Тренінг "Алгоритм поведінки в надзвичайних ситуаціях"

Про матеріал
Мета: Ознайомити дітей з формулами самоконтролю та алгоритмом прийняття рішення в надзвичайних ситуаціях; формувати навички безпечної поведінки; виховувати відповідальність, дисциплінованість. Обладнання: Мультимедія. Таблиці: «Алгоритм прийняття рішення», «Правила роботи в групах». Роздатковий матеріал для створення колажу; осіннє листя; матеріал для створення асоціативного куща.
Перегляд файлу

Здоров’язберігаючі технології в початковій школі.

Урок-тренінг з основ здоров’я 2 клас.

Вчитель Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 імені генерал-полковника Генадія Воробйова: Кизило А.М.

Тема: Алгоритм поведінки в надзвичайних ситуаціях.

Мета: Ознайомити дітей з формулами самоконтролю та алгоритмом прийняття рішення в надзвичайних ситуаціях; формувати навички безпечної поведінки; виховувати відповідальність, дисциплінованість.

Обладнання: Мультимедія. Таблиці: «Алгоритм прийняття рішення», «Правила роботи в групах».  Роздатковий матеріал для створення колажу; осіннє листя; матеріал для створення асоціативного куща.

                                          Хід тренінгу

І. Привітання. Оголошення теми заняття.

1. Емоційна рефлексія.

- Доброго ранку діти!

Ви мабуть помітили, що на партах у вас лежать незвичайні смайлики. Подивіться уважно Чого в них не вистачає? (У них немає ротиків)

-Я хочу ,щоб кожен з вас домалював ротика відповідно до свого нас

 

 

 

Гарний              Спокою        Бажано покращити

2.Вправа-руханка

Для того, щоб покращити настрій виконаємо вправу-руханку.

Утворимо «віночок доброти» Візьмемось за руки і передаємо тепло своїх сердець сусіду. Потріть долоньки. Передайте своє тепло товаришеві. Можливо нам вдасться покращити настрій дітям, яким сумно.

3. Об’єднання в групи.

-Надворі місяць –листопад. І сьогодні я підготувала для вас осіннє листя. Нехай кожен вибере собі один листочок.

І група –кленовий, ІІ група-тополевий, ІІІ- дубовий, ІV- березовий.

4. Правила роботи в групах

Пригадаємо правила роботи в групах.(Діти називають правила)

Запишіть ці правила на аркуш паперу, який ми розмістим на дошці.

-Не вигукувати, не кричати.

-розмовляти спокійно, говорити по черзі,

-не принижувати сусіда, на штовхатись,

-Бути уважним, підтримувати гарний настрій.

5.Очікування від заняття.

-Зараз я покажу вам слова ,які стануть ключовими на нашому уроці.

Прочитайте їх. (Небезпечна ситуація)

-У вас на партах лежать аркуші жовтого паперу. Напишіть на них що ви очікуєте від заняття і ми створимо сонечко, де промінчиками будуть ваші слова.(обережність, уважність, обачність, нові знання. Як уникнути небезпечної ситуації ,небезпечні місця)

ІІ. Основна частина.

1.Теоретичний блок.

-Надзвичайна ситуація - це небезпечна подія ,яка загрожує життю і здоров’ю людини.(Слайд1)

2.Створення асоціативного куща.

-Подивіться на екран. Яким словом можна назвати те, що ви там бачите? Чому? Поясніть.(Слайд 2-16)

Аварія               Небезпечна             Тероризм

Пожежа             ситуація                  Ожеледь

    Злива      Повінь     Землетрус    Снігопад

-Якщо узагальнити , то можна сказати ,що небезпечні ситуації є:

техногенні (створені людиною);природного характеру. Дуже часто люди, опинившись в таких ситуаціях починають лякатись, панікувати, перестають думати про інших, не виконують розпорядження рятувальників. Але потрібно вміти справлятися з своїми емоціями.

3.Вправа-руханка «Дощ».

-Іде накрапає дрібний дощ(Стукіт пальців по парті).

Дощ посилюється(Стукіт долонями).

Дощ стає сильним(Стукіт ногами).

Гроза(Сильний стукіт).

Гроза вщухає(Стукіт долонями.)

Іде дрібний дощ(Стукіт по партах).

Дощ затихає(Шарудіння долонями).

 

4.Релаксія

Звучить приємна музика. На екрані «Формули самоконтролю».(Слайд 17)

-Стежимо за диханням.

-Я негайно заспокоюсь

-Я можу спокійно думати.

-Я зібраний.

-Я можу спокійно обміркувати.

-Все буде добре.

5. Фізкультхвилинка. (На екрані).

6. Розігрування ситуації «Пожежа»

Троє хлопчиків Дмитро, Ярослав, Богдан гралися в квартирі. Раптом вони відчули запах диму з коридора.

- Ховаймося , там пожежа.

-Біжимо, ми втічемо.

-Спокійно, не панікуйте. Потрібно зателефонувати 101. Намочити носову хустинку і рухатись до вікна або виходу.(Обговорення,Відповіді дітей)

7.Алгоритм прийняття ріщення в надзвичайній ситуації.

І. Зупинись ,подумай.

ІІ. Не панікуй.

ІІІ. Прийми рішення. Дій.

8.Робота в групах.

Завдання для груп. Створити колаж і презентувати його.

І. «Правила поведінки в натовпі.»

ІІ. «Зустріч з незнайомцем.»

ІІІ. «Безпека на дорогах.»

ІV. «Пожежна безпека.»

Метод «Прес» Під час презентації використовуй таблицю на екрані.

Позиція: «Ми вважаємо…»

Обгрунтування: «..тому,що…»

Приклад: «Наприклад…»

Висновок: «Тому,ми вважаємо…»

ІІІ.Підсумок.

1.Пояснити прислів’я. Бережіть одяг –поки новий, а здоров’я –поки молодий.

Не той пропав-хто в біду попав, а той ,що духом занепав.

Береженого Бог береже.(Слайд 18)

2.Вправа «Імпульс» Чи справдились ваші сподівання на уроці? Якщо так – підніміть руки вгору,не зовсім – руки в сторони, ні – руки навхрест.

Бачу ваші сподівання справдились. Урок закінчено. Вдалого вам дня!

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Кизило Алла
Додано
6 березня 2021
Переглядів
1225
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку