Тестові завдання з трудового навчання

Про матеріал

Тестові завдання з трудового навчання в 2-4 класах використовують для перевірки теоретичних знань з вивчених тем. Їх проводять на початку уроку і займають вони 10-12 хвилин. Кожна тема містить 12 запитань по 3 відповіді. Діти обирають одну правильну відповідь. За правильно виконаний тест отримують 12 балів.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« Тестові завдання з трудового навчання в початкових класах»

 

 

 

 

 

 

Автор розробки.

 Мельник Наталія Степанівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : « Папір і картон»

  1. З чого виготовляють зошити, книжки, альбоми:

а) паперу; б) бавовни; в) піску

2.Від якої рослини походить назва  « папір» :

а) бамбук; б) папірус; в) кукурудза

3.Куди потрібно класти папір, щоб зручно було його брати:

а) справа; б) зліва; в) посередині

4. «Грубий» папір має назву:

а) кольоровий; б) калька; в) картон

5. Що в перекладі з японської означає слово « орігамі»:

а) складання; б) різання; в) відривання

6.Щоб папір не намокав його можна змастити:

а) клеєм; б) вазеліном; в) фарбою

7. Контурний силует з цупкого паперу називають:

а) шаблон; б) розмітка;  в) малюнок

8. Якими ножицями потрібно різати папір:

а) манікюрними; б) кравецькими; в) господарськими

9. Прикраси ажурно вирізані ножицями з цупкого паперу називають:

а) шаблонами; б) витинанки; в) аплікація

10. Орнамент завжди укладають:

а) від центру; б) від кінців; в) від одного боку

11. «Аплікація» з латинської означає:

а) накладання; б) склеювання; в) з’єднання

12. Панно виготовляють для:

а) з’єднання; б) прикрашення; в) тиснення

 

 

 

 

 

 

 

Тема : « Елементи графічної грамоти»

 

1.Виконаний від руки малюнок із основними розмірами предмету називають:

а) екскіз;  б) малюнок ; в) силует

2. Штрих пунктирною лінією з двома крапками позначають:

а) місце різання; б) місце згину в) місце відривання

3. На кресленнях розмір позначають :

а) в міліметрах б) в сантиметрах в) в дециметрах

4. За допомогою розмірних ліній показують:

а) вид предмету б) розмір предмету в) обрис предмету

5. Якими лініями позначають місце нанесення клею:

а) товстою суцільною б) тонкою суцільною в) штриховкою

6. Де проставляють розміри над розмірною лінією: 

а) зліва направо  б) посередині  в) внизу

7. Стрілками показують :

а) напрямок перегинання б) розрізу  в) надрізу

8. У якій послідовності позначають деталі виконуваного виробу:

а) порядкові цифри  б) латинськими літерами в) окремими значками

9. Перенесення на заготовку ліній називають:

а) розмічання  б) креслення  в) малювання

10. Яким клеєм краще склеювати деталі:

а) ПВА   б) столярним  в) канцелярським

11. Чим потрібно витирати клей?

а) руками  б) серветкою  в) паличкою

12. Зображення окремих предметів називають:

а) предметна аплікація б) сюжетна аплікація в) декоративна аплікація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : « Пластмасові технічні конструктори»

 

  1. Інструмент для закручування і викручування гвинта:

а) викрутка   б) ніж  в) ключ

2. Куди вставляють гвинт?

а) дірка   б) отвір  в) ямка

3. В яку сторону закручують гвинтики?

а) вправо   б) вліво  в) по кругу

4. Як називають набір деталей для конструктора та моделювання:

а) макет   б) модель  в) конструктор

5. Недіючий виріб , який передає лише форму машини чи споруди?

а) макет   б) деталь  в) силует

6. Деталь конструктора, що застосовується  для поєднання інших деталей між собою схожа на цвяшок?

а) гайка   б) планка  в) гвинт

7. Процес створення , розроблення будови виробу називають:

а) констроювання б) макетування  в)зєднання

8. Як називають основну деталь конструктора, яка схожа на дощечку з отворами:

а) гайка  б) планка  в) гвинт

9. Як називають деталь, що зєднує дві деталі?

а) гвинт  б) викрутка  в) гайка

10. Чим закручують гайку?

а) викруткою б) гайковим ключем в) лещатами

11. Що накручують на гвинт деталі?

а) гайку  б) основу  в) шпильку

12. Які принципи зєднання деталей конструктора:

а) рухоме зєднання б) нерухоме зєднання в) їх поєднання 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : «Вироби з природних матеріалів»

1.Де був заснований  вид мистецтва «ікебана»:

а) Китаї                 б) Росії    в) Японії;

2. Де краще просушувати природні матеріали?

а) на сонці    б) біля опалення  в) на горищі;

3. В яку пору року краще  збирати природний матеріал7

а) на початку літа  б) в середині літа  в) восени;

4. Естетичний вигляд матимуть ікебани створені :

а) на папері   б) на диску - платівці в) на картоні;

5. До складу ікебани можуть  входити:

а)  різні трави  б) пластмасові квіти в) гіллячки рослин;

6. Чим проколюють отвори для  зєднання на аплікації?

а) ножем   б) шилом  в) олівцем;

7. Де зберігають зібраний матеріал:

а) в теплому приміщенні б) в прохолодному приміщенні в) в будь – якому

8.Чим з’єднують деталі обємної аплікації учні1-2 класу?

а) клеєм і пластиліном б)дротом  в) сірниками

9.Чи можна поєднувати різні природні матеріали при створенні сюжетних аплікацій?

а) так    б) ні   в) іноді

10. За що підвішують зібрані рослини, щоб просушити?

а)  листки   б)стебла  в) квіти

12. Що стане з каштаном,коли його невчасно зібрати?

а) зіпсується  б) зморшиться в) висохне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Робота з текстильними матеріалами»

  1. З чого виготовляють сантиметрову стрічку

а) пластмаси  б) тканини   в) картону

2. Якими ножицями найкраще розкроювати тканину

а) кравецькими   б) манікюрними  в) столярними

3. Як називають інструмент для розмічання викрійки заокругленої форми?

а) наперсток   б) нитковтягувач  в) лекало

4. Чим прикріплюють викрійка до тканини?

а) голками    б) булавками   в) кравецькими шпильками

5. В залежності від чого підбирають нитки для роботи?

а) якості ниток   б) виду роботи  в) довжини ниток

6. За допомогою чого можна виміряти нитку потрібного розміру?

а) ліктем руки   б) лінійкою   в) сантиметровою стрічкою

7. Де можна зберігати голки?

а) гольника    б)  котушці   в) одязі

8 Що утворює послідовність чергування стібків?

а) шов    б) візерунок  в) петлі

9. Що захищає наперсток?

а) руку    б) палець   в) ніготь

10. Чи можна відкушувати зубами нитку?

а) так     б) ні     в) іноді

11.Яими номерами позначаються кравецькі ручні голки?

а) № 1 -12    б) № 1 -5   в) № 1-20

12. З яким кінцем використовують голки для вишивання?

а) гострим    б) притупленим  в) тупим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : « Робота з пластиліном»

  1. Що використовують для зображення дрібних деталей при ліпленні чогось?

а) ніж  б) стеки в)спеціальний пристрій;

2. На чому слід працювати з пластиліном:

а) на папері  б) на парті  в) на пластмасовій дощечці;

3. При якій температурі краще зберігати пластилін:

а)низькій  б)високій   в)кімнатній;

4. Що потрібно додати до пластиліну, щоб надати певний колір:

а)мінеральну фарбу б)акварельну фарбу в) гуаш;

5. Як з’єднуються між собою деталі:

а)притискаючи пальцями між собою деталі б) шурупами в) паличками;

6. З чого виготовляють стеки:

а) пластмаси  б) деревини   в) з різних матеріалів;

7. Якої стеки форми:

а)з одного кінця ширші, з другого –  вужчі б)гострі з обох боків  

в) широкі з обох боків

8. Чим фарбують вироби з пластиліну:

а)щіточкою  б)пензликом    в)гумкою;

9. Чим ліплять загальну форму виробу?

а) пальцями б) ножем   в) стеками

10. Що розвиває дитячу фантазію?

а) ліплення з натури  б) ліплення за уявою в) ліплення за схемою

11.Великі сюжетні композиції слід робити:

а) самостійно б) індивідуально  в) групою

12.Який слід брати стаканчик, розфарбовуючи вироби з пластиліну?

а) скляний  б)пластмасовий  в) паперовий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: « Витинанка»

  1. З чого ми виготовляєм витинанки в школі:

а) шкіри  б) паперу     в) картону;

2. Чим краще робити витинанки:

а) ножицями б) ножем     в) лобзиком;

3. У скільки разів потрібно скласти папір, щоб вирізати сніжинку:

а) вдвоє  б) в четверо   в) в десятеро;

4. Як краще скласти папір, щоб вирізати мережку:

а) в кілька разів б) гармошкою  в) трубочкою;

5. Коли виникло мистецтво «витинанка»:

а) дуже давно б) кілька років тому  в) нещодавно;

6. Чи потрібно наносити візерунок олівцем, коли ви вчитесь робити витинанку:

а) не потрібно б) обовязково  в) як хочеться;

7. Що можна прикрасити витинанкою:

а) одяг  б) різне    в) побутові речі;

8. Як виконують складну витинанку:

а) накладанням елементів б) вирізуванням цілої витинанки   

в) вирізуванням лише простих елементів;

9. Яку форму можуть мати витинанки:

а) кулясту  б) заокруглену  в) різну;

10.Симетричне вирізування паперу назвали:

а) вирівнюванням б) витинанням  в) вирізуванням;

11.Для простої витинанки папір краще скласти у:

а) у 50 раз  б) в кілька раз  в) лише у 2 рази;

12.На чому можна тренуватись, створюючи орнамент:

а) на чистому папері б) на кольоровому папері  в) на списаному папері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: « Виготовлення обємних фігур з дроту»

 

1. Яким способом виготовляють дріт на заводах:

а) протягуванням  б) волочінням  в) перерізанням;

2. Яким способом вирівнюють дріт:

а) витягуванням  б) згинанням  в) протягуванням;

3. Чим відрізають дріт:

а) ножем   б) ножицями  в) гострозубцями;

4. Чим краще заокруглювати відрізані кінці дроту:

а) ножем   б) напилком  в) шматком шкіри;

5. Для чого використовують круглозубці:

а) для різання  б) для згинання  в) для зачищання;

6. Що може слугувати допоміжним матеріалом:

а) залишки шкіри  б) різні матеріали  в) залишки хутра;

7. Який дріт краще використовувати для роботи:

а) мідний    б) стальний   в) грубий алюмінієвий;

8. Що таке киянка:

а) деревяний молоток б) підставка  в) залізний молоток;

9. Що можна виготовити з дроту:

а) різні вироби  б) прикраси   в) головоломки;

10. Щоб дріт був у вигляді спіралі потрібно намотати на:

а) стержень   б) олівець   в) на паличку;

11. Дрібний дріт згинають :

а) руками   б) круглозубцями  в) сталевим стержнем;

12. З чого краще виготовляти підставку:

а) з дерева   б) з пластиліну  в) з дроту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
2168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку