10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Тиждень 11.Територія.Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

Про матеріал
В цьому класі друзі всі: (три хлопки) Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки) Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво) Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо) Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх) В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями) Я і ти, і ми, і ви. ( три клацання пальцями) Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва) Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа) Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх) В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях) Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по грудях) Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва) Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа) Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх) В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах) Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по колінах) Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)
Перегляд файлу

Розробка уроку до “ЯДС” 2 клас до підручника Волощенко,Козак.

Тиждень 11.Територія.Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

 

I .Ранкова зустріч.

 

  1. Привітання.

 

 1.В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.    (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому класі друзі всі:         (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                      ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва.     (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Помирися з тим, хто зліва.                 (взяти за руку сусіда зліва)

Помирися з тим, хто справа.               ( взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  (три хлопки).

Ми – одна сім’я.                 (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

2.Вправа “Моя адреса”(Учні по черзі називають свою адресу:країна,область,район,село/місто, вулиця)

2. Новини дня.Дитина дня.

Календар погоди.Повідомлення синоптика.

 

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

II. Повідомлення теми і мети уроку.Територія. Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

   1.Робота з підручником “Я досліджую світ”Волощенко, Козак

(стор.79-80)

 

 

Вправа 1.Що спільного між усіма зображеними об’єктами?

Вправа 2. Поглянь на карту, розкажи які є тут громадські місця?

III. Створення таблиці “Громадські місця мого населеного пункту”

Вид громадського місця

Назва

 

 

 

IV.Відеорозповідь “Правила поведінки в громадських місцях” https://svitdovkola.org/2/qr/p79?ref=ik2180-p1

 

V.Фізкультхвилинка.

Руки в боки.
Нахились вперед,
Нахились назад.
І направо, і наліво,
Щоб нічого не боліло.
Раз, два, три, чотири –
Набираємося сили.
Нахились, повернись,
До товариша всміхнись.

 

VI.Групова робота “Знаки в громадських місцях”

 

IMG_256

 IMG_256IMG_256

IMG_256IMG_256

 

IMG_256IMG_256

 

VI. Підсумок уроку.Рефлексія.

Фліп помітив, що не всі люди в громадських місцях дотримуються відповідних правил, і вирішив, що на деякі з них можна не зважати. Як би ти переконав/переконала Фліпа, що необхідно дотримуватися правил поведінки в громадських місцях. Свої міркування розпочинай зі слів:

 

Вважається, що ...

Можливо,..

Якщо,...

Для того, щоб...

Оскільки...

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку