Травлення в ротовій порожнині

Про матеріал

Дана методична рекомендація, щодо проведення уроку.

Підібрані слайди,які розкривають тему уроку,сприяють

розвитку логічногоо мислення учнів їх творчої активності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Завдання №1 Знайти пару1. Розщеплення крохмалю 1. шлунок2. розщеплення білків 2. ротова порожнина3. розщеплення ліпідів 3. лімфа4. жирні кислоти і гліцерин всмоктуються 4. 12-типала кишка5. глюкоза всмоктується 5. кров6. амінокислоти всмоктуються 6. кров лімфа

Номер слайду 2

Ключ відповідь1- 2-3-4-5-6-

Номер слайду 3

Завдання №2 Біологічний диктант. Встав пропущені слова1. Ферменти- біологічні активні речовини,…………природи2. Ферменти-…………, так як діють на певні речовини3. Розчеплення високомолекулярних речовин до прстих- процес…………4 . Утворення сладних речовин з простих – процес……….5 . Крохмаль розщеплюється до …………, під дією ферментів слини ……… в ………. Порожнині6. Білок розщеплюється до………. під дією ферментів……… шлункового ………

Номер слайду 4

Теги. Ротова порожнина зуби язик травлення процеси слина шлунок ковтання

Номер слайду 5

Тема: Травлення в ротовій порожнині

Номер слайду 6

Знати1. Будова ротової порожнини2. Будова та функція язика3. Зовнішня будова зубів4. Види зубів5. Карієс та його профілактика6. Слинні залози та їх функції7. Хімічний склад слини8. Що таке ковтання?

Номер слайду 7

Будова ротової порожнини1. зуби2. ясна3. Язик4. піднебіння (тверде піднебіння-кістка, мяке піднебіння- мязи)

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Функції Язика

Номер слайду 10

Зовнішня будова зубів

Номер слайду 11

Частини зуба

Номер слайду 12

Будова зуба: зовнішня та внутрішня1. Коронка2.шийка3.корінь4. емаль5. дентин6. пульпа7.цемент

Номер слайду 13

Види зубів1-2 різці3 ікла4-5 малі кутні зубу6,7,8 малі кутні зуби

Номер слайду 14

Кількість коренів. Різці- один коріньІкла- один корінь. Малі кутні зуби: Верхні- два кореня. Нижні – один корінь. Великі кутні зуби: Верхні- три кореніНижні - два

Номер слайду 15

Функції зубів. Різці-відкушування їжі Ікла-втримування їжі та розривання. Малі кутні зуби-роздавлюва.ння,перетирання їжі,розривання. Великі кутні зуби-подрібнюють та перемелюють їжу

Номер слайду 16

Прорізання зубів

Номер слайду 17

Формула зубів

Номер слайду 18

Карієс

Номер слайду 19

Пульпіт

Номер слайду 20

Періодонтит

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Це потрібно пам’ятати:1. Шкідливо палити2. Двічі на рік здійснювати огляд у стоматологів.3. Правильно чистити зуба (не меньше трьох хвилин.4. Споживати продукти що містять кальцій та фтор. Це сир, молоко, щавель,шпинат,морські продукти

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Склад слини різних слинних залоз неоднаковий (привушні – серозна – найрідкіша, під’язикові – слизова – найгустіша). Змішана слина має 99,4 – 99,5% води, решта – органічні та неорганічні речовини, які забезпечують оптимум р. Н для дії ферментів. Органічні: - амілаза (секретується переважно привушними залозами), ліпаза слизової оболонки язика, кисла та лужна фосфатази, РНК-ази, ДНК-ази, муцин (глікопротеїн), захисні речовини (лізоцим, імуноглобуліни), поодинокі сперматозоїди; неорганічні – К+, Na+, Ca2+, Cl-, HCO3- та ін. В стані спокою р. Н слини складає 5,5-6,0, а при стимуляції підвищується до 7,8.

Номер слайду 27

Думаю, Розумію,Відповідаю1. Проаналізуйте та обгрунтуйте біологічне значення ротової порожнини.2. Перелічіть утвори та органи, що формують ротову порожнину.3. Визначте взаємозв’язок будови і функції зубів.4. Перелічіть види зубів.5. Поясніть причини та прояви пошкоджень зубів.6. Поясніть походження слова карієс.7. Обгрунтуйте, чому поява карієсу небезпечна для всього організму.8. Поясніть механізм виникнення зубного болю.9. Обгрунтуйте, в чому полягає взаємозв’язок стану зубів з процесом травлення

Номер слайду 28

Дякую за увагу!!!

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку