18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тестовий контроль з теми:" Туризм"

Про матеріал
Дидактичний матеріал включає завдання для перевірки знань учнів з теми «Туризм» для учнів 9-класу. Матеріал також можна використати для самостійної роботи учнів з метою активізації їхньої пізнавальної діяльності та під час підготовки до географічних олімпіад, зовнішнього незалежного оцінювання.
Перегляд файлу

Тестовий контроль з теми: Туризм

 

1. Дводенний маршрут «Зарваниця-Бучач-Джуранський водоспад-сплав річкою Дністер-печера Млинки» пролягає територією:

А Полтавщини; Б  Херсонщини; В Житомирщини; Г Тернопільщини.

2. Прочитайте текст із соціальних мереж: «Стільки вражень: спускався в Перлинову печеру, блукав з компасом біля Невицького замку, сплавився на байдарці по Чорній Тисі, верхи на коні проїхав стежками букового пралісу, сфотографував свій рюкзак біля стели «Географічний центр Європи…». У якій області України відпочивав турист?

А Одеській; Б Черкаській; В Чернігівській; Г Закарпатській.

3. Територією якої області прокладено туристичний маршрут «Коса Арабатська Стрілка–Біосферний заповідник «Асканія Нова»-острів Джарилгач-пустеля «Олешківські піски» Азово-Сиваський національний природний парк»?

А Одеської; Б Херсонської; В Харківської; Г Луганської.

4. Виберіть три найважливіші райони санаторно-курортного господарства в Україні:

А Придніпров’я; Б Полісся; В Причорноморя; Г Поділля; Д Карпати.

5. Виберіть три гірськолижні  курорти України:

А Драгобрат; Б Бердянськ; В Моршин; Г Славське; Д Скадовськ; Е Буковель.

6. Назвати район приморського відпочинку Східної Європи:

А Золоті піски; Б Лазурний берег; В Анталія.

7. Якщо під час відпустки людина бажає відпочити на березі теплого моря, то вона обирає курорт:

 А Віші; Б Хургада; В Куршавель; Г Карлові Вари.

8. Якщо під час відпустки людина бажає підлікуватися мінеральною або термальною водою, то вона обирає курорти: А Карлові Вари; Б Монте-Карло; В Анталія; Г Хмільник.

9. Туристичний маршрут «Диканька-Опішня-Великі Сорочинці-Гоголеве-Миргород-Решетилівка» пролягає територією:

А Тернопільщини; Б Закарпаття; В Львівщини; Г Полтавщини.

10. Туристи-французи, повертаючись автомобілем із Києва, задумали відвідати історико – культурні об’єкти міст Європи, що внесені до списку Всесвітньої спадщини: розмістіть ці міста послідовно по маршруту Київ-Париж : А Люксембург; Б Краків; В Берлін; Г Львів.

11. Який чинник стримує розвиток туризму в Україні? А географічне положення країни; Б рівень розвитку інфраструктури; В рекреаційно-ресурсний потенціал; В несприятливі погодні явища.

12. Укажіть область, територією якої пролягає туристичний маршрут “Білгород-Дністровський-порт Ізмаїл-рисові чеки на околицях Кілії-м.Вилково…»:

А Запорізька; Б Херсонська;  В Миколаївська; Г Одеська.

13. Територією якої області України пролягає одноденний екскурсійний автобусний тур Вихідного дня «Гранітний шлях»: Київ-Коростишів-Володарськ-Волинський-Коростень-Київ?

А Житомирської; Б Полтавської;  В Черкаської; Г Чернігівської.

14. Територією якої області України пролягає екскурсійний автобусний тур місто-курорт Хмільник – музей – садиба М.Пирогова – найбільше в Україні скіфське городище (м.Немирів) – палац Потоцьких (м.Тульчин)?

А Вінницької; Б Волинської; В Полтавської; Г Чернівецької.

15. Установіть відповідність між областями України та туристичними об’єктами, що розташовані на їх території :

 1 Святогірська лавра; 2 Луцький замок; 3 дендропарк «Софіївка» 4  печера Кришталева; 5 національний парк «Великий Луг».

А Тернопільська; Б Волинська; В Донецька; Г Запорізька; Д Черкаська.

16. Установіть відповідність між природними об’єктами на території України та районами їх розташування: 1 Олешківські піски; 2 печера Солдатська; 3 Шацькі озера; 4 букові праліси.

А Волинське Полісся; Б Українські Карпати; В Поділля; Г Причорноморя; Д Крим.

17. Установіть відповідність між природоохоронною територією та найбільш вірогідним небезпеками на туристичному маршруті, який прокладено в її межах:

 1 заповідник «Біловезька пуща» (Білорусь, Польща); 2 природний парк Крюгера (ПА); 3 національний парк «Гранд – Каньйон» (США); 4 національний парк «Улуру» (Австралія)

А заболочені ділянки, мошкара,комарі; Б спека, загроза сонячного удару, слизька поверхня скелі; В круті й тривалі спуски й підйоми, урвища, стрімка течія річки; Г зустріч з хижаками – левом, гепардом; Д виверження лави й виділення газів з кратера вулкану.

18. Установіть послідовність збільшення прибутків від міжнародного туризму, починаючи з найменшого: А Іспанія Б Ліван В США Г Кіпр.

 

 

docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
1283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку