Тестові завдання з фізичної культури для студентів І курсів

Про матеріал
Методична розробка являє собою збірник тестових завдань по оцінюванню теоретичних знань з фізичної культури для студентів І курсів. Наведені тести по таким модулям програми: легка атлетика, гімнастика, футбол, баскетбол, волейбол, гігієнічні основи організації занять фізичними вправами, загартування. Кожен з варіантів складається з 28 тестових завдань, які відповідають вимогам знань студентів нашого закладу з навчального предмета «Фізична культура». До кожного із завдань запропоновано 4 варіанти відповідей,серед яких є як правильна, так і неправильна відповідь. Правильною вважається та, що найповніше відповідає на поставлене запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна кількість балів – 28, що відповідає 12 балам за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень студентів 12 питань з 3 варіантами відповідей. Вірних відповідей може бути декілька. По кількості правильних відповідей може бути виставлена оцінка студенту за рівень теоретичних знань.
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

Методична розробка являє собою збірник тестових завдань по оцінюванню теоретичних знань з фізичної культури для студентів І курсів. Наведені тести по таким модулям програми: легка атлетика, гімнастика, футбол, баскетбол, волейбол, гігієнічні основи організації занять фізичними вправами, загартування. Кожен з варіантів складається з 28 тестових завдань, які відповідають вимогам знань студентів нашого закладу з навчального предмета «Фізична культура». До кожного із завдань запропоновано 4 варіанти відповідей,серед яких є як правильна, так і неправильна відповідь. Правильною вважається та, що найповніше відповідає на поставлене запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна кількість балів – 28, що відповідає 12 балам за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень студентів 12 питань з 3 варіантами відповідей. Вірних відповідей може бути декілька. По кількості правильних відповідей може бути виставлена оцінка студенту за рівень теоретичних знань по вивченому модулю програми. Тестове завдання по кожному модулю вміщує в себе питання з історії розвитку спорту, особливостей техніки, правил гри, суддівства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для виконання контрольної роботи

з фізичної культури для студентів І курсу

 

ВАРІАНТ 1

РІВЕНЬ СТАНДАРТУ

 

  1. Укажіть, де відбувалися Олімпійські ігри Стародавньої Греції.

А в АфінахБ на горі Олімп
В у селищі ОлімпіяГ у Спарті
 

2. Укажіть, біля підніжжя якої гори проводилися стародавні Олімпійські ігри.
А ОлімпБКронос
В ПарнасГАфон

 

3. Укажіть, хто мав право на участь в олімпійських змаганнях у Стародавній Греції.
А усі бажаючіБ громадяни Греції
В вільнонароджені греки, які не порушували законГ заможні греки
 

4. Укажіть визначення поняття «гігієна».
А наука про здоров’яБ наука про чистоту
В наука про загартуванняГ наука про раціональне харчування
 

5. Укажіть, що являє собою поняття «фізична культура» у широкому розумінні.
А частина загальнолюдської культури
Б процес розвитку фізичних здібностей
В вид виховання, спрямований на навчання рухових дій і розвиток фізичних якостей
Г процес розвитку вроджених здібностей і набуття гігієнічних навичок
 

6. Укажіть найбільш доступний прийом контролю за функціональним станом організму під час занять фізичними вправами.
А контроль частоти серцевих скороченьБ вимірювання обсягу біцепсів
В вимірювання зросту та маси тілаГ контроль сили м’язів кисті

 

7. Укажіть, що визначає техніка безпеки.
А виконання вправ без травм
Б комплекс заходів, спрямованих на навчання і виконання правил поведінки, правил
страховки і самостраховки, надання першої допомоги у разі травмування
В проведення занять із дотриманням гігієнічних вимог
Г знання правил безпечної поведінки на уроках фізичної культури та заняттях у позаурочний час
 

8. Визначте безпечний спосіб приземлення після виконання стрибків і зіскоків під час занять гімнастикою.
А на прямі ногиБ м’яко на носки, присідаючи пружно
В м’яко на п’ятки, присідаючи пружноГ у стійку ноги нарізно
 

9. Укажіть вимоги до спортивного взуття.
А модна фірмаБ відповідність виду спорту і зручність
В колір, що відповідає кольору спортивної формиГ на розмір більше звичайного взуття
 

10. Позначте, що не потрібно для орієнтування на місцевості.
А компасБ мапа
В мотузкаГ сантиметрова лінійка
 

11. Укажіть, яку поставу можна вважати правильною, якщо, стоячи біля стіни, відбувається торкання.
А потилицею, сідницями, п’ятамиБ потилицею, спиною, п’ятами
В потилицею, лопатками, п’ятамиГ потилицею, лопатками, сідницями, п’ятами
 

12. Укажіть, яка операція не входить до питань самоконтролю у процесі фізичного виховання.
А самоспостереженняБ аналіз загального самопочуття
В оцінка відновлювальних процесівГпроба Руф’є
 

13. Укажіть вправи, які не рекомендується включати в комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.
А дихальні вправиБ вправи для розвитку гнучкості
В вправи з максимальним напруженнямГ вправи для формування постави
 

