Тренінг «Твоє здоров'я –твій цінний скарб!»

Про матеріал
Мета тренінгу формувати відповідальне ставлення до власного здоров'я , активного розуміння поняття здорового способу життя, попередження виникнення шкідливих звичок
Перегляд файлу

Тренінг «Твоє здоров’я –твій цінний скарб!»

Мета: формувати відповідальне ставлення до власного здоров’я , активного розуміння поняття здорового способу життя, попередження виникнення шкідливих звичок.

Завдання: за допомогою вправ тренінгу допомогти учням зробити вибір на користь здорового способу життя.

Форма проведення: тренінг з виконанням вправ, бесіди, малювання.

Обладнання : плакат з правилами роботи групи, стікери, плакат із зображенням дерева,папір, олівці, фломастери, вирізки  з журналів, кольоровий папір, клей, корзинка.

Вікова категорія: 10-12р.

Тривалість: 1 година

Головним  скарбом  життя  є  не  землі,  що  ти  їх  завоював,  не  багатства,  що їх маєш  у  скринях...  Головним  скарбом  життя  є  здоров’я,  і,  щоб  його  

зберегти, потрібно багато що знати.

(Авіцена)

Хід роботи

І. Вступ

1.Вправа «Знайомство» (5 хв)

Учні по черзі називають свої імена та називають один з корисних продуктів харчування.

2. Обговорення правил групової роботи (2 хв).

На плакаті записують правила, що колективно складаються в групі.

1, Бути чесними.

2. Бути толерантними.

3, Не критикувати, а допомагати.

4. Один говорить – всі слухають.

5. Правило піднятої рук.

6. Дотримуватись регламенту.

7. Бути активним і позитивним.

3.Вправа «Очікування» (3 хв)

Учні отримують невеликі стікери у  формі фруктів  (яблука, груша), на яких необхідно написати, чого саме вони чекають від тренінгу. Потім кожен по черзі презентує свої записи, після чого прикріплює стікер на плакаті із зображенням дерева.

ІІ. Основна частина

1.Інформаційне повідомлення (10хв)

Здоров'я — найголовніше багатство людини, адже лише здорова людина може почуватися веселою, щасливою і повною сил та енергії. Так, для людини дуже важливо мати міцне здоров'я. Тільки здорова людина може повноцінно працювати і повноцінно відпочивати. Лише здорова людина може здобути освіту, опанувати цікаву професію, принести користь державі, із задоволенням та на повну силу працювати в обраній галузі. Тільки здорова, всебічно розвинена, освічена людина здатна керувати своєю долею та впливати на розвиток своєї країни, саме тому формуванню здоров'я потрібно приділяти багато уваги з самого початку життя.

Яким буде здоров'я, а потім усе життя, залежить від тебе самого. Кожна людина сама обирає, яким спортом їй займатися, які страви вживати, які звички мати.

2. «Мозковий штурм». (5хв.)

«Здоров’я – це …». 

Що таке здоров’я? Які визначення, асоціації, думки виникають у вас при цьому слові?
(Діти говорять, усі ідеї записуються на дошці, обговорюються. Викреслюється те, що не підходить під визначення.)
 Яке місце у вашому житті посідає піклування про своє здоров’я та здоров’я близьких людей?

3. Прислів’я про здоров’я (5хв.).

Учні мають закінчити прислів’я про здоров’я.

Було б здоров’я —( все інше наживем).

Бережи одяг, доки новий, а здоров’я — (доки молодий).

Без здоров’я нема( щастя).

Весела думка — (половина здоров’я).

Вартість здоров’я знає лише той, хто( його втратив).

В здоровому тілі —( здоровий дух).

Здоров’я – (всьому голова).

Здоров’я – (дорожче багатства).

Здоровий будеш – (все забудеш).

Здоров’я за гроші (не купиш).

4.Вправа «Колаж здорової людини»(15хв.)

Учасники діляться на три групи, кожна група отримує завдання треба відповісти на питання: що таке здоров’я? Але зробити це за допомогою вирізок з журналів, кольорового паперу, клею. Групам потрібно зробити колажі здоров’я. Потім відбувається презентація.

ІІІ. Заключна частина

1. Вправа «Повернення до очікувань» (5 хв)

Вчитель нагадує про фрукти  із очікуваннями від тренінгу, які учні наклеїли на верхню частину плакату із зображенням дерева на початку заняття. Якщо очікування справдилися, то учні повинні в корзинку зібрати плоди, якщо ні – то фрукти залишаються на деревині. Учні обдумують свою відповідь, а тоді по черзі виходять до плакату з деревом , знімають стікери, дають свою відповідь .

2. Зворотний зв’язок та гра-прощання.(10хв)
Учні стають в коло і передають один одному м’яч, називаючи вид рухової активності, який подобається найбільше і висловлюють побажання іншим бути спритними, витривалими, упевненими в собі, організованими, красивими, стрункими, жвавими…

 

Використані джерела:

1.http://hptu14.com.ua/news/315-vyslovy-vydatnykh-liudei-pro-zdorov-ia-ta-zdorovyi-sposib-zhyttia.html

2.https://u-zdorovomu-tili-zdorovij-dukh71.webnode.com.ua/

3.https://dovidka.biz.ua/prisliv-ya-pro-zdorov-ya/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку