Тиждень ОБЖД в дитячому садку

Про матеріал
Метою проведення «Тижня ОБЖД» є поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя.
Перегляд файлу

День здоров’я

Ранок

Бесіда «Що таке здоров’я»

Мета: дати дітям уявлення про здоровий спосіб життя, його складові частини, розвивати бажання свідомо дотримуватись здорового способу життя; виховувати старанність у виконанні основних правил збереження здоров’я.

 Д/гра « Можна – не можна»

Мета: повторити правила особистої гігієни, виховувати бажання позбутися негативних звичок, шкідливих для здоров’я.

Художньо – естетичний розвиток. Образотворча діяльність.

Малювання «Спортсмени»

 

Прогулянка

Я вчуся охороняти своє життя і здоров'я

«Небезпечно -  не небезпечно»

Мета : вчити дітей відрізняти небезпечні життєві ситуації від безпечних; вміти передбачити результат можливого розвитку ситуації; закріплювати знання правил безпечної поведінки; виховувати почуття взаємодопомоги.

Рухлива гра з м’ячем «Їстівне – не їстівне»

 

ІІ пол.дня

«Щоб шкіра була здоровою»

Мета: формувати навички контролю за виконанням правил особистої гігієни.

Д/гра «Частини тіла»

Мета: ознайомити дітей із частинами людського тіла, дати зрозуміти важливість, взаємозв’язок органів. Ознайомити з найпростішими правилами збереження свого організму.

С/гра «Лікарня»; «Аптека» Внести до сюжету незвичайні ситуації.

Гра драматизація казки К.Чуйковського «Лікар Айболить»

Робота з батьками.

Нетрадиційні методи оздоровлення дітей ( консультація, практичні вправи, рекомендації щодо пальчикової гімнастики, точкового масажу, інтенсивного загартування, тощо)

 

 

 

 

Дитина серед людей.


Ранок.
Бесіда про родину, своїх і чужих людей.

Мета: вчити дітей правильній поведінці в небезпечних ситуаціях; виховувати сміливість і впевненість.

Д/гра: «Свої – чужі»

Мета: закріплення правил безпечної поведінки.
Ігрова вправа «Вам подзвонили».

Розглядання картинок небезпечних предметів із зображенням життєво небезпечних ситуацій, які виникають під час святкування різних свят.
Мовленнєвий розвиток. Розповідь казки про розумне поросятко. Складання творчої розповіді на тему «Сам вдома».

Прогулянка.

Спостереження за перехожими біля дитячого садка. Як їх можна назвати? Вчити розуміти наміри людей та їх поведінку. Навчити дитину розуміти і усвідомлювати відмінність між поняттями «знайомі – чужі». Як поводитися із чужими людьми: обачно, стримано, помічати стан, інтереси, потреби сторонніх.

Прислів’я та приказки про людські  стосунки.
Р/гра «Хто перший?» «Відгадай чий голос?»


ІІ половина дня.
Драматизація  «Добро -  зло»

Мета: поглибити уявлення про те, що деякі дорослі можуть бути небезпечними; не завжди приємна зовнішність людини свідчить про добрі наміри. Виховувати в дітей обачність у поведінці з незнайомими людьми.

Бесіда  з дітьми про тероризм.

Мета: вчити дітей помічати небезпеку, бути пильним, спостережливим, щоб убезпечити себе від трагедії, захистити власне життя тих хто поруч.

Д/гра «Поміркуй і скажи»

Мета: продовжувати формувати основи поведінки, сприяти розвитку свідомого ставлення до збереження свого життя.

 

Розміщення у батьківських куточках пам’ятки:

 “Правила спілкування дітей з незнайомцями”.

 

 

Дитина і вулиця

Ранок.

Спостереження за транспортом. Закріпити різновиди наземного транспорту.

Бесіда «Давній та сучасний транспорт»

Мета: Поглибити знання малят про транспорт, познайомити вихованців із видами транспорту, які використовувалися людьми в давні часи.

Читання художньої літератури. Стародавній вид транспорту.

Мета: розширити світогляд дітей про стародавній вид транспорту; формувати поняття про те, де цей транспорт використовувався і з чого був виготовлений.

Д/гра «Який це транспорт?»

Мета: учити дітей оперувати назвами транспорту, використовуючи в мовленні різні типи речень, покращувати артикуляцію.

 

Прогулянка

Спостереження за автомобілем, який привіз продукти до дитсадка. Яка це машина? Чим вона відрізняється від машин, які ми бачимо на дорозі?

Бесіда з дітьми про те, що вони бачили цікавого по дорозі в садок.

Мета: Вчити будувати граматично правильні речення.

Д/гра «Відгадай загадки про транспорт».

Р/гра  «Порожнє місце». «Хто швидше» (біг).

 

ІІ пол.дня

Вікторина «Що? Де? Коли?

Дві команди змагаються в грі, відповідаючи на запитання вихователя.

СРГ «Автобус»

Мета: закріплювати знання і вміння про працю водія і кон­дуктора, на основі яких діти зможуть розвинути сюжетну, творчу гру; ознайомлювати з правилами поведінки в автобусі; розвивати інтерес у грі; формувати позитивні взаємини між дітьми; вихову­вати у дітей повагу до праці водія кондуктора.

Д/гра « Транспорт»

Мета:назвати якомога більше машин, що належать до наземного транспорту.

 

 Розміщення у батьківських куточках пам'ятки:

 "Запобігання дорожньо-транспортному травматизму дітей дошкільного віку"

 

 

 

 

Вогонь – друг, вогонь – ворог.


Ранок
Розглядання картинок про причини пожежі

Мета : розширювати знання дітей про значення вогню в житті людей та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і людьми, які працюють на ній; ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки; виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність, спостережливість, обережність.

Р/гра «Хто правильно викличе пожежників»

Дві команди 8–10 дітей стають одне за одним. За сигналом підбігають до столу, на якому стоїть телефон, набирають номер «101», викликають пожежників і називають свою домашню адресу. Перемагає та команда, яка швидше виконує завдання.

Прогулянка

Читання уривків із книги Т.Кінько, М.Кінько «Наш номер 101».

Бесіда за змістом.
Екскурсія до куточка протипожежної безпеки. Ознайомлення з предметами, які розташовані на щиті протипожежної безпеки.
Складання розповідей за картинками (або з власного досвіду) про причини виникнення. Повторити правила  поведінки під час пожежі.

Д/гра «Горить – не горить»

Мета: допомогти дітям запам'ятати предмети, небезпечні для життя і здоров'я.

ІІ пол.дня

Перегляд відеофільму  за казкою С.Маршака «Кицькин дім»

Мета:  на прикладі героїв казок, мультфільмів показати ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших; вчити правильному ставленню в різних ситуаціях.

Д/гра «Небезпечні ігри»

Мета: вчити дітей відрізняти небезпечні життєві ситуації від безпечних; вміти передбачити результат можливого розвитку ситуації; закріплювати знання правил безпечної поведінки; виховувати почуття взаємодопомоги.

C/ гра: «Пожежники»

Мета: швидко діяти у надзвичайних ситуаціях.

 

 

 

Еколознайко

Ранок

Бесіда «Повітря й людина»

Мета: закріпити та поглибити знання малят про повітря, його властивості, користь, яку приносить людині свіже, чисте повітря, розвивати логічне мислення.

Дидактична гра «Жучка-чомучка»

Мета: сприяти розвитку дбайливого ставлення до природного оточення, учити малят орієнтуватися в причинах  забруднення повітря.

Мовна гра «Яке повітря?»

Мета: продовжити збагачувати словниковий запас прикметниками, дієприкметниками, сприяти розвитку мовлення.

Прогулянка

Спостереження за туманом. Який він на вигляд?

Мета: Познайомити дітей з таким природним явищем, як туман. Закріпити знання про кругообіг води в природі.

Р/гра «Ми — веселі діти» (біг).

Д/гра «Що відбувається восени»

Мета: активізувати словник, називати осінні явища в природі. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бережне ставлення до природи.

ІІ пол.дня

Екологічні завдання:

  1. Хто в місті повітря забруднює?

Мета: учити дітей міркувати і встановлювати при чинно – наслідкові зв’язки; підвести до важливої екологічної проблеми.

  1. Птахи які живуть поряд.

Мета:  з’ясувати знання дітей про птахів, які живуть у місті, підвести до розуміння ролі птахів у місті.

  1. Собаки і кішки на вулицях міста.

Мета:з’ясувати з дітьми звідки беруться у місті бездомні тварини. Що потрібно робити, щоб їх не було.

Д/гра «Добре – погано»

Мета: дати знання про природні явища та об’єкти, їх корисні та шкідливі якості.

Дидактична гра  «Червона книга України»

Мета: дати поняття про Червону книгу, її призначення та деякі види рослин і тварин нашого краю, занесених до неї.

 Розміщення у батьківських куточках пам'яток "Правила безпечної поведінки у природному довкіллі", "Небезпечні сили природи — стихійні лиха".

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
12 липня 2022
Переглядів
1691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку