Тези на тему "Компетентнісні задачі при вивченні математики в шкільному курсі"

Про матеріал
Алгоритм розв'язання Компетентнісних задач при вивченні математики в шкільному курсі"
Перегляд файлу

Глазько Сергій

Студент 1 курсу ОР Магістр, спеціальності «Середня освіта (Математика)»

Науковий керівник – Чкана Я.О.

Компетентнісні задачі при вивченні математики в шкільному курсі

 

У сучасному світі потрібно від людей не тільки знання, а й здатність до їх застосування в різних ситуаціях. Тому навички розв'язування компетентнісних завдань є елементом освіти та розвитку особистості. На практиці такі навички допомагають людям успішно функціонувати в різних сферах життя, таких як робота, бізнес, соціальне життя і т.д. Тому розробка ефективних алгоритмів розв'язування компетентнісних завдань є актуальною темою для подальших досліджень.

Задачі, що базуються на компетентності, вимагають від учнів не тільки знання, але й здатності застосувати їх у конкретних життєвих ситуаціях. Для того, щоб успішно розв'язати компетентнісну задачу, потрібно виконати кілька етапів, які можна сформувати в алгоритм.

Перший етап алгоритму - це розуміння поставленої задачі. Учень повинен уважно прочитати умови задачі та зрозуміти, що саме від нього вимагається. Для необхідної перевірки, чи зрозуміло пояснення та які запитання вимагають щодо завдання.

Другий етап - аналіз умов задачі. Після того, як учень зрозумів, що йому потрібно зробити, він повинен розібратися з тим, яка інформація йому відома та які знання він може застосувати для розв’язання задачі. Для цього можна використовувати схожі вправи, які вже були виконані.

Третій етап - пошук шляху розв'язання. Знайдення шляху розв'язання включає в себе вибір методу, який найбільше підходить для конкретної задачі, та детальніше розуміння того, як саме виконують дії. Учень може знайти додаткову інформацію, яка допоможе вибрати обраний метод.

Четвертий етап - розв'язання задачі. Після того, як учень знайшов шлях розв'язання, він повинен застосувати свої знання та виконати необхідні дії, щоб дійти до правильної відповіді.

Останнім етапом виконання компетентнісної задачі є застосування отриманих знань у реальному житті. Наприклад, якщо задача була пов'язана з розрахунками площі та об'єму будівлі, можна використати отримані знання при проектуванні власного будинку.

У підсумку, виконання компетентнісних задач вимагає від учнів не лише знань теорії, але й вміння застосовувати ці знання у практичних завданнях. Виконання компетентнісних задач допомагає розвивати критичне мислення, аналітичні та творчі здібності учнів

 

 

 

Список використаних джерел

  1. Бурда М. І. Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей у

підручниках з математики. Проблеми сучасного підручника: Інститут

педагогіки НАПН України: Педагогічна думка, Вип. 19, c.22-28, 2017.

  1. https://sites.google.com/site/ngginform/7-klas/rozv-azuvanna-kompetentnisnih-zadac-1 Розв'язування компетентнісних задач
  2. Волошена В. В. Дидактичні вимоги до компетентнісно-орієнтованих

задач в процесі навчання математики. Проблеми сучасного підручника:

Інститут педагогіки НАПН України: Педагогічна думка, Вип. 27, c.36-45,

2021.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
27 квітня 2023
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку