Вправа “Мій зірковий портрет”Мета:налаштувати учасників на активну роботу.
Номер слайду 3
Вправа “Анаграма”Мета:активізувати пізнавальну діяльність учасників тренінгу. ШХЛЯ ОД ІХУПСУ
Номер слайду 4
Вправа “Гора очікування”Мета: сприяти формуванню побажань учасників щодо участі їх у тренінгу.
Номер слайду 5
Інформаційне повідомлення.
Номер слайду 6
Мозковий штурм “Квітка успіху”Мета: рівень обізнаності підлітків про асоціації до слова “успіх”.
Номер слайду 7
Інформаційне повідомлення “Криниця ресурсів”Мета: використання власних ресурсів для досягнення успіху.
Номер слайду 8
Психологічний практикум “ Шлях до успіху”Мета: власне бачення майбутнього успіху.
Номер слайду 9
Запитання для обговорення: Які кроки у досягненні мети важливо зробити вже сьогодні, щоб реалізувати мету?
Номер слайду 10
Запитання для обговорення: Що може бути перешкодами для реалізації вашої мети?
Номер слайду 11
Висновок:1. Перш за все її сформулювати.2. Сформувати шляхи реалізації своєї мети, можливі перешкоди та власні можливості щодо їх подолання.3. Діяти!!!
Номер слайду 12
Вправа –релаксація “Дотягнися до зірок”Мета: розвивати в учасників навички саморегуляції.
Номер слайду 13
Запитання для обговорення: Як ви почуваєтесь після релаксації?Що вам дала ця вправа?
Підсумки заняття. Життєвий шлях – це траєкторія долі кожної окремої особистості, яка поєднує біографічні події та історичний розвиток людства. І як людина, будуючи власне життя, може змінювати хід історії, так й історичні події можуть впливати на її життя. Тож пам’ятайте, що кожен із вас не просто зростає, але й творить власну історію. Я бажаю вам здійснення мрій і життєвих планів, а також творчих злетів, і саме головне – в сузір’ї інших людей-зірок засяяти і стати Зіркою!