Тренінг "Молодь за мир" (тренінг розрахований на 9-11 класи)

Про матеріал
Тренінг «Молодь за мир» Мета заходу: покращити знання учнів про конфлікт та його природу, посилити їх компетенції щодо налагодження діалогів та конструктивної трансформації конфліктів для поліпшення обстановки в шкільному просторі. Завдання:  систематизувати знання з теми, виявити позитивний та негативній вплив конфлікту;  навчити аналізувати конфлікти та конструктивно їх вирішувати;  виробити вміння використовувати набуті знання під час вирішення конфліктних ситуацій у всіх сферах життя.
Перегляд файлу

 

 

Тренінг

 

«Молодь за мир»

                    
 

Мета заходу: покращити знання учнів про конфлікт та його природу, посилити їх компетенції щодо налагодження діалогів та конструктивної трансформації конфліктів для поліпшення обстановки в шкільному просторі.

Завдання: 

  • систематизувати знання з теми, виявити позитивний та негативній вплив конфлікту;
  • навчити аналізувати конфлікти та конструктивно їх вирішувати;
  • виробити вміння використовувати набуті знання під час вирішення конфліктних ситуацій у всіх сферах життя.

 

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ:

 

09:00-09:30

30 хв.

Реєстрація учасників

 

09:30-10:50

80 хв.

СЕСІЯ І. ВСТУП.

 

15 хв.

Знайомство

Познайомити учасників, створити комфортну обстановку для більш продуктивної роботи.

 

Гра. Учасники стоять у колі, називають свої ім’я+ асоціацію з героєм в кіно або у книзі.

 

 

05 хв.

Презентація програми

Ознайомити учасників з метою та завданнями тренінгу.

 

Вступне слово тренера.

 

 

10 хв.

Очікування

Надати учасникам можливість осмислити, чому вони хочуть навчитися, дізнатися їх очікування від тренінгу.

 

Гра «Чоловічки» (Учасникам роздають стікери у формі чоловічків, пишуть на голові- що хочу?, на руках – з чим прийшов?,  на ногах- хочу навчитись.) На дошці написано: Хочу! Знаю! Навчусь! Тренер прикріплює стікери та підводить підсумок.

 

 

05 хв.

Регламент

Визначити  певні норми поведінки, яких треба дотримуватись під час тренінгу.

 

Учасники сидять у колі, за бажанням беруть м’яч і пропонують правило поведінки для комфортної співпраці, тренер записує на дошці, якщо всі згодні.

 

 

 

10 хв.

Руханка «Карлики та велетні»

 

Створити невимушену обстановку під час тренінгу.

 

Всі учасники стоять у колі. На команду: «Велетні!» - всі стоять, а на команду: «Карлики!» - потрібно присісти. Тренер намагається заплутати учасників - присідає на команду «Велетні».

 

 

25 хв.

Мозковий штурм «Що таке конфлікт?»

Проаналізувати рівень знань учасників тренінгу.

 

Робота в групах. Кожна група формулює своє визначення терміну «конфлікт».

 

Інтегрувати учасників тренінгу, налаштувати їх на творчу роботу, дати можливість кожному висловитися та проявити себе.

 

10 хв

Рефлексія

Учасники висловлюють власні думки щодо наявності конфліктів в їхньому житті.

10:50-11:20

30 хв

КАВА-БРЕЙК

 

11:20-12:40

80 хв

СЕСІЯ 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

 

05 хв

Руханка «Олень»

Переключити увагу після перерви та налаштувати учасників на новий етап роботи.

 

Учасники стоять у колі, повторюють рухи за тренером (біг, гілка справа, гілка зліва, гілка на землі).

 

20 хв

Вправа «Моє місце в автобусі»

Змоделювати можливі стратегії поведінки в конфлікті.

 

Тренер пояснює ситуацію: на одне місце в автобусі продали два квитка, пасажири повинні з'ясувати хто займе місце. В центр кола поставити стілець та по черзі запросити кілька пар учасників щоб вони показали свої дії для вирішення проблеми.

 

10 хв

Рефлексія «Підходи до вирішення конфліктів»

З’ясувати зміст трьох основних типів поведінки в конфлікті (трикутник сила-право/норма-інтерес) та порівняти їх між собою.

 

05 хв

Вправа «Тропічний дощ»

Емоційне розвантаження учасників.

 

Учасники стають у коло. Ведучий промовляє фразу, показує дію, учасники повторюють.

 

20 хв

Перегляд мультфільму Г.Бардіна «Конфлікт»

Показати, що у конфлікті не має винного та невинного. Дійти до висновку, що кожен конфлікт має стадії.

Учасники переглядають м/ф, спільне обговорення.

 

10 хв

Міні-лекція Модель ескалації конфлікту Ф.Глазла.

Розширити  знання учасників з теми.

 

10 хв

Рефлексія

 

12:40-13:40

60 хв

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА

13:40-15:00

80 хв

СЕСІЯ 3. ТРАНСФОРМАЦІЯ КОНФЛІКТІВ

 

05 хв

Вправа «Вхопи палець»

Емоційне розвантаження учасників.

 

 

Учасники стають в коло. Праву руку піднімають вгору і піднімають вказівний палець, лівою рукою накривають вказівний палець сусіда. По команді тренера потрібно вхопи палець сусіда та не дати вхопити свій палець.

 

15 хв

Вправа «яблуко та черв'ячок»

Усвідомити стратегії поведінки в конфлікті. Проаналізувати їх ефективність та застосовність.

 

30 хв

Тест Томаса-Кілмана

 

15 хв

Вправа «Я – ТИ твердження»

Розвиток комунікативних навичок для  вирішення конфлікту.

 

Робота в парах :розіграти Ти-повідомлення та Я-повідомлення.

 

05 хв

Руханка

Емоційне розвантаження учасників.

 

 

Тренер показує приклади рухів, які потрібно показати і у випадковому порядку показує на учасників, які повинні показати ці рухи. (пральна машина, міксер, слон, Джеймс Бонд, Мерлін Монро).

 

10 хв

Підсумки тренінгу

Підвести підсумки щодо процесу роботи. Надати можливість учасникам оцінити отриманий досвід. Налаштувати учасників на застосування отриманих знань та навичок в повсякденному житті.

 

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку