Тренінг.Тема. Використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах.

Про матеріал
Мета. Ознайомити учасників з різними підходами застосування інноваційних прийомів в традиційних формах навчальної діяльності; Розвивати уміння обирати найдоцільніші прийоми для досягнення конкретної цілі, та правильно його організовувати; Виховувати активну пізнавальну діяльність, самостійність, уміння орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях, знаходити правильні рішення
Перегляд файлу

Тема. Використання інноваційних технологій на уроках  в початкових класах.

Мета. Ознайомити учасників з різними підходами застосування інноваційних прийомів в традиційних формах навчальної діяльності;

Розвивати уміння обирати найдоцільніші прийоми для досягнення конкретної цілі, та правильно його організовувати;

Виховувати активну пізнавальну діяльність, самостійність, уміння орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях, знаходити правильні рішення

Обладнання: матеріал для об’єднання учасників в групи, для вправи « Очікування» плакат із зображенням голуба, та інший роздатковий матеріал

Хід  заняття

           2. Хвилинка емоцій

           а) Вправа « КОМПЛІМЕНТ»

Пропоную учасникам висловити одне одному компліменти ( по колу), щоб сприяти підвищенню позитивного психоемоційного тонусу групи, розвивати почуття власної самоцінності.

          б) Метод « Джигсоу»

            Презентуйте, будь ласка, свої найкращі риси. Назвіть своє ім’я та позитивну рису, назва якої починається з першої літери свого імені. Наприклад.

Наталія – надійна, незвичайна, ніжна і т. д.

 

  1. Вправа « Очікування»

На дошці плакат із зображенням « Голуба сподівань». Проводжу виховну бесіду на патріотичну тему. Над Україною летів голуб і погубив пір’ячко. Допоможемо йому зібрати пір’я. Кожен з вас підніме пір’їнку і напише на ній своє очікування від нашого сьогодення ( миру, перемоги, спокою, добра, щастя, здоров’я і т. д.)

 

  1. Вправа « Чарівники»

Учасники поділяються на групи за вибором  фігур двох кольорів ( синього і жовтого)

  1. Вправа « Піктограми»

а) Робота з роздатковим матеріалом

Проводиться робота в групах. Один учасник декламує вірш, а всі інші імітують рухами.

Веснянка

Встала весна

Землю чорну сонну розбудила

Уквітчала її рястом

Барвінком  укрила.

б) Робота з гаджетами ( телефон)

Відкриваємо в телефоні « Вайбер»

Знаходимо « Мої нотатки» і виконуємо малюнковий диктант. Я читаю речення, а ви вибираєте відповідний смайлик, або малюнок.

Літо

Літо квітами сміється,

Пісню радості співає.

Теплим дощиком проллється

І веселкою заграє.

 

  1. Вправа « Незакінчене речення»

Підібрати відповідні малюнки, щоб закінчити речення

Наприклад. На небі світить…( малюнок сонця і свічки). Вибрали малюнок сонця. Отже, утворилося речення – На небі світить сонце.

  1. Вправа « Зашифровані слова»

Самостійна робота з деформованим текстом. Роздаю кожному  завдання на листку записані слова, букви в яких переставлені місцями.

миЗа

тоСять ромозні декинь.  пеТер рібпотні вокзани і жилі. ВіДчатка і лопхчики ругтом жібать ан вокзанку.

  1. Вправа « Бар’єри  креативності»

а) Гра « Що це?»

В мене в руках предмети ( дитячі іграшки – молоток, сокирка, чайник, тарілка). Пояснити для чого кожний предмет призначений.

б) Гра « Рекомендація»

Пропоную одній групі приготувати торт» Гарний настрій», а другій групі наповнити «Скриньку щастя «своїми вподобаннями.

Одна  група отримує плакат з малюнком торта робить надпис» Гарний настрій», а друга група плакат з малюнком скрині і робить надпис « Скринька щастя». На одному столі лежать різноманітні малюнки для двох груп разом. Учасники підходять і вибирають для торта інгридієти:

Кремові квіти – жарти

Горішки – посмішки

Родзинки – радість

Вишенька – успіх

Полуниця – веселий сміх

 

Прикраси для скриньки- свої вподобання:

Люстерко – люб’язність

Намисто – талант

Сережки – мрія

Каблучка – любов

кулон – надія

Годинник – добробут

Браслет – натхнення

 

 

  1. Вправа « Колористи»

Робота з ЛЕГО. Учасники працюють в парах над прислів’ям.

Згаяного …… і конем не доженеш. ( на жовтій цеглинці – часу, на синій – танцю, а на зеленій – сили). Вибрали жовту цеглинку - слово « часу»

  1. Гра « Культурний шедевр»

Креативна  творчість: ліплення фігурок з декоративного тіста. 

Потім учасникам пропоную презентувати свою роботу.

  1.  Рефлексія

Запитання для обговорення:

Чиї презентаціїї сподобалися? Чим саме?

Якщо в когось виникли труднощі, то як їх подолати?

Із чим вони пов’язані?

Які ваші враження від виконаних завдань?

Чого нового ви дізналися?

Отже, використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах розвиває комунікативні навички учнів, їх критичне, креативне мислення. Вчить співпрацювати в колективі та знаходити спільну мову, вільно висловлювати свою думку, бути уважними, утримувати інформацію в пам’яті. Дає можливість дитині відчути радість успіху, вміння поводитися в різних життєвих ситуаціях.

 

                  

docx
Додано
16 березня 2023
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку