УРОК 11
Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Де відбувається історія»
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити та оцінити рівень набутих умінь і сформованих навичок;
Обладнання: картки із завданнями тестового формату
Тип уроку: контролю та перевірки знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Пояснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникають в учнів під час виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
Варіант І
1)А; 2)В; 3)А; 4)В; 5)Г; 6)Б; 7)Б; 8)Б
9)Відповідь: в, а, г, б
10) Національний музей народної архітектури та побуту України
12) А-3; Б-1; В-2; Г-5
ІІІ. Домашнє завдання
1. Повторити параграфи та терміни вказаної теми
Тест № 2
«Де відбувається історія»
І рівень (0,5 бала)
1. На основі яких карт створюють історичні карти:
А) географічних; В) політичних;
Б) економічних; Г) адміністративних.
2. Умовні знаки та пояснення до карти, плану, малюнка це -
А) Міф; В) Легенда;
Б) Казка; Г) Билина.
3. Назвіть найбільшу за площею державу Європи:
А) Україна. В) Росія.
Б) Франція. Г) Чехія.
4. Найбільшою річкою України є?
А) Південний Буг. В) Дніпро.
Б) Дністер. Г) Дунай.
5.Які моря омивають територію України?
А) Чорне та Червоне моря В) Середземне та Червоне моря
Б) Середземне та Азовське моря Г) Чорне та Азовське моря
6.Коли в літописі вперше вжито назву Україна?
А) 1928 році В) 1240 році
Б) 1187 році Г) 988 році
7. Найдавнішу державу із центром у Києві історики називають:
А) Велике князівство Литовське В) Гетьманщина
Б) Київська Русь Г) Галицько-Волинська
8.Хто очолював Гетьманщину, яка постала в 17 столітті?
А) Іван Мазепа В) Юрій Хмельницький
Б) Богдан Хмельницький Г) Дмитро Вишневецький
ІІ рівень (1 бал)
9. Встановіть послідовність державних утворень .
а) Гетьманщина;
б) Україна ;
в) Київська Русь;
г) Українська Народна республіка
10.Укажіть, про який музей йде мова
Розташований цей музей на південній околиці Києва поблизу селища Пирогова. Тут на мальовничій території зберігається понад 300 пам’яток народного будівництва….
ІІІ рівень (1,5 бали)
11. Дайте визначення понять:
Історичні карти - ________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Державний кордон -
________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12.Установіть відповідність між подією та датою
А) Галичина |
1. Волинська і частина Рівненської області |
Б) Волинь |
2. Донецька і частина Луганської області |
В) Донщина |
3. Львівська та Івано-Франківська області |
Г) Північне Причорномор’я |
4. Чернігівська і частина Сумської області |
|
5. Одеська та частина Миколаївської області |
А)___; Б)___ ; В) ___; Г)___;
IVрівень (3 бали)
13. Напишіть есе «Чому потрібно вивчати історію своєї країни?».
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка___________