Транспорт майбутнього 1 клас

Про матеріал
Відкритий урок з всесвіту для класного керівника першого класу. В розробці можна знайти цікаві ігри та вправи, які допомагають добре вивчити та закріпити матеріал.
Перегляд файлу

Тема : «Транспорт – майбутнього»

Мета : закріпити й поглибити знання учнів про транспортні засоби минулого і сучасності,  навчити конструювати з декількох деталей певний виріб ; розвивати творче мислення, увагу, пам'ять, любов до Бога, виховувати чемність, дисциплінованість.

Обладнання: презентація, сигнальні картки, картки «Дорожні знаки», зображення транспорту минулого і сьогодення, ватмани і елементи різних частин транспортних засобів для конструювання.

Тип уроку: закріплення і повторення нового матеріалу.

                                                                          Хід уроку

  1. Привітання.

Сьогодні у нас особливий урок , адже на нашому уроці присутні гості. Давайте повернемось і привітаємось із ними.

  1. Актуалізація опорних знань.
  • Хто назве тему тижня?
  • Для чого людині транспорт?
  • Чи завжди був транспорт, який ми сьогодні маємо?
  • Який транспорт був колись?
    1.                      Вправа «Транспорт минулого і сьогодення»
  • Давайте об 'єднаємо у групи транспортні засоби минулого і сьогодення.( до дошці різноманітні транспортні засоби діти
  • об 'єднують у групи)
    1.                      Гра « Види транспорту »

Ви бачите як змінилися і удосконалилися транспортні засоби. На сьогоднішній момент їх можна класифікувати. Що означає класифікувати? (об 'єднати у групи)

Як ми можемо класифікувати? (водні, наземні, повітряні, підземні). Вчитель називає транспортний засіб, а діти класифікують по групам .

Метрополітен    Підземний трамвай

Дирижабль  Ракета

Дельтаплан  Літак   Планер    Дрон  Парашут   Гелікоптер   Гвинтокрил  Паром  Круїзне судно

Теплохід  Катер   Ролкер  Мотоцикл   Квадроцикл  Локомотив  Трамвай  Автобус  Вантажівка

 Тролейбус  Велосипед  Повозка  Ескалатор

  1. Повідомлення теми і мети уроку

Ми з вами знаємо який транспорт був у минулому і який є зараз. Як ви думаєте, який транспорт буде у майбутньому? ( припущення)

  • Що таке колісниця ? Це транспорт минулого чи майбутнього?  На цьому транспорті можна полетіти?
  • Я знаю одну історію, яка відбулася у реальному житті,  коли колісниця злетіла у небо до самого Бога. Чи може якийсь транспорт довезти людину до Бога. А зараз давайте заспіваємо пісню, щоб зрозуміти як ми можемо потрапити до Бога.

Фізхвилинка-пісня «Як мені попасти на небеса»

  • Як же нам потрапити на небо? ( молитися, довіряти Богу, мати міцну віру).

І тією людиною, яка долетіла на колесниці до Бога був Ілля. Бог був його найкращим другом, тому Господь забрав Іллю на вогняній колесниці, яка зявилася в одну мить і забрала Іллю на небо. Як ви думаєте така колесниця це транспорт минулого чи майбутнього?

Сьогодні ми спробуємо себе у ролі інженерів конструкторів. Це людина , яка вигадує, моделює, конструює певний транспорт. Але ми не можемо створити хороший транспорт без певних знань. Коли з 'явився транспорт

з 'явилася потреба в дорожніх знаках.

  • Для чого нам дорожні знаки?
    1.                      Гра «Дорожні знаки»
  • Ви бачите деякі дорожні знаки давайте зробимо підказки до них.(Діти знаходять дорожні знаки і підказки до них)
    1.                      Роботи з сигнальним и картками.

Але крім дорожніх знаків прописані правила дорожнього руху , які повинен знати кожен пасажир і водій. Я буду зачитувати твердження, якщо воно вірне підіймаєте зелену картку, якщо ні – червону.

Очікуй автобус, трамвай, тролейбус  біля свого дому.

Не грайся, не бігай на зупинці. Поводь себе спокійно. Дбайливо стався до обладнання зупинки.

У транспорті сиди або стій (якщо дозволено) у призначених для цього місцях,  не тримаючись за поручні або інше пристосування.

Під час пересування у транспорті, обладнаному паском безпеки, будь пристебнутим.

Не пропускай пасажирів, які виходять із транспорту,  заходь перший.

Заходь спокійно, не штовхаючись, дотримуючись черги. Пропусти вперед людей похилого віку, пасажирів з маленькими дітьми, людей з особливими потребами.

Відкривай швидко двері на своїй зупинці. Виходь швидко, штовхаючи всіх на своєму шляху.

Автобус і тролейбус завжди обходь ззаду, а трамвай – спереду, щоб бачити зустрічні рейки.

У автобусі говори голосно.

Не оплачуй проїзд.

Обов 'язково напиши своє ім 'я на сидінні автобуса.

  1. Вивчення нового матеріалу

4.1.Перегляд відео.

Молодці. Ми готові до конструюваня транспорту майбутнього, але перед цим давайте переглянемо відео, як люди уявляють транспорт майбутнього.

4.2. Конструювання транспорту майбутнього.

Зараз ми об 'єднаємось у 4 групи.  Перед вами елементи  різних частин транспортних засобів. Вам потрібно скласти із них транспорт майбутнього і назвати його. На це вам дається… хв. Після чого ви будете представляти свої роботи.

4.3. Представлення творчих робіт.

Молодці. Ви виявилися справжніми конструкторами. Я можу зробити висновок, що транспорт у різні періоди історії змінювався. Але ми познайомились із незвичайним транспортом, яким Ілля потрапив до Бога на небо.

-  Скажіть, а чи хотіли б ви потрапити до Бога на небо? Якщо ми будемо товаришувати з Богом, то Він обов 'язково прийде за нами.

- А як ми можемо товаришувати з Богом?

-Як ви думаєте на думаєте на якому транспорті ми полетимо на небо?

У Біблії написано, що нам не потрібен транспорт для того , щоб піднятися до Бога. Своїх друзів Бог забере на хмарі. Кажуть, що людина піднімається вище до Бога коли молиться. Давайте піднімемося до молитви.

5. Рефлексія

- Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці.

- Що вам найбільше сподобалося?

docx
Додав(-ла)
Kalintchuk Inna
Пов’язані теми
Природничі науки, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 березня 2023
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку