Тренінг "Турбуюся про своє здоров,я"

Про матеріал
Розробка тренінгу "Турбуюся про своє здоров, я" допоможе вчителю поглибити знання здобувачів освіти про здоров,я, формувати навички здорового способу життя Вчити учнів свідомо ставитися до свого здоров,я Цікаві вправи та завдання активізують учнів, виховуватимуть толерантно ставитися один до одного, розвиватимуть уміння роботи в групах
Перегляд файлу

       Лапенко Любов Миколаївна

         Розробка уроку

  Тема:  Турбуюся про здоров,я

                    Урок- тренінг

 

Мета:  поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя дітей з метою попередження небезпечної поведінки; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне ставлення один до одного. вчити свідомо ставитися до свого здоров’я, дати корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров’я,виховувати бажання перетворити набуті знання і навички у внутрішню потребу кожного здобувача освіти.

 

Обладнання:  авторучки, аркуші паперу форматів А4, А1, маркери, фломастери, кольоровий папір, інформаційні повідомлення, невеличкі різнокольорові  аркуші паперу для об'єднання учнів у групи, плакат «Корисний відпочинок»,  стікери-метелики для вправи «Очікування» , стікери-квіточки для вправи «Перевірка очікувань», презентація «Активний відпочинок», картки «Правила роботи в групі»

                     Хід тренінгу

І. Організаційна частина

 Привітання

Діти беруться за руки, ходять по колу і вітаються один з одним. Під час вправи

використовують привітання:

« Привіт! Як справи?» - вітаються один з одним двома кулачками

2. Знайомство.

Кожен учень називає своє ім’я, і показує пантоміму, що він вміє робити, щоб бути здоровим

Наприклад: Я,Андрій , вмію кататися на велосипеді ...

 

3.Ознайомлення з правилами  роботи в групі

-Діти, а тепер ми з вами пригадаємо правила, якими будемо користуватися під час роботи                        

              Правила:

      Говорити по черзі (правило руки);

       Бути позитивними до себе та інших;

       Дотримуватись регламенту;

        Приходити вчасно

        Не перебивай

ІІІ. Вправа « Очікування»

  -        Давайте  створимо «Галявинку наших сподівань» На стікері-метелику напишіть, що ви очікуєте від нашого тренінгу, а потім прикріпіть на дошці В кінці тренінгу ми перевіримо, чи справдилися ваші очікування і кожен метелик сяде на квіточку

ІІ Основна частина

1.Оголошення теми тренінгу «Турбуюся про здоров,я»

2. Технологія «Мозковий штурм»

- Діти, що таке відпочинок? –Як ви любите відпочивати?

-Чи може бути відпочинок корисний? А шкідливий?

3Пояснення вчителя Перегляд презентації «Активний відпочинок»

 4. Фізкультпауза

 

           Сів метелик на травичку

            І рахує рахівничку

            Раз, два, три – ти, метелику, лети

            Крильця вже за головою.

            Тож дивись перед собою.

            Виправляємо хребет,

            Крильця зводимо вперед.

            Мов метелики, літаєм,

            Крильця зводим, розправляєм

ІІІ Практична робота

1 Робота в групах з інформаційними картками

Кожна група отримує картки з теоретичним матеріалом,діти опрацьовують матеріал в групі, дають відповіді на запитання, потім кожна група коротко розповідає, що вони дізналися

  2   . Флешмоб   «Зроби як ми!  Зроби краще нас!» Робота в групах

 

   Учні отримують завдання -продемонструвати  танцювальні вправи  під музику, які можна використати для  відпочинку

 

 3.Створення міні проєкту «Корисний відпочинок»

 

Учні працюють в групах. На ватмані зображають, як пот рібно відпочивати, щоб бути здоровим, прикрашають своїми долоньками, сердечками та ін.. Потім кожна група презентує свої роботи

ІV. Заключна частина

1.Вправа «Відкритий мікрофон»

-Діти вам сподобалося наше заняття?

-Що запам,яталося найкраще?

-Який висновок можна зробити?

 

2 Перевірка очікувань

-        Чиї очікування справдилися? Що ви про це скажете?

-        У кого справдилися очікування, візьміть свого метелика і прикріпіть до квіточки

-Ось яка у нас вийшла чудова галявина!

 

3.Вправа «Настрій»

Покажіть , який у вас зараз настрій цеглинками Лего

Червона цеглинка-супер

Жовта-добрий

Синя –так собі

Фіолетова –поганий

 

4 Вправа «Піраміда  тренінгу»

Діти виходять із цеглинками і будують різнокольорову піраміду

 

 

docx
Додав(-ла)
Лапенко Любов
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку