Тренінг "Тепло твоєї душі Природі і людям"

Про матеріал
Тренінг «Тепло твоєї душі Природі і людям» Мета: - розширити знання екологічної грамотності; - привернути увагу до актуальних екологічних проблем сьогодення; - створити на тренінгу дружню атмосферу; - підтримати творчу ініціативу учнів.
Перегляд файлу

Тренінг

«Тепло твоєї душі Природі і людям»

Мета:

- розширити знання екологічної грамотності;

- привернути увагу до актуальних екологічних проблем сьогодення;

- створити на тренінгу дружню атмосферу;

- підтримати творчу ініціативу учнів.

  А щоб робота учасників була активною і ефективною, я пропоную дотримуватись таких правил:

- кожна думка має право на існування;

- активність всіх учасників групи;

- дотримання регламенту;

- критикувати висловлювання, а не людину;

- доброзичливе відношення всіх учасників тренінгу.

  Якщо ви не заперечуєте, то ми приймаємо ці правила і намагатимемося їх дотримуватися.

1) Запрошуємо Вас до «Знайомства»

  - кожний учасник вибере квітку, з якою він себе асоціює. І ми зберемо чудовий букет із квітів. «Я ніжна і привітна, як ромашка і тд.».

Квітка - це всі разом, а кожен із нас – пелюстка цього чудового творіння природи.

2) А що ми очікуємо від тренінгу?

  - учасники тренінгу на грибочках пишуть свої очікування і розміщують їх на дошці біля «кошика».

 3) Вправа «Заморочки з діжки»

  - в ній знаходяться запитання, які ви по черзі дістаєте і одразу відповідаєте.

З якого віку треба починати виховувати любов та дбайливе ставлення до всього живого?

Яка форма роботи проводиться з дітьми щодня?

Який вид ігор використовується для ознайомлення з природою?

Який вид заняття із ознайомлення з довкіллям завжди проводиться на природі?

  4) Вправа «Клубочок ниток»

  - ви повинні висловити своє ставлення до природи і пов`язати свої думки нитками клубочка.

«Природа- джерело натхнення» і тд.

Отже, наші думки пов`язані в одне ціле. Кожен із нас є частиною великої живої системи.

  5) Вправа «Математичне моделювання»

  - необхідно розв`язати екологічні задачі.

__________________________________________________________________

Завдання 1

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/81/8115/40.jpg 

Укажіть правильну послідовність цих компонентів у ланцюгу розкладання.

Конец формыКонец формыКонец формы 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2

Використовуючи правило екологічної піраміди, визначте площу (м2) відповідного біогеоценозу, на якій може прогодуватися морський леопард масою 300 кг (ланцюг живлення: планктон → риба → пінгвін → морський леопард). Біомаса планктону становить 400 г/м2.

 

 

Завдання 3

 

Яка площа водойми може прогодувати двох щук масою 5кг кожна(60% від маси тіла становить вода; первинна продуктивність 1м2 водойми -600г)

 

 

__________________________________________________________________

Завдання 4

Конец формыУстановіть відповідність між організмом водного біогеоценозу та трофічним рівнем екологічної піраміди, на якому він перебуває.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/23/2375/bio-prob-2012_55_2375.jpg

 

 

 

 

 

 

 

6)  Вправа «Конец формыАудит»

- пропонуємо Вам відповісти на запитання, фіксуючи на аркушах свій варіант відповіді:

Завжди – 0, Часто – 1, Інколи – 2, Ніколи – 3.

 

  1. Чи використовують у вашій родині непотрібні речі повторно замість того, щоб їх викидати (пакети, пляшки)?
  2. Чи використовуєте ви папір з обох боків?
  3. Чи здаєте ви на переробку використаний папір?
  4. Чи берете ви із собою сумку для покупок в магазин (пакет), замість того, щоб постійно купувати новий пакет?
  5. Чи вимикаєте ви світло, коли виходите з кімнати?
  6. Чи ходите ви пішки, використовуєте велосипед замість використання автобуса, маршрутки?
  7. Чи вимикаєте ви воду, коли чистите зуби?
  8. Чи доглядаєте ви за рослинами вдома та в школі?
  9. Чи завжди ви міркуєте про необхідність речі, яку бажаєте придбати?

 

Загальна кількість балів________________

 

 

 

 

0 – Ви розумієте, що природа – наш дім. Ви просто відмінник!

1-9 – Ви добре дбаєте про довкілля, але можете і краще.

10-18 – Ви інколи замислюєтесь над проблемами довкілля. Але робити це потрібно частіше.

Більше-Ви залишите нашим нащадкам не планету,а смітник.

 

 

 

7) Вправа «Генерую ідею»

 Яку закономірність описав Ч.Дарвін,коли сказав,що морський флот Англії тримається на старих дівах,маючи на увазі ланцюжок: Старі діви люблять кішок (продовжіть ланцюжок і замалюйте складові)

Підказка: Кішка _ Мишка _  Джмелі _ Конюшина _ Корова

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Біфштекс на флоті- ситі і здорові матроси- основа могутнього флоту країни.

      

8) Творче завдання  «Сталий розвиток в дії».

- побудувати дім для сталого розвитку,де розподілити природу,людину та  господарство,Пояснити свій підхід.

 

9) Вправа «Обіцянка».

- вибрати собі 3 обіцянки, які ви будете постійно виконувати. Це і буде ваша допомога планеті.

1.Використовувати папір більш бережливо.

2.Віддавати речі,в яких я більше не маю потреби.

3.Не залишати відкритими водні крани без потреби.

4.Взяти за звичку прогулюватись в природі.

5.Не смітити під час прогулянки.

6.Вимикати світло в пустих кімнатах.

7.Вимикати обладнання,що не використовується.

8.Їздити на велосипеді або ходити пішки,коли можливо.

9.Вибирати,де можливо,місцево вирощену їжу.

10.Не смітити під час відпочинку на природі.

11.Посадити дерево.

12.Дізнаватися про лампи з низьким поглинанням енергії.

13.Носити з собою пакети для відвідування магазину.

Чи виправдалися ваші очікування?

Якщо «так», то перемістіть грибочки до кошика.

10) Вправа «Віночок побажань».

- станемо в круг, візьмемось за руки і побажаємо природі процвітання, а людям здоров`я, щастя і добра. І коли ми надсилаємо побажання, щось тепле розливається по руках, голові, тілу. Ви будете здорові і щасливі, поки даруватимете тепло своєї душі Природі і людям.

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 10 клас, Майстер-класи
Додано
10 березня 2022
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку