Тема : «Транспорт – майбутнього»
Мета : закріпити й поглибити знання учнів про транспортні засоби минулого і сучасності, навчити конструювати з декількох деталей певний виріб ; розвивати творче мислення, увагу, пам'ять, любов до Бога, виховувати чемність, дисциплінованість.
Обладнання: презентація, сигнальні картки, картки «Дорожні знаки», зображення транспорту минулого і сьогодення, ватмани і елементи різних частин транспортних засобів для конструювання.
Тип уроку: закріплення і повторення нового матеріалу.
Хід уроку
Сьогодні у нас особливий урок , адже на нашому уроці присутні гості. Давайте повернемось і привітаємось із ними.
Ви бачите як змінилися і удосконалилися транспортні засоби. На сьогоднішній момент їх можна класифікувати. Що означає класифікувати? (об 'єднати у групи)
Як ми можемо класифікувати? (водні, наземні, повітряні, підземні). Вчитель називає транспортний засіб, а діти класифікують по групам .
Метрополітен Підземний трамвай
Дирижабль Ракета
Дельтаплан Літак Планер Дрон Парашут Гелікоптер Гвинтокрил Паром Круїзне судно
Теплохід Катер Ролкер Мотоцикл Квадроцикл Локомотив Трамвай Автобус Вантажівка
Тролейбус Велосипед Повозка Ескалатор
Ми з вами знаємо який транспорт був у минулому і який є зараз. Як ви думаєте, який транспорт буде у майбутньому? ( припущення)
Фізхвилинка-пісня «Як мені попасти на небеса»
І тією людиною, яка долетіла на колесниці до Бога був Ілля. Бог був його найкращим другом, тому Господь забрав Іллю на вогняній колесниці, яка зявилася в одну мить і забрала Іллю на небо. Як ви думаєте така колесниця це транспорт минулого чи майбутнього?
Сьогодні ми спробуємо себе у ролі інженерів конструкторів. Це людина , яка вигадує, моделює, конструює певний транспорт. Але ми не можемо створити хороший транспорт без певних знань. Коли з 'явився транспорт
з 'явилася потреба в дорожніх знаках.
Але крім дорожніх знаків прописані правила дорожнього руху , які повинен знати кожен пасажир і водій. Я буду зачитувати твердження, якщо воно вірне підіймаєте зелену картку, якщо ні – червону.
Очікуй автобус, трамвай, тролейбус біля свого дому.
Не грайся, не бігай на зупинці. Поводь себе спокійно. Дбайливо стався до обладнання зупинки.
У транспорті сиди або стій (якщо дозволено) у призначених для цього місцях, не тримаючись за поручні або інше пристосування.
Під час пересування у транспорті, обладнаному паском безпеки, будь пристебнутим.
Не пропускай пасажирів, які виходять із транспорту, заходь перший.
Заходь спокійно, не штовхаючись, дотримуючись черги. Пропусти вперед людей похилого віку, пасажирів з маленькими дітьми, людей з особливими потребами.
Відкривай швидко двері на своїй зупинці. Виходь швидко, штовхаючи всіх на своєму шляху.
Автобус і тролейбус завжди обходь ззаду, а трамвай – спереду, щоб бачити зустрічні рейки.
У автобусі говори голосно.
Не оплачуй проїзд.
Обов 'язково напиши своє ім 'я на сидінні автобуса.
4.1.Перегляд відео.
Молодці. Ми готові до конструюваня транспорту майбутнього, але перед цим давайте переглянемо відео, як люди уявляють транспорт майбутнього.
4.2. Конструювання транспорту майбутнього.
Зараз ми об 'єднаємось у 4 групи. Перед вами елементи різних частин транспортних засобів. Вам потрібно скласти із них транспорт майбутнього і назвати його. На це вам дається… хв. Після чого ви будете представляти свої роботи.
4.3. Представлення творчих робіт.
Молодці. Ви виявилися справжніми конструкторами. Я можу зробити висновок, що транспорт у різні періоди історії змінювався. Але ми познайомились із незвичайним транспортом, яким Ілля потрапив до Бога на небо.
- Скажіть, а чи хотіли б ви потрапити до Бога на небо? Якщо ми будемо товаришувати з Богом, то Він обов 'язково прийде за нами.
- А як ми можемо товаришувати з Богом?
-Як ви думаєте на думаєте на якому транспорті ми полетимо на небо?
У Біблії написано, що нам не потрібен транспорт для того , щоб піднятися до Бога. Своїх друзів Бог забере на хмарі. Кажуть, що людина піднімається вище до Бога коли молиться. Давайте піднімемося до молитви.
5. Рефлексія
- Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці.
- Що вам найбільше сподобалося?