"ТЕСТУВАННЯ ДО ТЕМИ "УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЬОХ ДОДАНКІВ" (3 клас)"

Про матеріал
Матеріал можна використовувати до уроку з математики "Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків" (3 клас за підручником Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницька).
Перегляд файлу

1.Поставте знаки «+» чи «-«, щоб рівності стали істинними.

880 □ 40 □ 8 = 848

А) +, -

Б) +, +

В) -, +

2.734 -500=?                    358 – 108 = ?

А) 234; 250

Б) 254; 251

В) 233; 258

3.205 + 180 =?                600 + 271 = ?

А) 380; 871

Б) 384; 872

В) 385; 871

4.420 + 512 = ?               710 – 304 =?

А) 930; 406

Б) 932; 406

В) 931; 405

5.Який знак поставити потрібно «˃», «˂», «=».

708 □ 710 -1

А) ˃

Б) ˂

В) =

6. Який знак поставити потрібно «˃», «˂», «=».

400 □ 20 + 400

А) ˃

Б) ˂

В) =

7. Який знак поставити потрібно «˃», «˂», «=».

872 □ 800 + 72

А) ˃

Б) ˂

В) =

8.Розвꞌяжіть рівняння.

570 – у = 360 - 40

А) 320

Б) 250

В) 270

9.Розвꞌяжіть рівняння.

х + 420 = 580 + 20

А) 185

Б) 190

В) 180

10.За перший день туристи подолали 85 км, за другий – 110 км, а за третій – 125 км. Який шлях подолали туристи за три дні?

А) 125 км

Б) 210 км

В) 320 км

11.Скільки трикутників на малюнку?

C:\Users\Альона\Desktop\м3.png

 

А) 11 трикутників

Б) 10 трикутників

В) 12 трикутників

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку