Тема уроку: Типи клітини та їхня порівняльна характеристика: рослинна та тваринна клітина.
Лабораторна робота №1 Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин
Ключові та предметні компетентності:
Основні компетенції у природничих науках
формувати вміння пояснювати явища природи, використовуючи наукове мислення; вміння усно та письмово тлумачити біологічні факти і явища;
інформаційно-цифрова компетентність
використовувати сучасні цифрові пристрої ;
уміння вчитися впродовж життя
формувати допитливість і спостережливість;
спілкування іноземними мовами
зацікавленість інформацією біологічного змісту іноземною мовою.
Очікувані результати:
Учень/учениця називає складові цитоплазми;
Тип уроку: урок формування нових знань, умінь і навичок з використанням BYOD -технології
Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь та пояснення, опис, бесіда, повідомлення, робота з підручником), наочні (ілюстрація таблиць, м/медійна дошка), онлайн навчання (тести, флеш картки)
Основні поняття: клітина, прокаріоти, еукаріоти, ядро, органели, клітинна стінка, бактерії, гриби, рослини, тварини, мікрофотографії, мікропрепарати.
Міжпредметні зв’язки: хімія, фізика, інформатика, англійська мова
Обладнання: електронні таблиці «Будова прокаріотичної клітини», «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», мікрофотографії клітин рослин, тварин, грибів і бактерій, картки із завданнями, мультимедійна презентація.
Структура уроку:
№ етапу |
Етап уроку |
Час (хв) |
1 |
Організаційний момент. |
1 |
2 |
Перевірка домашнього завдання. |
10 |
3 |
Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети. |
3 |
4 |
Вивчення нового матеріалу |
10 |
5 |
Закріплення, узагальнення та систематизація знань.Лабораторна робота №1 Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин Робота з картками Гра флеш картки Робота в зошитах «Органели клітини »
|
10
10
|
6 |
Підведення підсумків уроку |
1 |
7 |
Повідомлення домашнього завдання |
1 |
Хід уроку:
№ п/п |
Навчальний зміст |
Методи і методичні прийоми |
1 |
Організаційний момент |
Бесіда |
2
|
Перевірка домашнього завдання: Тестовий контроль. Онлайн тестування з використанням навчального серверу «На урок» |
Онлайн тестування з використанням навчального сайту «На урок»
|
3
4
|
Мотивація навчальної діяльності:
Тема уроку: Типи клітини та їхня порівняльна характеристика: рослинна та тваринна клітина. Вивчення нового матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=bBymW0PtVT0 |
Випереджальне завдання Бесіда
Проектування на екран та запис в зошитах.
Демонстрація навчального відео |
5 |
Закріплення, узагальнення та систематизація знань. 1. Лабораторна робота №1. Тема: Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин 2 Вправа «Діяльність » біологія+англійська Переклад на українську мову основних структур клітини 3 . Гра флеш карти
4 Органели клітини (кросворд)
|
Робота в зошитах
Робота з картками Онлайн за посиланням Самостійна робота в зошитах |
6 |
Підведення підсумків уроку |
|
7 |
Повідомлення домашнього завдання Повторити (цілісно) тему «Структура клітини». |
|