Ознайомити учнів з особливостями «театру корифеїв», змістом І–ІІІ дій твору; розвивати навички сприйняття інформації на слух, аналізу та коментування тексту драматичного твору, виразного читання, стислого переказування; виховувати інтерес до драматичних творів.
Бондарівська гімназія
Урок української літератури
у 8 класі
Трагікомедія «Сто тисяч»
Івана Карпенка-Карого - класичний взірець
українського «театру корифеїв»
Вчитель: Величко С.Д.
2019 р.
Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями «театру корифеїв», змістом І–ІІІ дій твору; розвивати навички сприйняття інформації на слух, аналізу та коментування тексту драматичного твору, виразного читання, стислого переказування; виховувати інтерес до драматичних творів.
Теорія літератури: поглиблення знань про трагікомедію.
Обладнання: текст п’єси, фільм «Сто тисяч»
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку:
І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку
Світова література розробила декілька «вічних» тем. Серед них — згубна влада грошей над людиною. Саме про це трагікомедія українського письменника І. Карпенка-Карого «Сто тисяч», перші три дії якої ми проаналізуємо сьогодні на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
2. Бесіда
- Дайте визначення поняття «драматичний твір».
- Що таке трагікомедія?
- А комедія?
ІІІ. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу
Стислий переказ
Вибіркове читання
4. Евристична бесіда
ІV. Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Я починаю розуміти сутність конфлікту. Це...
V. Домашнє завдання
VІ. Підсумок уроку
Найбільше мені запам’ятався герой...
Мене вразила сцена...
Я хочу дочитати п’єсу до кінця тому...