Тренінг "Розвиток згуртованості колективу"

Про матеріал

Згуртованість колективу - це поняття, що розкриває особливості міжособистісних відносин у колективі, єдність ціннісних орієнтацій, єдність цілей і мотивів діяльності у межах спільної діяльності. Тренінг направлений на підвищення згуртованості навчального класу, розвиток колективу як цілісного групового суб'єкта.

Перегляд файлу

 <<Розвиток  колективу»

<<Зазвичай легше  у групу,

кожного з них окремо

Курт

колективу мають значення не ефект Тх поеднання.

один з одним;

завдання;

     Все це сприяе зближенню              i розвитку почуття              в дитячому

в розвитку колективу, ступеня його  залежить роботи групи, а також психологЈчний комфорт кожного й

члена.

Саме в цих класах педагоги i  певна <<криза     особливостям класу приблизно у   10 P0kiB основною потребою i ведучим типом

Причому клас для школяра — це не    де е але i модель  авторитет. Група задае стилю в        до

в впливають на BCi сторони життя, включаючи навчальну  Так, груповою нормою може стати низька на невиконання  завдань. однокласниками часто ведуть до страху

Таким чином, розвиток формування позитивних для розвитку групи, але i для

Для даного краще, якщо у вправах весь клас бере участь, не розбиваючись на Це пов'язано з тим, що робота у посилюе саме цих що може привести до у Але на часто все ж виникае клас. У цьому випадку формуються випадковим чином i кожного разу (HaBiTb час виконання однп.*Т вправи 3i склад цих повинен бути

У згуртованому  роль кожного з П мае завданню, що розв'язуе клас загалом. Тобто, завдяки конструктивним в свою

Адже згуртований колектив домагаеться багатьох вершин i перемог!>>

Психолог.  на нашому TpeHiHry ми поговоримо про наш клас, про взаемини один з одним.

1. Вправа

Час: 5 Хвилин

Психолог пропонус BCiM  за руку, але особливим чином. двома руками з двома учасниками одночасно, при цьому одну руку можна  коли знайдеш того, хто теж готовий тобто руки не залишатися без  секунди. Завдання — таким чином з yciMa учасниками групи, час гри не повинно бути розмов.

2.3найомство клубок, мячик

Час: Охвилин.

Учасники кидають клубок один одному в  порядку. Той, хто клубок,  щось про себе. павутиння, що утворилося, розплутують у зворотному порядку, називаючи учня, якому кидають клубок. Цю вправу можна виконувати з м'ячиком.

З.Щоб на було ефективним,пропоную скласти правила роботи групи час Учасники висловлюють своТ правила. загшсуються на ватману i прийняття групою, на видному

Правиш роботи в

2. Говорити стисло i по TeMi;

З. Слухати один одного не перебиваючи;

4.     Правило руки;

5.     Я-висловлювання;

6.     Звертатись один до одного на

7.     Правило 8.

4.Наступна вправи називаеться з тобою тим...» Час: 1 Охвилин.

Учасники  на             групи. Одна група утворюе

30BHilIIH€. Bci стоять обличчям один до одного. Кожен учасник кола говорить своему напарнику: з тобою . .», чого Ti хто стоять у      з тобою  тим.. роблять крок до нового партнера. Процедура повторюеться до тих поки BCi не до свого першого партнера.

          - чим ж ви                один на одного i чим

5. Вправа <<Серветка» серветки

Час: 1 Охвилин.

кожному даеться серветка, яка складена         pa3iB. Психолог дае команди:

правий кут,  i т. д. серветка розгортаеться. F10Tpi6H0 постаратися знайти  серветки. IX немае. до думки, що BCi ми pi3Hi i серветки pi3Hi, але ми BCi живемо в

б.колаж «Дружба».

ватман,кольоровий                   журнали, клей,

Час: 15хвилин.

Група об'еднуеться  на команди по 5 oci6 i видаеться аркуш ватману. Також видаеться пачка  брошур, за тематикою. Ведучий оголошу€ тему заняття i пояснюе, що мае.ться на YBa3i      колажем.

Обговорення : того, як команди виконали колаж, кожна команда представляе його для BCix Психолог хвалить кожну команду, i пропону€ об'€днати BCi роботи, щоб створити загальну картину дружби класу i утворити сво€1Ыдний  класу.

3MicT вправи: вираз  розширення уявлення про себе та оточуючих, як про талановитих, унйсальних особистостей, встановлення контакту, розвиток узгоджувати своТ дй' з           членами команди, а також осмислення i отриманого в

Дружба - це добре почуття, яке може виникнути лише на ocH0Bi взаемоповаги.  в справжнього друга вважалось великим щастям для людини. У дружба  щирою клятвою, що вважалась святою i непорушною.

7.Вправа <<Малюнок на Час: 1 Охвилин.

Учасники  на три команди i шикуються в три колонки паралельно. кожен учасник дивиться при цьому в спину свого товариша. Вправа виконуеться без Ведучий малюе якусь просту картинку i ховае П. ця ж картинка малюеться пальцем на кожного останнього учасника з команд. Завдання - i передати якомога цей малюнок  Ti хто стоТть першими в командах, малюють, те, що вони  на аркушах паперу i показують BCiM. Г[сихолог свою картинку i  Учасникам пропону€ться обговорити в командах помилки i  були в вправи.

Зробити висновки,                    з урахуванням цих повторити вправу.

При цьому                 i ocTaHHi члени команд

Обговорення: обговорення в загальному Що допомагало  i передавати  Що  i ocTaHHi члени команд у першому i в другому випадку? Що заважало виконувати вправу?

8.Вправа <<Побудуемо»

Час: 1 Охвилин

«Я пропоную пограти в гру, де основна умова полягае в тому, що завдання викону€ться мовчки. Розмовляти при цьому не можна, можна за допомогою i            Подивимося, чи зможете один одного без       У  вправи даеться

завдання учасникам вишикуватися за зростом, у  завдання ускладню€ться — вишикуватися за датою народження, чого, по озвучити своТ народження, при цьому виконання вправи.

9,Вправа <<Прекрасний сад»  фломастери, крейду

Час: 15хвилин

Учасники сидять у        Психолог пропонуе  можна закрити          i уявити себе kBiTk0}0. Яка ти kBiTka? Яке листя, стебло, а е шипи? Висока або низька? Яскрава або не дуже? А тепер,     того, як yci уявили це — намалюйте свою kBiTkY. Психолог роздае      фломастери, крейду.

учасникам пропонуеться  свою kBiTkY. yci в коло. Г[сихолог розстеля€  кола полотно будь-якоТ тканини, бажано однотонне, роздае кожному учаснику по Тканина оголошуеться галявиною саду, яку засадити  Yci учасники по виходять i kBiTkY.

Обговорення : пропонуеться помилуватися <<прекрасним садом>>, цю картинку в щоб вона  своею позитивною що хоч i багато kBiTiB, але BCiM вистачило кожен зайняв свое, те, яке вибрав сам. Побачити, в  яких несхожих на  росте твоя. Але е i — у когось — забарвлення, у когось — p03Mip або форма листя. BCiM, без винятку, кольором сонце i увага.

 3MicT вправи : сама по c06i — дуже потужний iHcTpyMeHT, який використовуеться для корекц11 служить для

 навичок i

картинки» ватман,

Час: 1 Охвилин

Учасники розбиваються на  по 6  Кожна команда гуртуеться перед аркушем ватману, який лежить на Учасники команди BCi разом намалювати картину, причому участь кожного обов'язково. Дозволяеться використовувати  або  Кожен повинен для себе, який буде його внесок у загальну  - коло будь-якого p03Mipy або ж також будь-якоТ довжини. малюють по         при цьому, кожен <<новий художник>> повинен  на те, що вже намалював його попередник.

I I .Вправа             ми призи.

Час: 10-15 Хвилин.

Опис: психолог просить групу розбитися на пари i пояснюе, як буде проходити вправа. Кожна пара повинна якомога швидше знайти i записати по 5-7 характеристик,        б об”еднували П з учасниками. Не можна писати  Taki як мене  Можна вказати, наприклад, pik народження, улюблений предмет, x06i i т.д.      того як характеристики  кожен член групи вибирае   партнера i повторю€ те ж саме з ним. Той, хто швидше за BCix знайде по 5-7 якостей, об'еднують його з п'ятьма          учасниками, отримуе приз.

Обговорення:

Чи було легко виконувати дану вправу?

Що викликало

Що нового ви один про одного,                      виконання цього завдання.

12.3авершальна вправа <<Кульки» кульки

Час: ] Охвијшн.

Учасники,        об'едналися в       отримують завдання: спочатку якнайшвидше надути З кульки, а         домогтися, щоб вони луснули, затиснувши Тх своТми     При цьому не можна наступати на них, використовувати  гострЈ предмети,  одягу.

 3MiCT вправи:  згуртування;  ломка просторових 6ap'€piB учасниками. Обговорення .

13.  Прощання

Учасники групи сидять у триматися за руки, дивляться один одному в

14. Вправа <<Оплески по колу» Час: 5 Хвилин.

Опис: психолог пропону€ учасникам 1рупи стати в коло. BiH пропонус гру <<Оплески по колу»: добре попрацювали  i MeHi хочеться запропонувати вам кожного учасника групи похвалити оплесками свого справа>>. учасники групи аплодують BCiM i т.д. заняття:

Що сподобалося на цьому

Що викликало

Чому сприяло проведене заняття?

Завершальне слово психолога: <<Ну ось, BCi вправи та слова cka3aHi. Ви BCi були  злагоджено працювали в забувайте, що Ви - едине кожен з Вас - важлива i частина цього Разом Ви - сила! Дякую BCiM за участь!»

Список використаних джерел

1 . Аверин ВА. Психология детей и подростков. — СПб: Изд-во В.А.Михайлов. 1998. - 379 с.

     2.          М.Й., Ординський В.Л. Основи

Навчальний  — К.: <<Центр учбовоТ — 2007. 376 с.

З. Bik0Ba  / За ред. Г.С.Костюка. — К., 1976.

4.   Волков Б.С. Психология  — М., 2002.

5.   Заброцький М.М. Основи Bik0B0T психологй•: Навчальний  Навчальнв книга — Богдан, 2009. — 12 с.

6.   Класному  створення й розвиток колективу класу / уклад. А.Г.Дербеньова, А.В.Кундельська. — Х.. Вид. група <<Основа>>, 2012.

7 Кон И.С. Психология ранней юности: Кн. для учителя. — М..

Просвещение, 1989. — 255 с.

8.  Кулешова О.В. Bik0Ba i — К., 2001

9.  Походенко С.В. у

/ за ред. О.Л.Музики. — З-те вид.. перероб. i доп. — Житомир: Вид-во жду iM. [Франка, 2010. - 566 с.

1 1 . Психология современного подростка Под ред. Д.И.Фельдштейна. М.: Педагогика, 1987.

12.  Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. 8-е издание. — СПб.. Питер, 2000.

13.  Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога: Учеб.

пособие: В 2 кн. 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. — Кн. 1 : Система работы психолога с детьми разного

возраста.

14.  Скрипченко О.В. Bik0Ba та  — Вид-во 2001.

Ю.Л. В.В.Рибалка,

П.А.Гончарук та iH.; за ред. — З-те вид. , стереотип. — К.. 560 с.

Л.В.  — Х.: Вид. група <<Основа>>, 2012. 124 с.

pdf
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
1544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку