Тренінг для батьків "Безпека".

Про матеріал
допомогти батькам визначити шляхи до розуміння проблем виховання у дітей навичок безпечної поведінки та розширення інформаційно-практичного простору з теми.
Перегляд файлу

ПРАКТИКУМ ДЛЯ БАТЬКІВ  «БЕЗПЕКА ДИТИНИ»

 

Модератори  заходу:

 

 

Мета заходу: - допомогти батькам визначити шляхи до розуміння проблем виховання у дітей навичок безпечної поведінки та розширення інформаційно-практичного простору з теми

 

 

ХІД ЗАХОДУ:

 

1 СЛАЙД   Світлана ЧОРНА

 Вітаємо, шановні батьки, дозвольте представитись  я – Світлана ЧОРНА, а це мої колеги –Юлія ЯНЧУК,  та Любов ГРОМАКОВА.

 

Перш ніж розпочати нашу зустріч, хочемо вам нагадати деякі правила спілкування:

 

1.  включаємо  камери і звук

2.  звук виключаємо за потреби

3.  працюємо активно

4.  відповідаємо на питання

5.  беремо участь в обговоренні

6.  найголовніше - позитивний настрій

 

І пам’ятайте в разі повітряної тривоги просимо вас  пройти у безпечне місце, адже життя кожного з нас  - найцінніше .

 

 

Сьогоднішня наша зустріч присвячена дуже важливій проблемі - виховання у наших дітей навичок безпечної поведінки.

Дошкільний вік характеризується наростанням рухової активності і збільшенням фізичних можливостей дитини, які, поєднуючись з підвищеною допитливістю і прагненням до самостійності, нерідко призводять до виникнення травмонебезпечних ситуацій.

Для цього ми пропонуємо пройти практикум, який допоможе зрозуміти, що безпека – це не просто сума засвоєних знань, а вміння правильно поводитися в різних ситуаціях, застосування знань на практиці.

 

2 СЛАЙД    Юлія ЯНЧУК

Перша вправа «Дві зони безпеки»

 

Мета даної вправи: Визначити зони активності дитини.

Правила:

У зелену зону помістити все те, що дозволяється робити дитині на її власний розсуд або за бажанням. 

Червоній, зоні знаходяться дії дитини, неприйнятні ні за яких обставин.

 

 Ми розділили  з вами дві зони безпеки, ви чудово впорались з завданням , тож переходимо до наступної вправи.

3 СЛАЙД     Юлія ЯНЧУК

Друга вправа «Прогнозуємо наслідки»

 

Правила:

 

Прочитати запропоновані ситуації і пояснити, на яку небезпеку можна чекати за даних обставин і як їй запобігти.

 

- залишити дитину вдома саму,

- не тримати дитину за руку під час переходу дороги.

- відпустити дитину пограти саму на дорозі,

- дозволяти дитині сидіти на підвіконні.

 

 

4 СЛАЙД    Світлана ЧОРНА

 Третя вправа «Скринька безпеки»

На екрані розміщено «Скриньку безпеки». Картки з малюнками безпечних і небезпечних предметів. Пропонуємо обрати по черзі картки з небезпечним предметом та обґрунтувати свій вибір, відповівши на запитання. Після обговорення відповіді картку кладемо до «Скриньки безпеки».

 

Орієнтовні запитання

1.Чому ви вважаєте цю річ небезпечною?

2.Якне допустити контакту дитини з цією річчю?

 

5 СЛАЙД    Світлана ЧОРНА

Четверта вправа «Продовж речення»

 

Ми вимагаємо від дітей дотримуватися багатьох правил безпеки, але такі ж правила існують і для дорослих. Давайте разом з вами перевіримо на скільки кожен з нас знає їх.

Я читаю речення ,а ви продовжуєте. Тож розпочнемо.

 

6 СЛАЙД    Любов ГРОМАКОВА

Шоста вправа «Казкарі»

 

Всі знають про те, що існує багато художніх творів, мультфільмів з навчання дітей правил безпечної поведінки. З ними дітей необхідно знайомити, обговорювати їх.

Але чи можна створити таку казку або розповідь самому?.

Спробуємо зробити це на основі запропонованих сюжетних малюнків.

 

  1. «Котик і півник»

Головна думка української народної казки "Котик і Півник" полягає в тому, що не можна бути довірливим і потрапляти на улесливі промови хитрунів. Півник повірив лисиці, і мало своєю головою не поплатився. Казка вчить нас прислухатися до тих, хто має великий життєвий досвід.

  1.  «Червона шапочка»

Мораль: діти, особливо привабливі, добре виховані панночки, ніколи не повинні розмовляти з незнайомими людьми, бо, якщо їм це потрібно, вони цілком можуть забезпечити вовка вечерею.

  1. «Гуси-лебеді»

Головний сенс казки «Гуси-лебеді» полягає в тому, що найдорожче для людини його сім'я. Любов до рідних і близьких, відповідальність за їхню долю - така тематика проходить через всю казку. Казка також вчить читача бути спритним і рішучим, не губитися в складних ситуаціях.

  1. «Козенята та вогонь»

 

Мораль казки полягає в тому ,що не можна дітей залишати в дома на одинці з відкритим доступом до небезпечних предметів, які можуть завдати негативних наслідків таких як пожежа.

  1. К.Ушинського "Умій почекати"

Мораль казки : не терплячість ,та бажання бігти вперед інколи можуть призвести до неминучих та трагічних наслідків

 

 

7 СЛАЙД Любов ГРОМАКОВА

 

Перший шлях - дотик.

 

- Як реагує дитина, коли її беруть на руки, леліють, гойдають, голублять? Відповіді батьків: безпеку, любов, турботу.

 

Підсумок. Психологи наголошують, що дитину потрібно обіймати 8 разів на день, щоб вона відчувала безпеку, радість та любов.

 

2.Другий шлях - це слова заохочення.

- Як ви лагідно звертаєтесь до своїх дітей? Підтримуєте? Спонукаєте до завершення розпочатої справи (бо як відомо діти дуже не терплячі)?

 

- Так дійсно, таких слів безліч (молодець, ти найкращий, ти розумниця, я знала, що у тебе вийде, я в тобі не сумнівалась).

 

Підсумок. Хваліть своїх дітей, їм потрібна ваша похвала. Але коли ми хвалимо дитину то дякуємо їй за те, що вона зробила і чого досягла сама.

 

Третій шлях – подарунки

 

Подарунки – це символ уваги. Справжній подарунок дається не в обмін на щось, а просто так. Важливо не просто купити подарунок, а й разом його розпакувати, пограти-ця  спільна справа всіх об’єднує.

А ще діти дуже цінують зроблене своїми руками, особливо якщо це зробили найближчі для них – батьки.

 Підсумок: Даруйте подарунки просто так і головне, щоб це було приємно і несподівано.

 

Четвертий шлях до серця дитини – це допомога

Але важлива саме допомога, а не зроблене замість дитини. Це буде доказом того, що вам не байдуже на справу малюка, хоч це може зайняти й більше часу!

Таким чином ми ненав’язливо покажемо дитині шлях, до чудового впевненого майбутнього.

 

 

8 СЛАЙД

 

Не залишайте дітей без нагляду, дбайте про власну безпеку та безпеку своїх дітей; навчайте їх культури поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, водою, газовими та електричними приладами, різного виду небезпечними речовинами та предметами.

Безпека ваших дітей залежить тільки від вас самих!

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
15 травня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку