Дана методична рекомендація, щодо проведення уроку.
Підібрані слайди,які розкривають тему уроку,сприяють
розвитку логічногоо мислення учнів їх творчої активності.
Завдання №2 Біологічний диктант. Встав пропущені слова1. Ферменти- біологічні активні речовини,…………природи2. Ферменти-…………, так як діють на певні речовини3. Розчеплення високомолекулярних речовин до прстих- процес…………4 . Утворення сладних речовин з простих – процес……….5 . Крохмаль розщеплюється до …………, під дією ферментів слини ……… в ………. Порожнині6. Білок розщеплюється до………. під дією ферментів……… шлункового ………
Склад слини різних слинних залоз неоднаковий (привушні – серозна – найрідкіша, під’язикові – слизова – найгустіша). Змішана слина має 99,4 – 99,5% води, решта – органічні та неорганічні речовини, які забезпечують оптимум р. Н для дії ферментів. Органічні: - амілаза (секретується переважно привушними залозами), ліпаза слизової оболонки язика, кисла та лужна фосфатази, РНК-ази, ДНК-ази, муцин (глікопротеїн), захисні речовини (лізоцим, імуноглобуліни), поодинокі сперматозоїди; неорганічні – К+, Na+, Ca2+, Cl-, HCO3- та ін. В стані спокою р. Н слини складає 5,5-6,0, а при стимуляції підвищується до 7,8.
Думаю, Розумію,Відповідаю1. Проаналізуйте та обгрунтуйте біологічне значення ротової порожнини.2. Перелічіть утвори та органи, що формують ротову порожнину.3. Визначте взаємозв’язок будови і функції зубів.4. Перелічіть види зубів.5. Поясніть причини та прояви пошкоджень зубів.6. Поясніть походження слова карієс.7. Обгрунтуйте, чому поява карієсу небезпечна для всього організму.8. Поясніть механізм виникнення зубного болю.9. Обгрунтуйте, в чому полягає взаємозв’язок стану зубів з процесом травлення