Тестові завдання допоможуть перевірити набуті учнями знання з теми : «Мистецтво доколумбової Америки:майя, ацтеки,інки»
Мистецтво 11 клас
Тестові завдання на тему: «Мистецтво доколумбової Америки:майя, ацтеки,інки»
Мистецтво 11 клас
1.Де і коли індіанці племені майя заснували міста-держави:
А. У 7-8 ст. у Південній Америці ;
Б. У 7-8 ст. у Північній Америці на території сучасної Мексики;
В. У 5-6 ст. у Північній Америці на території сучасної Мексики.
2.Де розташоване місто Чичен-Іца:
А. На півострові Юкатан;
Б. На півострові Бутія;
В. На півострові Лабрадор.
3. Яка піраміда уціліла у місті Чичен-Іца :
А. Храм воїнів;
Б. Храм ягуарів;
В. Храм Кукулькана (із храмом Пернатого змія) .
4. Де була побудована столиця ацтеків – Теночтітлан:
А. на острові посеред озера Пацкуаро;
Б. на острові посеред озера Тескоко;
В. на острові посеред озера Катемако.
5.Які скульптури ацтеків збереглися до нашого часу:
А. скульптури міфологічних персонажів, жерців, священних тварин;
Б. скульптури богів;
В. скульптури людей та богів.
6.Що було знайдено у руїнах Теночтітлана :
А. камінь Луни;
Б. статуя Бога Сонця;
В. камінь Сонця, відомий як «календар ацтеків» .
7.Що відображав камінь Сонця :
А. їхні уявлення про Всесвіт і часові цикли світобудови;
Б. їхні уявлення про богів;
В. їхні уявлення про духів.
8.Яка імперія була найбільшою доколумбовою державою у Південній Амеріці:
А. імперія ацтеків;
Б. імперія інків;
В. імперія майя.
9. Якій коштовний матеріал використовували інки для різних скульптур, ювелірних виробах:
А. залізо;
Б. золото;
В. мідь.
10. Індіанці застосували техніку … виробів коштовним камінням:
А. інкрустації та карбування;
Б. гравіювання та карбування;
В. інкрустації та дифування.
11. Що характерно для архітектури інків :
А. використання симетрії;
Б. витонченість ліній;
В. монументальність і точність.
12. У чому помітна спорідненість мистецьких досягнень індіанських племен Старого Світу :
А. у виготовленні ювелірних виробах;
Б. у виготовленні художніх виробах;
В. у регулярному плануванні міст, у скульптурах, у своєрідній орнаментиці.