14. Укажіть вправи, що виконуються із затримкою дихання.
А вправи з підняттям ваги, прицілювання у стрільбіБ біг по дистанції
В фінішний ривокГ стрибки на скакалці
 

15. Назвіть країну, яку вважають батьківщиною футболу.
А АнгліяБ США
В КанадаГ Бразилія
 

16. Укажіть, що є результатом фізичної підготовки.
А фізичний розвитокБ фізична досконалість
В фізична підготовленістьГ здатність правильно виконувати фізичні вправи
 

17. Укажіть наслідки куріння.
А збільшення зросту
Б посилення стійкості до простудних захворювань
В захворювання серцево-судинної та дихальної систем
Г покращання фізичної підготовленості
 

18. Назвіть суб’єктивні показники, що інформують про стан організму.
А настрій, бажання займатись фізичними вправами, апетит, сон
Б життєва ємність легенів, апетит, сон
В зріст, маса тіла, апетит, сон
Г частота серцевих скорочень, тиск, життєва ємність легенів
 

ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ

19. Укажіть кількість фаз стрибка у довжину з розбігу.
А 3Б 4
В 5Г 2
 

20. Укажіть вправи, які не пов’язані з розвитком швидкості.
А біг з високим підніманням стегнаБ біг 30 м
В кросовий бігГ біг на місці з високим підніманням стегна в упорі
 

21. Укажіть вид бігу, довжина дистанції якого 42 км 195 м.
А марафонський бігБ кросовий біг
В стипль-чезГ біг з перешкодами

 

22. Укажіть вправи, які включає легка атлетика.
А біг, стрибки, метання, спортивна ходьба, багатоборства
Б біг, стрибки, метання, кидки, передачі, виси
В біг, стрибки, удари, ведення, упори
Г біг, стрибки, метання, упори, кидки
 

23. Укажіть, чим відрізняється м’яч для гри у волейбол для жінок і чоловіків.
А масоюБ нічим
В за кольоромГ формою
 

24. Укажіть розміри волейбольного майданчика.
А 7 м × 7 мБ 9 м × 9 м
В 9 м × 18 мГ 7 м × 12 м
 

25. Укажіть, якими частинами кисті виконують передачі, ведення, кидки м’яча в баскетболі.
А середньою частиною долоніБ пальцями
В середньою частиною долоні й пальцямиГ долонями
 

26. Укажіть, який зі спортивних снарядів відсутній в офіційній програмі змагань зі спортивної гімнастики у жінок.
А різновисокі брусиБ гімнастичний кінь
В колодаГ кільця
 

27. Укажіть, як називається положення на снаряді, при якому плечі знаходяться нижче хвату.
А висБ упор
В махГ хват
 

28. Укажіть, який зі спортивних предметів є зайвим у змаганнях із художньої гімнастики.
А булаваБ м’яч
В дискГ обруч
 

ВАРІАНТ 2

РІВЕНЬ СТАНДАРТУ

1. Укажіть, у якій державі проводили давньогрецькі Олімпійські ігри.
А Аттиці

ББеотії
В Еліді

ГНімеї
 

2. Укажіть, як називали у Стародавній Греції суддів олімпійських змагань.
А елланодикиБгерольди
В олімп іоніки                                          Г оракули
 

3. Назвіть, який вид змагань був першим на Олімпійських іграх.
А кулачний бійБпанкратіон
В гоплітодромосГбіг
 

4. Дайте визначення поняття «фізичний розвиток».
А закономірний процес змін морфофункціональних властивостей організму впродовж індивідуального життя
Б процес розвитку фізичних якостей людини за допомогою фізичних вправ
В рівень фізичної працездатності
Г рівень розвитку фізичних якостей
 

5. Позначте правильне формулювання поняття «самоконтроль».
А процес постійного спостереження за своїм фізичним станом
Б процес контролю за дотриманням режиму харчування
В процес постійного спостереження за синоптичними умовами
Г процес контролю за дотриманням режиму сну
 

6. Укажіть, що забезпечує найбільший приріст швидкості.
А вправи, що виконуються в максимальному темпі у короткий проміжок часу
Б вправи з великою амплітудою
В вправи, що виконуються в максимальному темпі тривалий період часу
Г рухливі ігри
 

7. Укажіть назву спеціального взуття легкоатлетів.
А бутсиБшиповки
В кросівкиГкеди
 

8. Укажіть мету ранкової гігієнічної гімнастики.
А запобігти спізненню до школиБ допомогти організму остаточно прокинутися
В підготуватися до участі у змаганняхГ сприяти розвитку витривалості
 

9. Укажіть, що є головною причиною порушення постави.
А малорухомий спосіб життяБ недостатній розвиток м’язів спини
В носіння портфеля в одній руціГ тривале сидіння біля комп’ютера
 

10. Укажіть, до якого типу гімнастики належить ритмічна.
А оздоровчоїБ спортивної
В розвивальноїГ ранкової
 

11. Виберіть визначення терміна «стретчинг».
А комплекс вправ для збільшення рухливості м’язових груп і суглобів
Б комплекс вправ для збільшення м’язової маси
В комплекс вправ для профілактики плоскостопості
Г комплекс вправ для зору
 

12. Укажіть одиниці вимірювання життєвої ємності легенів (ЖЄЛ).
А кілокалоріїБ метри
В кілограмиГ літри
 

13. Укажіть послідовність дій у наданні першої допомоги при запамороченні.
А перенести постраждалого у прохолодне місце та напоїти гарячим напоєм
Б покласти холод на голову, підняти ноги, напоїти гарячим напоєм
В надати постраждалому горизонтальне положення, забезпечити надходження свіжого
повітря, обтерти обличчя холодною водою, дати понюхати нашатирного спирту
Г посадити постраждалого, покласти теплий компрес на голову, дати понюхати нашатирного спирту
 

14. Укажіть, що являє собою фізичний розвиток.
А процес зміни морфофункціональних властивостей організму людини протягом життя
Б розміри м’язів, форми тіла, функціональні можливості організму
В розвиток фізичних якостей під час виконання фізичних вправ
Г рівень уроджених фізичних здібностей
 

15. Дайте визначення терміна «гігієна».
А наука про здоров’яБ наука про чистоту
В наука про загартуванняГ наука про активний відпочинок

 

16. Укажіть назву деформації стопи, що проявляється зниженням її склепіння.
А плоскостопістьБ лордоз
В кіфозГ постава
 

17. Дайте визначення терміна «здоров’я».
А стан, за якого відсутні захворювання
Б стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя
В стан, за якого відсутні фізичні вади
Г стан, за якого комфортно займатися фізичними вправами
 

18. Назвіть звичне положення тіла при сидінні, стоянні, ходьбі та інших видах діяльності,
яке людина приймає без зайвого м’язового напруження.
А поставаБ плоскостопість
В лордозГ кіфоз

 

ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ

 

19. Укажіть, який предмет спортсмени передають один одному під час легкоатлетичної естафети.
А естафетний прапорецьБ естафетний смолоскип
В естафетну палицюГ естафетний ключ
 

20. Укажіть вид бігу, довжина дистанції якого 42 км 195 м.
А марафонський бігБ кросовий біг
В стипль-чезГ біг з перешкодами
 

21. Укажіть, з яких частин складається гра у волейбол.
А партійБ сетів
В періодівГ таймів
 

22. Укажіть, на якій висоті розташоване баскетбольне кільце.
А 3 м 10 смБ 3 м 05 см
В 3 м 00 смГ 2 м 95 см
 

23. Укажіть, як називається пружний гімнастичний пристрій прямокутної форми, що використовують під час виконання стрибків через коня або гімнастичний стіл.
А гімнастичний містокБ гімнастична лава
В гімнастична колодаГ гімнастичний кінь
 

24. Укажіть назву бігу, який виконується з низького старту.
А кросовий бігБ спринтерський біг
В стаєрський бігГ біг на середні дистанції
 

25. Укажіть назву переміщення інертної маси приладів у просторі.
А метанняБ стрибки
В бар’єрний бігГ стипль-чез
 

26. Укажіть, як називається положення гімнаста на снаряді, при якому його плечі знаходяться нижче точок хвату руками.
А упорБ мах
В висГ підйом
 

27. Позначте, якого виду групування в гімнастиці не існує.
А лежачи на спиніБ сидячи
В лежачи на животіГ у присіді
 

28. Назвіть, який вид спорту називають «королевою спорту».
А художня гімнастикаБ легка атлетика
В плаванняГ спортивна гімнастика

Кожен з варіантів складається з 28 тестових завдань, які відповідають вимогам знань студентів нашого закладу з навчальногопредмета «Фізична культура». До кожного із завдань запропоновано 4 варіанти відповідей,серед яких є як правильна, так і неправильна відповідь. Правильною вважається та, що найповніше відповідає на поставлене запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна кількість балів – 28, що відповідає 12 балам за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень студентів (табл. 1).

Таблиця 1

Рівень навчальних досягнень

Тестові завдання (бали)

Оцінка за 12-бальною шкалою

 

0 - 3

1

Низький

4 - 5

2

 

6 - 7

3

 

8 - 9

4

Середній

10 - 11

5

 

12 - 14

6

 

15 - 16

7

Достатній

17 - 18

8

 

19 - 21

9

 

22 - 24

10

Високий

25 - 26

11

 

27 - 28

12

 

Відповіді на тести

               Варіант 1    Варіант 2

1

В

1

В

2

А

2

А

3

В

3

Г

4

Б

4

А

5

А

5

А

6

А

6

А

7

Б

7

Б

8

Б

8

Б

9

Б

9

Б

10

В

10

А

11

Г

11

А

12

В

12

Г

13

В

13

В

14

А

14

А

15

А

15

Б

16

В

16

А

17

В

17

Б

18

А

18

А

19

Б

19

В

20

В

20

А

21

А

21

А

22

А

22

Б

23

Б

23

А

24

В

24

Б

25

Б

25

А

26

Г

26

В

27

А

27

В

28

В

28

Б

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Joy As
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
13446
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку