Тестові завдання . Підготовка до ЗНО

Про матеріал
Тести створено з метою закріпити й систематизувати знання учнів з української мови.
Перегляд файлу

                                                   Тестові завдання

  1. Префікс з- треба писати в усіх словах рядка

А..ціпити, ..палити, ..чинити

Б...хопити, ..цідити, ..чистити

В ..сувати, ..пиляти, ..чесати

Г ..садити, ..чепити, ..варити

2. Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка

А. тьохкає, колючий, творіння

Б. віщунка, йоржик, беззоряний

В. прощає, паляниця, обов’язковість

Г. пробудження, ящик, тріщить

Д господиня, кузня, їдальня

3. Правильно написано всі займенники в рядку

А дехто, ніякий, скільки-небудь, абищо

Б ніщо, будь-який, де-котрий, ніскільки

В будь-що, якийсь, аби-хто, що-небудь

Г нічий, хто-небудь, де-який, будь-чий

Д будь-хто, якийсь, ніякий, хто-зна-що

4. Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку

А коротший, щонайкращий

Б ближчий, більш гарячіший

В добріший, найменш удалий

Г цікавіший, якнайдорожчий

Д вужчий, найменш потрібний

5. Кількість звуків і букв однакова в кожному слові рядка

А походжає, якість, їстоньки, яблунька

Б кукурудза, п’ятниць, український, п’ять

В гайок, об’єднування, сьогодення, їдуть

Г серйозний, щебечуть, джміль, рясний

Д рюкзак, рядно, перемивають, кар’єра

6. Правильно написано всі займенники рядка

А дехто, ніякий, скільки-небудь, абищо

Б ніщо, будь-який, де-котрий, ніскільки

В будь-що, якийсь, аби-хто, що-небудь

Г нічий, хто-небудь, де-який, будь-чий

Д будь-хто, якийсь, ніякий, хто-зна-що

7. Префікс С- треба писати в усіх словах рядка

А….пекла, …гуснути, …економити, …кутий

Б. …купка, …пилювати, …точений, …ходинка                                                               В. …далеку, …крапнути, …жовтілий, …плямований

8. У якому рядку всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників  утворено правильно

А. освіченіший, сама порядна, твердіший, найбільш вдалий

Б. бадьоріший, наймиліший, самий короткий, твердіший всіх                                            В. важчий, приємніший, вагоміший, найбільш сильний                                                 Г. активніший, малиновіший, лагідніший, щоякнаймиліший                                            Д. найменш здібний, кращий, зеленавіший, крутіший

9. Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку

А Сергій був дуже задоволений, що поборов своє хвилювання.

Б Коли згадую улюблені пісні, ноги самі пускаються в танок.

В Щойно дівчина вийшла на сцену, її зустріли бурхливими оплесками.

Г Треба бути обережним, якщо не хочеш потрапити в халепу.

Д Лиш ми вирушили в дорогу, став накрапати дрібненький дощик.

10. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).

Надвечірнє сонце, (1)вихопившись із хмари, кинуло коротку тінь

під пнями, (2)навколо (3)яких літо (4)щороку кораловим намистом

розсипає запашну суницю.

A займенник

Б дієприслівник (форма дієслова)

В прислівник

Г прийменник

Д сполучник

11. Відокремленим означенням можна замінити підрядне речення в рядку

А Олесь, який плив поруч, допоміг мені вийти на берег.

Б Подвір’я затінює крислата яблуня, що росте під хатою.

В Огірок, що зжовк на сонці, був дуже несмачний.

Г Думки, які роїлися в хлопцевій голові, не давали заснути.

Д Пасічник дав скуштувати меду, що пахнув липою.

12. Складнопідрядне речення з підрядним умови утвориться, якщо до частини

«На цих вихідних ми обов’язково поїдемо до Києва…» додати

А незважаючи на люті морози.

Б якщо купимо квитки на потяг.

В бо вже скучили за рідним містом.

Г так що обов’язково відвідаємо Поділ.

Д щоб краще дізнатися історію столиці.

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
2263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку