Тип уроку: вивчення і закріплення нового матеріалу "Дні тижня і яка сьогодні погода?"

Про матеріал
Клас: 2 Тема. Дні тижня і яка сьогодні погода? Мета : 1)освітня: розширювати кругозір учнів; ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного мовлення; 2) практична: ознайомити учнів з новою лексикою теми, діти мають вміти читати, розуміти та вимовляти нові ЛО по темі «Дні тижня. Навчальні предмети»; 3) розвиваюча: розвивати фонематичний слух, мовну здогадку, вміння спілкуватися іноземною мовою; розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; 4) виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, до навчальних предметів, до навчання вцілому; вчити учнів бути уважними, організованими та активними; Обладнання:фонетичний вірш, роздатковий матеріал, наочність.
Перегляд файлу

Дата: 25.04.18

Клас: 2-Б

Тема. Дні тижня і яка сьогодні погода?

Мета :
1)освітня: розширювати кругозір учнів; ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного мовлення;

2) практична: ознайомити учнів з новою лексикою теми, діти мають вміти читати, розуміти та вимовляти нові ЛО по темі «Дні тижня. Навчальні предмети»;
3) розвиваюча: розвивати фонематичний слух, мовну здогадку, вміння спілкуватися іноземною мовою; розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність;
4) виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, до навчальних предметів, до навчання вцілому; вчити учнів бути уважними, організованими та активними;

Обладнання:фонетичний вірш, роздатковий матеріал, наочність.

Хід уроку

І Організаційна частина

  1. Організація класу

Stand up. Please! Good morning! Sit down. Please!

My name`s Julia Andreevna .

Введення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка

Look at the board.(Подивіться на дошку)

Every day, every day

Happy children like to play:

Sunday, Monday,

Tuesday, Wednesday,

Thursday, Friday, Saturday!

I`ll read you`ll listen me and try to understand.

Переклад

Кожен день, кожен день

Щасливі діти люблять грати:

Неділя, понеділок,

Вівторок, середа

Четвер, П'ятниця, Субота!

  1. Read after me line by line.(читаємо разом зі мною)
  2. Read with me. (Читаємо зі мною)
  3. Read without me. (Читаємо без мене)
  4. Read fast. (Читаємо швидко)

ІІ Основна частина

2.1 Повідомлення теми і мети уроку 

Сьогодні на уроці ми  вивчимо та повторимо як називаються дні тижня англійською мовою .

Today, at a lesson, we will study and repeat how the days of the week are called in English.

 

 

 

 

 

 

 

What is wheather like today?( яка сьогодні погода?)

Is it sunny?(це сонячний)

Is it cloudy?(хмарно)

Is it cold ?(холодно)

Is it rainy?(дощово)

Is it windy?(вітряно)

  • А зараз давайте повторимо назви днів тижня .(відео-пісенька)

2.2 Навчання читання

Open the book on page one hundred and sixteen. Look at the exercise number two.

Pre-Reading

Кого ви бачите на малюнку?(дівчинку і хлопчика)

Що вони роблять?(дивляться щоденник)

Wrile-reading

  • Погляньте на малюнок. Про які дні тижня сказано в щоденнику хлопчика?(Look at the picture. About which days of the week is said in the boy's diary?)
  • Дивлячись на малюнок як ви гадаєте що він робить у вівторок?(Запускає повітряного змія)( - Looking at the picture how do you think that he is doing on Tuesday? (Launches the kite))
  • А у середу?(катається на велосипеді)( - And on Wednesday? (Riding a bike))
  • Хто хоче прочитати що робить хлопчик у вівторок,середу? (- Who wants to read what the boy does on Tuesday, Wednesday?)

Post – Reading

1)What does he do on Tuesday?( Що він робить у вівторок?)

a) He flies the kite

b) He plays the ball

с) He reads the book

2) What does he do on Wednesday?

a) He plays computer games

b) He listens to music

c) He rides his new bike

2.3 Фізкультхвилинка

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

And eyes, and ears, and mouth,
And nose.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

2.4 Практикування лексики.

- А зараз давайте встановимо відповідність.  

Sunday Вівторок

Tuesday   п’ятниця

Wednesday  понеділок

Thursday  неділя

Friday   середа

Monday  субота

Saturday  четвер

2.5 Навчання аудіювання

- Open the book on page one hundred and seventeen. Look at the exercise number four.

Pre - Listening

Look at your cards. All about different people, but some information is missing. (Подивіться на свої карти. Все про різних людей, але деякі відомості відсутні)

 While –Listening

Listen and try to fill in the gaps.( Слухай і спробуйте заповнити прогалини.)

Post – Listening

Let's check it out. (Давайте перевіримо)

It is _________today.

My mum and dad are at home.

It is _______.

We can go to the park.

It is _______.

I am at school.

We have got a new pupil.

It is a ______.

Her name is Tina.

Hooray! It is________!

I can play.

I can ride my new _______.

  • Діти візьміть на ваших партах листочки. Вашим завданням буде  намалювати як ви проводите понеділок  і скласти речення, що ви робите в цей день.

ІІІ Заключна частина

3.1 Пояснення домашнього завдання

А вдома вам потрібно буде виконати таке саме завдання, але про те що ви робите в суботу.

3.2 Резерв часу

-  А зараз виконаємо завдання вам потрібно знайти 7 слів пов’язаних з нашою темою.

 

Кроссвордбуквы

по-горизонталі:

1,2 – вихідні дні

3 – п’ятий день неділі

4 – середина неділі

5 – другий день неділі

6 – самий тяжкий день тижня

 

 

 

Конспект перевірили і до проведення уроку допустили:

Вчитель                                                                     Лебедєва К.О.

Методист                                                                  Довгопол В.В.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку