’яті тридцяти» Г «О панно Інно…» 12 Який художній образ НЕ зустрічається у вивчених поезіях П. Тичини? А зимовий вечір Б весняні ночі В Новий Заповіт Г служниця Маша