Тренінг: Цікаві мандрівки

Про матеріал
Можливості використання тренінгу При вивченні: Загальна географія 6 клас Розділ ІІ. Земля на плані та карті, але вправу «Зібрати речі» потрібно замінити на вправу «Визнач координати», «Масштаб та відстань» Географія «Материки та океани» 7 клас Розділ ІІ. Материки тропічних широт: Африка, Південна Америка, Австралія. Розділ ІV. Материки Північної півкулі: Північна Америка, Євразія. Географія «Україна у світі: природа, населення» 8 клас Розділ ІІІ. Природні умови і ресурси України. Узагальнюючі уроки по завершенні вивчення курсу географії в 7-8 класах Природничі тижні Застосовувати на Батьківських зборах як гру для сімей Крім того: Тренінг можна ускладнювати різними вправами (годинні пояси, тривалість, об’єкти відвідування, визначення координат, місця положення та ін..) Тривалість тренінгу може теж змінюватися в залежності від кількості дітей у класі та складності завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тренінг

Номер слайду 2

Тема: Цікаві мандри

Номер слайду 3

Мета: Використовувати здобуті знання на практиці та розвивати комунікативну компетенцію. Ми навчаємося не для школи, а для життя (Сенека)

Номер слайду 4

Завдання1. Розвивати: пізнавальний інтерес, логічне та критичне мислення, творчі здібності учнів, навички самостійного пошуку, обробки та подачі інформації, навички роботи в малих та великих групах.2. Формувати: самоосвітню та творчу компетентність впевненість щодо активної участі в заняттях класу, відчуття комфорту та рівності.

Номер слайду 5

Наші правила. Цінувати час. Толерантність. Говорити від свого іменіДобровільна активність. Піднята рука. Зворотній зв’язок(Аркуш з правилами кріпиться на дошці,діти доповнюють правила, якщо хтось порушує правила можна повернутися)

Номер слайду 6

Вправа “Знайомство”Пропоную назвати своє ім'я та куди ви мрієте поїхати. Наприклад: “Мене звати Оксана. Я хочу поїхати в Італію!” (Діти стоять по колу та по черзі називають своє ім'я)

Номер слайду 7

Вправа “Валіза з очікуваннями” Оскільки ми збираємося у подорож то маємо взяти з собою валізу. Валіза в нас не звичайна, а з очікуваннями від сьогоднішнього заняття!(Учитель роздає учням кольорові картки, на яких вони записують свої очікування від тренінгу. Діти озвучують побажання та кріплять навколо валізи)

Номер слайду 8

Вправа “Зібрати речі”Капітани кожної команди отримайте картки із завданням.І- команда: Збирає речі у похід на кілька днів у гори.ІІ- команда: Збирає речі на відпочинок на морі.ІІІ- команда: Збирає речі на екскурсію до пустелі.(Учасники тренінгу діляться на команди, кожна команда вигадує назву, обирає капітана. Але відповіді може давати кожен, тому що вчитель обирає самостійно. Наприклад, зараз відповідає той в кого найкоротше волосся, найвищий і т.д.)

Номер слайду 9

Приклад: похід у гори. Похід до г. Говерла;Тривалість 3 дні;Ночівля в горах;Врахуйте погодні умови скориставшись сайтом https://www.accuweather.com. Речі загального використання діляться порівно;Вага рюкзака має бути 5-8 кг;В рюкзаку мають бути всі необхідні для туристичного походу речі;

Номер слайду 10

Вправа “Потрібні ліки”Складіть аптечку в подорож, враховуючи усі дані, які ви про неї знаєте ( Один із учасників команди презентує аптечку, називає все, що знаходиться в аптечці (учасника обов'язково обирає вчитель). Після виступу кожної команди діти можуть зробити зауваження, що зайве або чого не вистачає у аптечці.){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ліки. Опік. Отруєння. Вивих, перелом. Рани. Бинт. Йод. Перекис водню. Знеболююче. Валідол. Нашатирний спирт. Засіб проти отруєння. Засіб від алергіїЗасіб від загару. Засіб від укусів комах. Активоване вугілля. Пластир. Марганцівка. Зеленка. Ліки від головного болю

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ліки. Опік. Отруєння. Вивих, перелом. Рани. Головні болі та болі в животіБинт+ ++Йод+Перекис водню+Знеболююче+ +Валідол. Нашатирний спирт+Засіб проти отруєння+Засіб від алергіїЗасіб від загару+Засіб від укусів комах. Активоване вугілля++Пластир+Марганцівка. Ліки від головного болю+ЖарознижуючіПроти опіковий засіб+Зеленка

Номер слайду 12

Вправа “Складаю пазли в цікавий маршрут”З розрізаних шматочків карти складіть цілу карту місцевості та виконайте завдання

Номер слайду 13

Вправа “Рефлексія”На отриманих аркушах запишіть свої враження від тренінгу. Що вам сподобалося, як ви провели час, чи підтвердилися ваші сподівання?

Номер слайду 14

Вправа “Аплодисменти”Ми сьогодні добре попрацювали. На завершення я пропоную уявити на одній своїй долоні посмішку, на іншій – радість. А щоб вони не втекли від нас давайте ми їх поєднаємо в аплодисменти.

Номер слайду 15

Можливість застосування При вивченні: Загальна географія 6 клас. Розділ ІІ. Земля на плані та карті, але вправу «Зібрати речі» потрібно замінити на вправу «Визнач координати», «Масштаб та відстань»Географія «Материки та океани» 7 клас;Розділ ІІ. Материки тропічних широт: Африка, Південна Америка, Австралія. Розділ ІV. Материки Північної півкулі: Північна Америка, Євразія. Географія «Україна у світі: природа, населення» 8 клас;Розділ ІІІ. Природні умови і ресурси України. Узагальнюючі уроки по завершенні вивчення курсу географії в 7-8 класах. Природничі тижні, як змагання серед класів;Застосовувати на Батьківських зборах між батьками та учнями;Тренінг можна ускладнювати різними вправами (годинні пояси, тривалість, об’єкти відвідування, визначення координат, місця положення та ін..)Час проведення тренінгу може теж змінюватися в залежності від кількості дітей у класі та складності завдань.

Номер слайду 16

Дякую Всім за роботу! До нових зустрічей!

pptx
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
18 січня 2022
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку