28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тренінг "Найбільше багатство - здоров'я."

Про матеріал
. Дати учням уявлення про « здоров’я», вчити називати чинники, що впливають на здоров’я, ознаки здоров’я і хвороби; навчити дітей порівнювати самопочуття хворої і здорової людини; удосконалювати навички спілкування;виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я,створювати лепбуки.
Перегляд файлу

Тренінг

Тема.  Найбільше багатство – здоров’я.

  Мета.  Дати учням уявлення про « здоровя», вчити називати чинники, що

             впливають на здоровя, ознаки здоровя і хвороби; навчити дітей  

             порівнювати самопочуття хворої і здорової людини; удосконалювати

             навички спілкування;виховувати бережливе ставлення до власного

             здоровя.

Обладнання. Бейджики з пестливими іменами дітей, плакат « Берег                            

              сподівань», правила роботи в групах, картки із завданнями для     

              роботи в групах. 

                                                        Хід  уроку – тренінгу. 

І. Вступ.                                                        

1. Привітання.

Діти стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: « Мені весело, коли … .». Потім передає мячик чи іграшку іншому учаснику. Варіанти речень:

  • Я відчуваю себе щасливим, коли … .
  •  Я люблю, коли … .
  • Мої батьки сказали б про мене, що … .

2. Знайомство.

Діти сидять у колі і передають один одному мяку іграшку, говорячи: « Я – Ірина, передаю іграшку Вові».

3.Правил роботи в групах.

  • Говорити по черзі, а не всі водночас.
  • Не перебивати того, хто говорить.
  • Критикувати ідеї, а не особу, яка їх висловила.
  • Дотримуватися « правила піднятої руки».
  • Поважати всі висловлені думки.
  • Заохочувати всіх однокласників до роботи.

 4. Актуалізація теми тренінгу.

-    Що означає слово « здоровя».

  • Для чого людині потрібне  «здоровя»?
  • Як ви розумієте прислівя: « Найбільше багатство – здоровя».

5. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми будемо говорити про те, що є в кожного з вас. В одних воно міцніше, у інших – слабкіше. Але для всіх воно – найдорожчий скарб. Дорожчий навіть за золото, хоч його не купиш ні за які гроші. Ви,напевно, здогадалися,що мова піде про… ( здоров’я).

6. Очікування.

- Що ви очікуєте від тренінгу?

Візьміть кораблики в руки і прикріпіть на « Берег сподівань».

(діти пишуть на корабликах,щи вони очікують від сьогоднішнього тренінгу і кріплять на «Берег сподівань»

 

ІІ. Основна частина.

  1. Вправа « Мозковий штурм».
  • Що необхідно, щоб рости здоровим?
  • Чому потрібно берегти здоровя?
  1. Інформаційне повідомлення.
  • Якщо ви веселі, вам хочеться бігати, стрибати, веселитися з друзями, якщо ви їсте з апетитом і міцно спите, - значить, ви здорові. У таких випадках ви говорите: «У мене нічого не болить. Я бадьорий і веселий. Мені добре вдома, хочеться ходити до школи.

Нормальне здоровя – це стан фізичної рівноваги й благополуччя, відсутність хвороб та фізичних вад.

Людина почувається нездоровою, коли у неї болить, присутні певні фізичні вади ( слуху, зору ) або загальні негативні прояви ( швидка втома, кволість, запаморочення ).

Здоровя – це найвище благо, дароване людині Природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми бездумно розтринькуємо цей подарунок, забуваючи, що втратити здоровя легко, а повернути – дуже важко, інколи неможливо.

Як не прикро, Природа дарує здоровя з однією умовою: його потрібно належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати. Якщо ж людина порушує цю умову – Природа відбирає здоров’я і дарує комусь іншому з тією ж умовою.

Лікарі стверджують: здоровя людини на 10% залежить від спадковості, на 5% - від медицини. Решта 85% - у руках самої людини.

Отже, наше здоровя залежить від наших звичок, від наших зусиль щодо його зміцнення.

   3.Робота в групах кооперативного навчання .

Діти діляться на групи за малюнками сонечка і хмарки.

« Сонечко» - зясовують, що може зруйнувати здоровя.

« Хмарки» - зясовують,що може зміцнити здоровя.

4.Презентація груп.

Зміцнюють:  спорт, харчування, загартування, гарний настрій, міцний сон.

Руйнують: неправильне харчування, шкідливі звички.

Підсумок: дуже важливо не зруйнувати здоровя, а зберегти те , що маємо, зміцнити його.

5. Рухавка.

             Якщо хочеш бути здоровим, роби так! (Руки вгору).

             Якщо хочеш бути здоровим, роби так! ( Руки вниз). 

            Якщо хочеш бути здоровим,

            Посміхнись і будь бадьорим.

            Якщо хочеш бути здоровим,роби так! ( Повороти).

6. Робота в групах.

Дітям пропонується зробити портрет здорової і хворої людини.

 

  • Подивіться один на одного. Як ви виглядаєте , коли здорові?

Висновок: гарний апетит, бадьорий настрій, міцний сон,здорові зуби, румяні щічки, рожевий язик, нічого не болить, немає високої температури.

7. Гра «Збери прислів’я».

  •  Здоров’я маємо – не дбаємо,…(а втративши плачемо)
  • Без здоров’я..(немає щастя)
  • У здоровому тілі-…(здоровий дух)
  • Здоров’я –… (найцінніший скарб)
  • Бережи одяг доки новий ,а..(здоров’я –доки молодий)
  • Усе можна купити, а… (здоров’я – ні)

8.Вправа із скріпкою. За вказівкою тренера діти роблять з скріпки різні фігурки, потім повертають у початковий стан.

Висновок. Скріпка вже не така,як була спочатку.Тому,коли ми зараз про здоров’я не будемо дбати , потім буде пізно.

ІІІ. Заключна частина.

Зворотний звязок.

«  Чи сравдились ваші очікування … .»

Представлення лепбука «Рецепти здоров’я»

Вчитель.Сьогодні ви почули мудрі поради,як зберегти та зміцнити здоров’я -це

- дотримуватися чистоти,

- займатися фізкультурою, вести активний спосіб життя,

- правильно харчуватися,

- загартовуватись,

- вести здоровий спосіб життя,

- любити себе, працювати над собою,

- бути добрими, виявляти позитивні емоції,

 - більше перебувати на свіжому повітрі,

- чергувати працю і відпочинок,

- частіше посміхатись, мати гарний настрій( «Добра думка – це половина здоров’я»)

Враховуючи всі ці поради, можна зробити висновок, що дійсно, людина може бути здоровою, якщо хоче цього і прикладе до цього максимум своїх зусиль. Отож, якщо хочете бути здоровими – будьте здоровими!!!

  1. Ритуал прощання.

Діти утворюють коло, беруться за руки і промовляють: « Будьмо здорові! Хай усім щастить!»

 

 

doc
Додано
8 квітня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку