Урок з трудового навчання в 2 класі на тему: «Згинання і складання паперу.Виготовлення листівки до Нового року «ялинка-складанка» (з використанням здоров’язбережувальних технолог

Про матеріал

Життя нерозривно пов'язане з природним середовищем. Погіршення стану лісів в Україні на сьогоднішній день є однією з найбільш актуальних тем. На цьому уроці ми покажемо дітям як відмовитися від передноворічного винищення хвойних дерев, замінивши ялинкою зробленою своїми руками.

Перегляд файлу

Бабинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

Урок  з трудового навчання

в 2 класі на тему:

«Згинання і складання паперу.Виготовлення листівки до Нового  року «ялинка-складанка»

(з використанням здоров’язбережувальних технологій)

 

 

 

 

 Підготувала і провела

 вчитель початкових класів

 Любімова О.В.

 

 

 

 

Тема: Згинання і складання паперу. Виготовлення листівки до Нового  року «ялинка-складанка»

Мета: продовжити роботу з удосконалення вмінь і навичок працювати з папером, виготовляти з нього вироби; ознайомити з процесом виготовлення новорічної ялинки; розвивати фантазію, творчі здібності, наполегливість,уміння співпрацювати в парі; виховувати почуття прекрасного, необхідність бережливого ставлення до природи, почуття відповідальності кожного за збереження багатства і краси природи.

Обладнання: демонстраційний матеріал - технологічна карта  «Ялинки в лісі та в магазині», опорні слова, малюнки, сигнальні картки, презентація.

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ.Актуалізація опорних знань

1.Бесіда .  

- Діти, ми з вами читали оповідання , вчили вірш про ялинку, знайомились з природою

хвойних лісів. Згадаймо яку користь приносять дерева, хвойні ліси і в тому числі ялинки.

А допоможуть вам ось ці малюнки: 

*ховаються тварини

*виготовляють ліки

*очищають повітря

*лікують легені

* корм для пташок

2.Гра «Так чи ні» 

- Уявіть, що нам потрібно придбати ялинку на Новий рік. Частина учнів йде у ліс, а частина в магазин по ялинку і уявляємо, що святкуємо з справжніми і штучними ялинками. На питання відповідаємо за допомогою сигнальних карток.

- Прикрашаєте ялинку іграшками?

- Світиться гірлянда на ялинці?

- Вішаєте на ялинку цукерки?

- Приносить ялинка новорічний настрій?

- Кладе Дід Мороз подарунки під ялинку?

-Чи хочеться розбирати ялинку після новорічних свят?

Дайте відповідь:

  • Куди діваєте штучну і справжню ялинку?

3. Гра «Закінчи речення»

- Отже, зробимо висновок чи варто зрубувати ялинки. Подивіться як опустів наш ліс, коли ми ходили туди по ялинку. Що ми можемо зробити, щоб зберегти наш ліс, природу, дерева, ялинки. Допоможуть нам відповісти наші ялинки. На іншій стороні ялинок, які ми брали на дошці є розірвані речення, попрацюйте в парах і з’єднайте іх:

Насаджуйте  дерева. 

Замініть справжню на штучну ялинку.

Виростити ялинку в горщику. 

З гілок ялини робіть новорічні композиції. 

-Також ми прикрашаємо дім тими ялинками, які виготовляємо своїми руками на уроках трудового навчання.

ІV. Основна частина

  1. Повторення правил з техніки безпеки
  2. Ознайомлення з виробом
  3. Аналіз деталей листівки
  4. Самостійна робота учнів

V. Підсумок уроку. Виставка робіт

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку