Урок "Є тільки мить між минулим і майбутнім"

Про матеріал

Використано міжпредметні зв'язки:фізика + фізичне виховання + інформатика.

Тип уроку: короткотерміновий проект ( 2-3 уроки)

Перегляд файлу

Тема уроку « Є лише мить між минулим і      майбутнім»

 

Мета: узагальнення знань та практичних вмінь учнів з тем «Презентації», «Публікації», демонстрація міжпредметних зв’язків ,

розвиток уваги, цілеспрямованості, вміння аналізувати та досягати поставлену мету,

стимулювання пізнавальної діяльності учнів.

 

Міжпредметні зв’язки : фізика + фізичне виховання + інформатика.

Тип уроку: короткотерміновий проект ( 2-3 уроки)

 

Хід уроку:

 

1.Організація уроку(2 хв.).

 

2. Мотивація навчальної діяльності. Постановка ключового та тематичних питань:

 

 Чи є серед Вас такі, що не любить перемагати?

 Найзвичайніша естафета на уроці фізичного виховання приносить стільки радості, людина прагне до перемоги – така її сутність. А чи легко стати переможцем, чи, можливо, потрібно ним народитися?

В нашому класі багато любителів футболу, часто ви берете участь в міжшкільних футбольних змаганнях, тому я вирішила запропонувати Вам пошукати відповіді на запитання:

Чи можна в спорті добитися успіху, не приклавши зусиль?

Бути майстерним футболістом – це дар від природи чи фартю?

 

3.Актуалізація опорних знань: спочатку виконаємо тест на комп’ютері :

 

Тести

   1.З якої відстані в футболі б’ють пенальті?

         а) 11 м   

         б) 13 м

         в) 15 м    

   2.Скільки замін можна провести в одній команді за матч ?

   

   3.За які порушення правил дають штрафний удар?  

4.Презентація завдання:

   

 

 

 

    

 

5.Поділіться на групи:

 

1 група (експериментатори) - визначає кут до горизонту, під яким починає летіти після удару м’яч, щоб він залетів в ворота з 11-метрової позначки. Результат – у вигляді презентації..

 

2 група  - дослідники .  Які ж правила успіху великих футболістів?

Які існують футбольні турніри?

Результат – у вигляді буклету.

 

3 група – шукачі інформації .Як футбол підкоряється законам фізики?

 Які країни найчастіше перемагають в ЧС по футболу?

Кожній групі роздаються таблиці оцінювання.

 

6. Виконання завдань:

 

Під час уроку учні можуть користуватися Інтернетом, підручниками з фізики. Займаються завданням і після уроків, консультуються з вчителем.

 

7. Демонстрація виконаних завдань:

 

1 група:

 

 

 

  

 

                                     

8. Оцінювання виконаних завдань та проекту в цілому. Уявіть, що Ви маєте валізу, в яку можна забрати щось одне – найцінніше з виконання цього проекту. Що візьме кожен з Вас?

doc
До підручника
Фізика (академічний рівень) 10 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я.)
До уроку
Розділ 2. Динаміка
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку