Особливості географічного положення, дослідження та освоєння Північної Америки

Про матеріал
Особливості географічного положення, дослідження та освоєння Північної Америки
Перегляд файлу

 

Технологічна карта уроку географії в 7 класі

Вчитель Лазаренко Анастасія Іванівна

Тема уроку  «Особливості географічного положення, дослідження та освоєння Північної Америки»

Цілі уроку:

Навчальні- сформувати уявлення про особливість географічного положення та своєрідність природи материка пов’язану з його географічним положенням; ознайомити учнів з історією відкриття та освоєння материка Південна Америка; формувати  у школярів інтерес до вивчення географії, вводячи в урок елементи цікавої географії та інтерактивні форми роботи, вміння учнів вільно користуватися різними джерелами географічних знань (підручником, картами атласу, малюнками, схемами); розвивати пізнавальну активність дітей, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки

Розвивальні- розвиток уміння користуватися різними джерелами інформації; здатності розвивати в собі стійкість і впевненість, щоб навчатися і досягати успіхів

Виховні- здатність до співробітництва, мобільність, уміння адаптуватись та виконувати різні завдання, навчити сприймати природу як цілісну систему, виховувати готовність долучатися до захисту навколишнього середовища

  • Обладнання уроку: програма для ЗНЗ «Географія» для 6-9 класів
  • підручник «Географія материків і океанів» 7 клас, автор: Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш.
  • атлас для 7 класу
  • контурні карти
  • фізична карта Північної Америки
  • таблиця (на дошці)

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Очікувані результати

Види навчальної діяльності

координатний промінь, координата, початок відліку, напрямок відліку, одиничний відрізок

називає:основні етапи дослідження материка, характерні риси географічного положення Північної Америки;

пояснює: особливості географічного дослідження;

визначає:географічні координати крайніх точок материка, довжину материка

показує на карті:об’єкти географічної номенклатури (згідно програми)

Робота з картою.
Визначення географічних координат.
Робота в парах.

 

                                                

Хід уроку

Етапи уроку

 

Час/

хвилини

 

Зміст

 

Методи і прийоми

 

Ф

О

Н

Д*

 

Діяльність вчителя

 

Діяльність учнів

1

Організація початку уроку

2 хв

Епіграф до уроку, вступне слово вчителя

Словесно-демонстраційний

Ф

вітає учнів; перевіряє готовність класної кімнати та учнів до уроку, організація дитячої уваги

Вітають вчителя, готуються до уроку, записують в зошиті дату

2

Перевірка домашнього завдання

3 хв

Перевірка завдань параграф 32 завдання 8 (ст..128)

Репродуктивний та совесно-інформаційний

Ф

І

Вчитель слухає, перевіряє, уточнює

Учні пояснюють виконане завдання, перевіряють

3

Актуалізація навчальної діяльності

5 хв

Гра «Вірю не вірю»

Словесно-демонстраційний

І

 

Вчитель надає картки гри

Учні індивідуально виконують запропоновані завдання

4

Мотивація навчальної діяльності, постановка цілей і завдань

1 хв

Представлення мети, завдань уроку

Мотивація та стимулювання навчальної діяльності

Ф

1.      Озвучення теми уроку.

2.      Інформування про мету співпраці.

 

Осмислено слухають розповідь вчителя, записують дату і тему уроку

5

Формування нових знань і методів дії

5хв

Перегляд відео «Цікаві факти про Північну Америку» https://www.youtube.com/watch?v=DdXH9ozMCBY

 

Організація та здійснення навчальної діяльності, словесно-демонстраційний

Ф

І

Демонструє відео

Учні сприймають нові знання, висловлюють власні думки

6

Первинна перевірка розуміння нової інформації

2 хв

Обговорення запитання: Чим Північна Америка вирізняється від вже вивчених материків?

Інформаційно-рецептивний та евристичний

Ф

І

Вчитель акцентує
увагу учнів на
матеріал який
представлено на відео, викликає інтерес учнів та заохочує їх до аналізу отриманих раніше знань

Аналізують та роблять
висновки

 

7

Застосування знань і навичок в новій ситуації

4 хв

Завдання для груп: Проаналізувати за допомогою карти географічне положення материка та визначити географічні координати

Репродуктивний метод та словесно-інформаційний

Г

Вчитель нагадує план характеристики фізико-географічного положення материка

Учні працюють в групах, формують відповіді відповідно до плану та визначають географічні координати

8.

Вивчення нового матеріалу

6 хв

Прийом «Мандрівка»

 

 

Евристичний

Ф

Вчитель розповідає про історію відкриття та освоєння метрика

Складають у зошитах таблицю про відкриття та дослідження материка

9

Фізкультхвилинка

2 хв

Проведення фізкультхвилинки

 

Ф

Вчитель змінив вид діяльності, забезпечив емоційне полегшення для учнів

Учні змінили вид діяльності і готові продовжувати працювати

10

Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями даного матеріалу

 

5 хв

Прийом «Діаграма Вена» Порівняти фізико-географічне положення материків Антарктиди і Північної Америки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розставити першовідкривачів і дослідників у хронологічній послідовності як вони потрапили на континент

Інформаційно-рецептивний та евристичний

Ф

І

Задає запитання:

1. Якими океанами омиваються материки?
2. Положення відносно екватора?
3. Положення відносно нульового меридіана?
4. Крайні точки та координати?

Зображує на дошці таблицю

Дають відповіді на запитання, міркують

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідають усно

11.

Застосування нових знань

5 хв

Інтерактивна вправа https://learningapps.org/6885060

Репродуктивний метод та словесно-інформаційний

І

Слідкує за виконанням
завдання

Учні виконують завдання

 

12.

Підсумок
урок. Рефлексія

 

3 хв.

Рефлексія «Що було
цікавим для тебе, що
нового, які труднощі, що хотілося б розповісти»
 

 

Словесно
демонстраційний метод

 

Ф

І

Організовує зворотний
зв'язок

 

Учні активно приймають участь
у рефлексії та підведенні
підсумків уроку

13.

Запис та обговорення домашнього завдання

2 хв

Завдання для роботи вдома
§ 34 (ст..137, 141), Позначити на контурних картах об’єкти географічної номенклатури

Словесний

Ф

І

Вчитель проговорює
домашнє завдання. Дає коментар щодо виконання домашньої роботи.

Учні записують домашнє завдання  у щоденник

 

doc
Додано
20 січня 2022
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку