УРОК 15
(Історія України 9 клас)
Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Західноукраїнські землі в складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.»
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Обладнання: картки з тестовими завданнями.
Тип уроку: контролю та перевірки знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
Варіант І
1)А; 2)Б; 3)А; 4)Б; 5)А; 6)В; 7)А; 8)А
9)Відповідь: г,в,а,б
10) «Русалка Дністровая»
12) А-4; Б-5; В-3; Г-1
Варіант ІІ
1)Г; 2)В; 3)Б; 4)Г; 5)А; 6)В; 7)А; 8)Б
9)Відповідь: в, г, а, б
10) скасування панщини
12) А-4; Б-5; В-3; Г-1
ІІІ. Домашнє завдання
1. Повторити відповідні параграфи підручника
Тест № 2(Історія України 9 клас)
«Західноукраїнські землі в складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.»
І варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Органом самоуправління в Галичині був:
А) становий сейм; В) повітовий сейм;
Б) парламент; Г) крайовий сейм.
2. Право пропінації це -
А) будівництво шляхів; В) право на мелення зерна;
Б) право на продаж горілки; Г) одна з форм соціального протесту.
3. В яких роках відбувся виступ селян під проводом Л. Кобилиці?
А) 1843 – 1844 рр. В) 1830-1831 рр.
Б) 1846 - 1848 рр. Г) 1844-1845 рр.
4. «Будителями» на західноукраїнських землях називали?
А) вчителів. В) письменників.
Б) священників. Г) губернаторів.
5.Яку збірку «Руська Трійця» підготувала до друку у 1834 р?
А) «Зоря» В) «Кобзар»
Б) «Русалка Дністрова» Г) «Зоря Галицька»
6.Друкованим органом, якої політичної організації була «Зоря Галицька»?
А) «Руської Трійці». В) «Головної Руської Ради»
Б) «Центральної Ради народової» Г) «Кирило-Мефодіївського братства»
7. Право володіння лісами та пасовищами - це
А) сервітути В) «будителі»
Б) реманент Г) рейхстаг
8.Коли відбулась «Весна народів»?
А) березні 1848-1849 рр. В) березні 1850 р.
Б) вересні 1850-1852 рр. Г) квітні 1860-1865 рр.
ІІ рівень (1 бал)
9. Встановіть послідовність подій.
а) Діяльність у Львові «Руської трійці»;
б) скасування панщини у Галичині;
в) «Холерні» бунти;
г) Опришківський рух
10.Укажіть, про створення, якого документу йде мова
«Щоб обійти сувору галицьку цензуру, молоді люди вирішили видати свій альманах у Будапешті. Однак цензуру обійти їм не вдалося, бо збірку заборонили ввозити у Галичину.»_________________________________
ІІІ рівень (1,5 бали)
11. Дайте визначення понять:
Шарварки - ________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Весна народів» -
________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12.Установіть відповідність між подією та датою
А) Повстання під проводом Л. Кобилиці |
1. серпень 1848 р. |
Б) Діяльність «Руської Трійці» |
2. 15 травня 1848 р. |
В) Діяльність ГРР |
3. 2 травня 1848-1851 рр. |
Г) скасування панщини на Буковині |
4. 1843-1844 рр. |
|
5. 1833-1837 рр. |
А)___; Б)___ ; В) ___; Г)___;
IVрівень (3 бали)
13. Напишіть есе «Греко-католицькі священики – лідери національного руху на західноукраїнських землях».
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________
Тест № 02(Історія України 10 клас)
«Західноукраїнські землі в складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.»
ІІ варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Хто був заснувником освітнього Товариства греко-католицьких священиків?
А) Я. Головацький; В) М. Шашкевич;
Б) Л. Кобилиця; Г) І. Могильницький
2. «Холерні бунти» 1810-1815 і 1831 рр. відбулись на території:
А) Галичина В) Закарпаття
Б) Буковина Г ) Волинь
3. У якому році вийшов альманах «Русалка Дністровая»?
А) 1833 р. В) 1842 р.
Б) 1837р. Г ) 1826 р.
4. Коли на території Галичини було скасовано кріпосне право?
А) 1861 р. В) 1789 р.
Б1878 р. Г) 1848р.
5.Альманах «Русалка Дністровая» був надрукований у місті:
А) Будапешті В) Париж
Б ) Києві Г) Львів
6. Що було основою економіки західноукраїнських земель у п.п. ХІХ століття?
А) видобування нафти;
Б) цукроваріння;
В) сільське господарство;
Г) газова промисловість.
7. До товарів, які відправляли на експорт відносили.:
А) продукти сільського господарства, сіль та ліс;
Б) продукти нафтопереробки;
В) продукти садівництва;
Г) шкіряні та суконні вироби.
8.Шарварки - це:
А) право на зелення зерна; В) виготовлення горілчаних виробів
Б) будівництво та ремонт доріг Г) несення військової служби
ІІ рівень (1 бал)
9. Встановіть послідовність подій.
а) революція в Австрійській імперії;
б) скасування панщини на Закарпатті;
в) створення в Перемишлі товариства греко-католицьких священників;
г) повстання під проводом Л. Кобилиці у Північній Буковині.
10. Про, які події йде мова у наведеному документі.
«… щоб не допустити селянського повстання в Галичині всі ці дії були проведені з великою поспішністю, майже на п’ять місяців раніше, ніж в інших провінціях Австрійської імперії… »
ІІІ рівень (1,5 бали)
11. Дайте визначення понять:
«Руська трійця» - ________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сервітути - ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12.Установіть відповідність між подією та датою
А) Повстання під проводом Л. Кобилиці |
1. серпень 1848 р. |
Б) Діяльність «Руської Трійці» |
2. 15 травня 1848 р. |
В) Діяльність ГРР |
3. 2 травня 1848-1851 рр. |
Г) скасування панщини на Буковині |
4. 1843-1844 рр. |
|
5. 1833-1837 рр. |
А)___; Б)___ ; В) ___; Г)___;
IVрівень (3 бали)
13. Напишіть есе «Колоніальна політика Австрійської імперії на українських землях»
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________