Тренінг «Я, ти, він, вона – разом ми одна сім’я!»
Мета: зміцнювати почуття єдності; сприяти підвищенню впевненості в собі і розвитку самостійності у дітей; дати дитині можливість відчути свою приналежність до групи; висловити свій настрій; розвивати комунікативні навички у дітей.
Обладнання: м’яч, кулька
Хід заняття
Діти входять в кімнату і стають у коло, беруться за руки.
Вихователь:
Сьогодні у душі моїй
Так світло, веселенько
І кажу вам я: «Добрий день!»
Всім добрий день рідненькі!
Завдання полягає в підстроювання до партнера, що йде попереду. Ставити ногу можна тільки коли звільнився «слід». Тому хто йде позаду не можна наступати на п’яти тому хто йде попереду. Необхідно дочекатися, коли «слід» звільниться повністю. Виграє той. Хто жодного разу не впав в «річку».
Інструкція: Виконайте чотири нескладних завдання, точніше, зімітуйте їх виконання.
Завдання такі:
пришиваємо ґудзик;
збираємося в дорогу;
печемо пиріг;
виступаємо в цирку.
Особливість цих завдань в тому, що кожне з них учасники будуть виконувати попарно, причому партнери встануть один проти одного, і один з них стане на час дзеркалом, тобто буде копіювати всі рухи свого партнера. Потім партнери поміняються ролями.
Діти стоять у парах, їм пропонується утримати кульку тулубом, без допомоги рук, пересуваючись по груповій кімнаті. Перемагає та пара, яка більш тривалий час утримує кульку.
Вихователь:
Через деякий час після початку ведучий говорить цифру, наприклад, «п’ять».
Учасники складають групи по п’ять осіб. Потім, інша кількість атомів в молекулах і т.д., але не більше 4-5 разів. Вкінці можна назвати молекулу, в якій атомів рівно стільки, скільки учасників в групі.
Діти стають у коло і називають слова, перекидаючи при цьому один одному м’яч, тобто «вантажать баржу»: наприклад, всі слова зі звуком «н» (ножиці, нарциси і т.д.).
Діти називають круглі предмети, наприклад яблуко, сонце, годинник, ґудзик і т.д.
Діти стають один за одним і міцно тримають один одного за плечі.
Перша дитина – «голова змії», остання – «хвіст змії». «Голова змії» намагається зловити «хвіст», а той ухиляється від неї.
Вихователь повинен слідкувати за тим, щоб діти не відпускали одне одного.
Підсумок тренінга
Візьміться за руки. Будемо прощатися очима. Посміхніться одне одному. До побачення!