Траєкторія. Шлях. Переміщення

Про матеріал
Конспект уроку фізики в сьомому класі. Можна використати як невеличкий шаблон (зразок) конспекту для творчого опрацювання та постійного удосконалення.
Перегляд файлу

К О Н С П Е К Т     14 

у р о к у    ф і з и к и

 

Клас    7                                                                                                      Дата –  01.10.2019  р.

 

 

ТЕМА     Траєкторія руху.  Шлях.  Переміщення. Рівномірний рух. Швидкість руху

 

МЕТА:   Сформувати в учнів знання про траєкторію руху, шлях і переміщення. Познайомити учнів із рівномірним рухом та швидкістю руху. Вчити учнів розв’язувати задачі. Привчати їх до акуратності та самостійності під час розв’язування задач.

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник, кольорова крейда, комп’ютер, проектор, відео фрагменти, екран.

 

ТИП УРОКУ: комбінований.

 

ХІД  УРОКУ (ТЕХНОЛОГІЇ УРОКУ):

 

  1. Організаційний момент – контроль готовності учнів до уроку; відмічання відсутніх учнів.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

Фронтальна перевірка виконання завдань.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Евристична бесіда з класом про відносність руху, матеріальну точку, траєкторію руху.

 

  1. Мотивація навчальної теми. Створення проблемної ситуації.

Візьміть аркуш паперу. Поставте на ньому точки А і В та з'єднайте їх кривою лінією. Ця лінія збігається із траєкторією руху кінчика олівця, тобто лінією, в кожній точці якої послідовно побував кінчик олівця під час свого руху. Відповідь на те, що таке траєкторія руху, а також на багато інших запитань ви знайдете в параграфі 7.

 

  1. Оголошення теми і мети уроку.

 

  1. Пояснення нового навчального матеріалу.

     План вивчення нової навчальної теми:

  1. Траєкторія руху.
  2. Шлях.
  3. Переміщення.
  4. Чим відрізняється шлях від переміщення.
  5. Рівномірний рух.
  6. Швидкість руху.
    1. Розповідь учителя.
    2. Робота з підручником – пояснення рисунків 7.1-7.7; 8.1-8.5.
    3. Перегляд відео фрагментів із серії «Нова школа».

 

  1. Закріплення вивченого навчального матеріалу.
    1. Контрольні запитання 1-8 (стор. 57).
    2.  Розв’язування вправи № 7 (1-5) коментоване розв’язування.
    3. Розв’язування вправи № 8 (1-3) коментоване розв’язування.
    4. Завдання із зошита «Фізичні зернятка».

 

  1. Підсумки уроку.

Бесіда з класом про траєкторію, шлях, переміщення, рівномірний рух, швидкість руху.

 

  1. Домашнє завдання: вивчити § 7, 8; розв’язати вправу № 7 (7), вправу № 8 (4).

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
9 жовтня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку