29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Традиції святкування Нового року в різних країнах

Про матеріал
Даний виховний захід знайомить дітей з деякими фактами святкування Нового року в різних країнах. Це бінарний урок вчителя початкових класів з вчителем англійської мови. Він має на меті повторити вивчену лексику по темі " Кольори", " Іграшки", " Свята"
Перегляд файлу

Виховний захід

«Традиції святкування Нового року в різних країнах»

(1 клас)

Мета:

  • Ознайомити учнів з  деякими фактами англомовної культури й традиціями святкування Нового року в Європі;
  • Повторити та систематизувати лексику по темах «Кольори»,                 « Іграшки», «Свята».
  • Формувати вміння виконувати нестандартні ігрові завдання в межах теми;
  • Формувати навички виконання ролей;
  • Розвивати початкові навички іншомовного спілкування;
  • Розвивати пам'ять, увагу, мислення, інтерес до англійської мови та її традицій;
  • Виховувати повагу до інших культур і народів, повагу один до одного.

Обладнання: новорічна ялинка, м’які іграшки(тваринки) та іграшки, зроблені дітьми власноруч, малюнки різних дідів Морозів, балони, новорічні шапочки, ІКТ

Хід заходу:

Вчит. Англ.м.:                            Good morning, dear friends!

Діти:                                                    Вірш“Good morning”

Вчит. Почат.кл.:                        Добрий день, любі хлопчики, дівчатка та гості! Новий рік –                   одне з найзагадковіших свят, і не тому, що його святкування пов’язане зі світом добрих казок та магії, але й тому, що ця подія одночасно відзначається людьми в усіх країнах.

Вчит. Англ.м.:                         What are the symbols of New Year?

Діти:                                   Santa Clause, presents, a New year tree, balls, a star

Вчит. Англ.м.:                   Як буде «ялинка» по- англійські?

Діти:   (разом)                                    A New year tree!

Вчит. Англ.м.:            Отож давайте промовимо такі слова:

                                                  One, two, three,

                                                   Light our New year tree!

                                 (Повторюють, проте ялинка не світиться)

Вчит. Почат.кл.:          Ялинка не світиться! Давайте проведемо гру «Так чи ні», щоб показати, що ви будете уважні та зможете виконувати всі завдання на святі.

( Правила гри. Вчитель зачитує речення, якщо твердження вірне – учні одягають на голови новорічні шаочки, якщо ж ні – знімають)

Твердження:

  1. Дід Мороз відомий всім.
  2. Він приходить рівно в сім.
  3. Дід мороз – дідусь хороший.
  4. Носить шапку і калоші.
  5. Скоро Дід Мороз прийде.
  6. Всім подарунки принесе.
  7. Дід Мороз не запізниться.
  8. На мотоциклі він примчиться.
  9. В нашім класі гарно прибрана калина.
  10. Пишна зелена ялина
  11. Прикрас на ній он, як багато!
  12. Бо настає жіноче свято.
  13. Новий рік ми радо зустрічаємо.
  14. Щастя й радості всім бажаємо.

 

Вчит. Почат.кл.:   Ялинка знову не засвітилася. Напевне, у нас когось бракує. Як ви думаєте, кого?

Діти:   (разом)       Діда Мороза!

Вчит. Почат.кл.:    Чарівний Дід Мороз приходить в новорічну ніч з великою торбою подарунків. Всі чекають з нетерпінням цього доброго дідуся. В різних країнах свій Дід Мороз та свої новорічні традиції. Вмощуйтеся зручніше і слухайте своїх товаришів, а потім спробуєте впізнати дідуся та країну, в якій він розносить подарунки.

Учень 1.  До маленьких українців опівночі 31 грудня приходить Дід Мороз та залишає подарунки під ялинкою. А приходить він із внучкою – Снігурочкою.

Вчит. Почат.кл.: Де той Дід Мороз, про якого розповіла Марта?

(один учень знаходить малюнок даного дідуся і називає країну)

Учень 2.   В Італії у новорічну ніч треба бути обережним: із вікон квартир викидають непотрібні речі. А діти нетерпляче чекають добру фею Бефану. Вона прилітає вночі на чарівній мітлі, відчиняє двері золотим ключем, заходить у кімнату, де сплять діти, і наповнює подарунками дитячі панчохи. А бешкетники отримують лиш купку попелу чи вуглинку!

Учень 3 :    У Франції Дід Мороз залишає подарунки в дитячих черевичках.

Учень 4:     У Швеції Дід Мороз підкладає подарунки до грубки. А ще перед новим роком діти обирають королеву світла – Лючію. ЇЇ наряджають у біле плаття, на голову одягають корону із запаленими свічками. Лючія приносить подарунки дітям та ласощі свійським тваринам.

Учень 5: У Німеччині Санта з’являється на віслюку. Перед сном діти ставлять на стіл тарілку для подарунків, котрі їм принесе Санта, а в чобітки кладуть сіно, щоб почастувати віслюка.

Учень 6:  В Англії Дід Мороз кладе подарунки в шкарпетки. Всю новорічну ніч вуличні торговці продають іграшки, маски, кульки. А для дітей в новорічні дні в театрах розігрують вистави.

Вчит. Англ.м.:            What’s the name of “did moros” in England?

Діти:   (разом)           Santa Clause!

Вчит. Англ.м.: Do you know how he looks like?(Як він виглядає?) Let’s watch the video “Santa” and be ready to answer my question (Відповісти на запитання)“ What has a Santa?”

(Діти переглядають відео та відповідають на питання)

Вчит. Англ.м        Коли ви вже знаєте, як він виглядає, то давайте покличемо Санту.

Діти:   (разом )         Santa Clause!   Santa Clause!

         (Заходить Санта – засвічується ялинка)

Санта:     Good morning, my dear friends!

                  I am very glad to see you.

Діти:   (разом ) Good day, good day,

                           Good day to you!

                           Good day, Santa Clause,

                          We are glad to see you!

 

Санта:   You are so nice today.( Витягає м’яч з торби та кидає одному з учнів) What is your name?

Учень 1, 2, 3, …..My name is … (кидає м’яч Санті)

( Так продовжується, поки Санта не познайомиться зі всіма дітьми)

Санта : How are you?         ( Кидає мяч вчителю англ.м.)

Вчит. Англ.м  I am well.

Санта : How are you?

Учень 1, 2, 3, ….. Im well. Im happy. Im OK. (кидає м’яч Санті)

Санта:  What holiday do you celebrate?

Діти:   (разом)                                     New year!

Санта: Yes, you are right. How many New year trees! (розглядає саморобні ялинки)

Вчит. Почат.кл.: Так, Санто, ці ялинки та іграшки діти виготовили власноруч. Напередодні Нового року в країні вирубують дуже багато дерев. Лише кілька днів красуні стоятимуть гордовито в оселях. А потім… А потім лежатимуть у смітниках. Зробити власноруч ялинку та іграшки – велике задоволення для кожного, але найголовніше= зберегти зелені насадження.

До вашої уваги сценка до вірша Олександра Олеся « Ялинка»

( Тепер Санта захотів перевірити, чи знають діти по- англ.-кі, як називаються їхні іграшки)

Санта: What is it?

P1: It’s a ball.

Санта: What colour is the ball?

P1: It’s red.

Санта:  Oh, it’s an apple! Why is the apple on the tree?

Вчит. Почат.кл.: Розумієш, Санто. Раніше ялинки стояли тільки в будинках багатих дворян і купців. А решта людей замість іграшок вішали на дерева різні плоди: яблука, горіхи, сухофрукти.

Санта: Thanks. The New year tree is so colourful. Let’s sing a song “Sing a rainbow”

(Діти співають разом із Сантою)

Санта:  Oh, I like it. Let’s have a party. (вмощується на своє місце)

                Do you like riddles? So, guess the riddle.

  1. I’m green. I can swim.(crocodile)
  2. I’m grey. I can jump. (rabbit)
  3. I’m black and white. I can run. (zebra)
  4. I’m pink. I can run. (pig)
  5. I’m brown. I can fly and run. ( hen, cock)

(Хто правильно відгадав загадки, той виходить до Санти, щоб взяти участь у іншому конкурсі)

Вчит. Почат.кл.:   А тепер зіграємо гру «Хто швидше»

  Під музику діти ходять навколо ялинки, як тільки перестане грати музика, потрібно швидше сісти на стілець. Хто не знайшов стільця, вибуває з гри. А гра продовжується (5 учнів – 4 стільці)

Санта: Let’s have fun! Can you draw?

              I’ll give you a balloon and in groups you draw my face.

Вчит. Почат.кл (перекладає сказане) Вам потрібно намалювати обличчя Санти за 1 хв.. (Учні об’єднуються у 7 груп по 4 в кожній.)

( Санта спостерігає за дійством, а потім визначає переможця)

Санта:  I think, The nicest Santa is this!

(оплески групі, яка найкраще впоралась з завданням)

Санта: I have some presents for you but it was snowing and everything was destroyed.

Вчит. Почат.кл.:   Діти, погляньте на дошку!. Санта віз для вас подарунки, але хурделиця замела все снігом. Спробуйте відновити зображення – другу частину предмета та назвіть його англ. мовою

Вчит. Англ.м   Draw and name the subjects

Вчит. Англ.м   I see you’re tired. Let’s dance and do exercises. (“Up, up, down, down”)

( вчит.почат.кл. розставляє біля дошки стільці, куди Санта розкладе свої іграшки )

Санта:  Lets have a look in my bag! What’s this? (виймає іграшки, запитує і розкладає їх на стільцях, потім просить

Close your eyes!(забирає іграшку і каже)

Open your eyes! What’s missing?

Санта: Sorry, children. It’s time for me to go. But, of course I’ll give you presents (роздає подарунки)

Вчит. Почат.кл.:   Зачекай, Санто! Ти куди? Діти (звертається до учнів) з якої країни Санта?

Де залишає Санта дітям подарунки?

А на кого ви чекатимете в новорічну ніч?

З ким приходить Дід Мороз?

(звучить пісня “Happy New Year”)

Санта: See you next year! Bye! (виходить)

Вчит. Почат.кл.:   Ось і завершилося наше свято! Вітаю всіх з наступаючим Новим роком! Щастя вам, міцного здоров’я і здійснення всіх ваших мрій та бажань.

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 травня 2020
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку