Лапенко Любов Миколаївна
Розробка уроку
Тема: Турбуюся про здоров,я
Урок- тренінг
Мета: поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя дітей з метою попередження небезпечної поведінки; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне ставлення один до одного. вчити свідомо ставитися до свого здоров’я, дати корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров’я,виховувати бажання перетворити набуті знання і навички у внутрішню потребу кожного здобувача освіти.
Обладнання: авторучки, аркуші паперу форматів А4, А1, маркери, фломастери, кольоровий папір, інформаційні повідомлення, невеличкі різнокольорові аркуші паперу для об'єднання учнів у групи, плакат «Корисний відпочинок», стікери-метелики для вправи «Очікування» , стікери-квіточки для вправи «Перевірка очікувань», презентація «Активний відпочинок», картки «Правила роботи в групі»
Хід тренінгу
І. Організаційна частина
Привітання
Діти беруться за руки, ходять по колу і вітаються один з одним. Під час вправи
використовують привітання:
« Привіт! Як справи?» - вітаються один з одним двома кулачками
2. Знайомство.
Кожен учень називає своє ім’я, і показує пантоміму, що він вміє робити, щоб бути здоровим
Наприклад: Я,Андрій , вмію кататися на велосипеді ...
3.Ознайомлення з правилами роботи в групі
-Діти, а тепер ми з вами пригадаємо правила, якими будемо користуватися під час роботи
Правила:
Говорити по черзі (правило руки);
Бути позитивними до себе та інших;
Дотримуватись регламенту;
Приходити вчасно
Не перебивай
ІІІ. Вправа « Очікування»
- Давайте створимо «Галявинку наших сподівань» На стікері-метелику напишіть, що ви очікуєте від нашого тренінгу, а потім прикріпіть на дошці В кінці тренінгу ми перевіримо, чи справдилися ваші очікування і кожен метелик сяде на квіточку
ІІ Основна частина
1.Оголошення теми тренінгу «Турбуюся про здоров,я»
2. Технологія «Мозковий штурм»
- Діти, що таке відпочинок? –Як ви любите відпочивати?
-Чи може бути відпочинок корисний? А шкідливий?
3Пояснення вчителя Перегляд презентації «Активний відпочинок»
4. Фізкультпауза
Сів метелик на травичку
І рахує рахівничку
Раз, два, три – ти, метелику, лети
Крильця вже за головою.
Тож дивись перед собою.
Виправляємо хребет,
Крильця зводимо вперед.
Мов метелики, літаєм,
Крильця зводим, розправляєм
ІІІ Практична робота
1 Робота в групах з інформаційними картками
Кожна група отримує картки з теоретичним матеріалом,діти опрацьовують матеріал в групі, дають відповіді на запитання, потім кожна група коротко розповідає, що вони дізналися
2 . Флешмоб «Зроби як ми! Зроби краще нас!» Робота в групах
Учні отримують завдання -продемонструвати танцювальні вправи під музику, які можна використати для відпочинку
3.Створення міні проєкту «Корисний відпочинок»
Учні працюють в групах. На ватмані зображають, як пот рібно відпочивати, щоб бути здоровим, прикрашають своїми долоньками, сердечками та ін.. Потім кожна група презентує свої роботи
ІV. Заключна частина
1.Вправа «Відкритий мікрофон»
-Діти вам сподобалося наше заняття?
-Що запам,яталося найкраще?
-Який висновок можна зробити?
2 Перевірка очікувань
- Чиї очікування справдилися? Що ви про це скажете?
- У кого справдилися очікування, візьміть свого метелика і прикріпіть до квіточки
-Ось яка у нас вийшла чудова галявина!
3.Вправа «Настрій»
Покажіть , який у вас зараз настрій цеглинками Лего
Червона цеглинка-супер
Жовта-добрий
Синя –так собі
Фіолетова –поганий
4 Вправа «Піраміда тренінгу»
Діти виходять із цеглинками і будують різнокольорову піраміду