Тестові завдання для моніторингу знань з образотворчого мистецтва для учнів 5 класу мають на меті перевірити знання учнів за розділами "Види образотворчого мистецтва", "Графіка" та "Живопис". Тести містять наступні завдання: визначити види образотворчого мистецтва, обрати правильну відповідь на питання, з'ясувати, які види графіки та живопису існують
Тестова робота з образотворчого мистецтва 5 клас
За розділами «Види образотворчого мистецтва», «Графіка» та «Живопис»
А) композиція, дизайн, скульптура, живопис;
Б) графіка, живопис, скульптура, декоративно-ужиткове мистецтво; В) пейзаж, анімалістка, сюжетно-тематична картина.
А) мазок, контур, штрих, акцент;
Б) лінія, штрих, крапка, пляма.
А) олійні фарби, темперу, акрилові фарби;
Б) кольорові олівці, пастель, воскові крейди, туш, фломастери;
В) глину, пластилін, гіпс.
А) ритм; Б) тон; В) фактурність.
А) рефлекс; Б) світло; В) рефлекс.
А) жанр образотворчого мистецтва;
Б) вид образотворчого мистецтва;
В) техніка образотворчого мистецтва.
А) спосіб зображення сюжету фарбами;
Б) побудова художнього твору та взаємозв’язок складових елементів художнього твору;
В) сприйняття органами зору та зображення предметів.
А) монументальна, театральна, орнаментальна;
Б) декоративно-прикладна, живописна, кольорова;
В) станкова, книжкова, прикладна, плакатна та гравюра.
А) лінійний, силуетний, тональний;
Б) скульптурний, лінійний, фотографічний;
В) силуетний, рельєфний, контурний.
А) пропорція; Б) тондо; В) фриз.
А) уявна лінія, яка поділяє фігуру на дві дзеркально рівні частини;
Б) хвиляста лінія;
В) лінія, яка проходить на лінії очей.
А) світло, тінь, півтінь;
Б) естамп, рефлекс, гравюра;
В) штрих, лінія, крапка.
А) монотипія; Б) пропорція; В) ілюстрація.
А) осмислення зовнішніх ознак предмета;
Б) побудова, взаємне розташування частин предмета;
В) зображення предмета як креслення.
А) неосвітлена частина предмета;
Б) віддзеркалення світла від навколишніх об’єктів на тіньовій частині;
В) частина поверхні предмета, на яку не потрапляє світло.
А) станковий, книжковий, декоративно-ужитковий;
Б) монументальний, книжковий, станковий;
В) монументальний, станковий, театрально-декораційний.
А) живопис фарбами по вогкій вапняній поверхні;
Б) малюнок, який складався із закріплених на поверхні різнокольорових шматочків скла, мармуру, камінців;
В) живопис фарбами з воском.
А) лінія, штрих, пляма, крапка; Б) колір; В) форма.