Розробка уроку до “ЯДС” 2 клас до підручника Волощенко,Козак.
Тиждень 11.Територія.Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?
I .Ранкова зустріч.
1.В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки)
Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)
Я і ти, і ми, і ви. ( три клацання пальцями)
Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва)
Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях)
Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по грудях)
Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва)
Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах)
Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по колінах)
Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)
Помирися з тим, хто справа. ( взяти за руку сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три притопи ногами)
Я і ти, і ми, і ви. ( три притопи ногами)
Посміхнись, тому, хто зліва. (посміхнутися сусідові зліва)
Посміхнись, тому, хто справа. ( посміхнутися сусідові справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. (три хлопки).
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
2.Вправа “Моя адреса”(Учні по черзі називають свою адресу:країна,область,район,село/місто, вулиця)
2. Новини дня.Дитина дня.
Календар погоди.Повідомлення синоптика.
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
II. Повідомлення теми і мети уроку.Територія. Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?
1.Робота з підручником “Я досліджую світ”Волощенко, Козак
(стор.79-80)
Вправа 2. Поглянь на карту, розкажи які є тут громадські місця?
Вид громадського місця |
Назва |
|
|
IV.Відеорозповідь “Правила поведінки в громадських місцях” https://svitdovkola.org/2/qr/p79?ref=ik2180-p1
V.Фізкультхвилинка.
Руки в боки.
Нахились вперед,
Нахились назад.
І направо, і наліво,
Щоб нічого не боліло.
Раз, два, три, чотири –
Набираємося сили.
Нахились, повернись,
До товариша всміхнись.
VI.Групова робота “Знаки в громадських місцях”
VI. Підсумок уроку.Рефлексія.
Фліп помітив, що не всі люди в громадських місцях дотримуються відповідних правил, і вирішив, що на деякі з них можна не зважати. Як би ти переконав/переконала Фліпа, що необхідно дотримуватися правил поведінки в громадських місцях. Свої міркування розпочинай зі слів:
Вважається, що ...
Можливо,..
Якщо,...
Для того, щоб...
Оскільки...