Тренінг «Я, ти, він, вона – разом ми одна сім’я!»

Про матеріал
Дана розробка спрямована на зміцнення почуття єдності; сприяє підвищенню впевненості в собі і розвитку самостійності у дітей; дає дитині можливість відчути свою приналежність до групи; висловити свій настрій; на розвиваток комунікативних навичок у дітей.
Перегляд файлу

Тренінг «Я, ти, він, вона – разом ми одна сім’я!»

Мета: зміцнювати почуття єдності; сприяти підвищенню впевненості в собі і розвитку самостійності у дітей; дати дитині можливість відчути свою приналежність до групи; висловити свій настрій; розвивати комунікативні навички у дітей.

Обладнання: м’яч, кулька

Хід заняття

Діти входять в кімнату і стають у коло, беруться за руки.

Вихователь:

Сьогодні у душі моїй

Так світло, веселенько

І кажу вам я: «Добрий день!»

Всім добрий день рідненькі!

  • Посміхніться одне одному. Будемо вітатися очима. Молодці!
  1. «Ходити слід в слід» - вправа спрямована на створення позитивного настрою; на розвиток уміння узгоджувати свої дії з членами групи.

Завдання полягає в підстроювання до партнера, що йде попереду. Ставити ногу можна тільки коли звільнився «слід». Тому хто йде позаду не можна наступати на п’яти тому хто йде попереду. Необхідно дочекатися, коли «слід» звільниться повністю. Виграє той. Хто жодного разу не впав в «річку».

  • Добре, молодці!
  1. «Дзеркало»

Інструкція: Виконайте чотири нескладних завдання, точніше, зімітуйте їх виконання.

Завдання такі:

пришиваємо ґудзик;

збираємося в дорогу;

печемо пиріг;

виступаємо в цирку.

Особливість цих завдань в тому, що кожне з них учасники будуть виконувати попарно, причому партнери встануть один проти одного, і один з них стане на час дзеркалом, тобто буде копіювати всі рухи свого партнера. Потім партнери поміняються ролями.

  1. «Утримати кульку» - вправа спрямована на розвиток уміння узгоджувати свої дії з членами групи.

Діти стоять у парах, їм пропонується утримати кульку тулубом, без допомоги рук, пересуваючись по груповій кімнаті. Перемагає та пара, яка більш тривалий час утримує кульку.

Вихователь:

  • Хто переміг?
  • Важко чи легко було?
  • Сподобалося?
  1. Атоми і молекули. Ведучий: « Уявіть, ви – самотні атоми. Починається хаотичний броунівський рух, при цьому можливі легкі зіткнення один з одним. Будьте обережні. За моєю командою ви повинні з’єднатися в молекули, число атомів в якій я назву».

Через деякий час після початку ведучий говорить цифру, наприклад, «п’ять».

 Учасники складають групи по п’ять осіб. Потім, інша кількість атомів в молекулах і т.д., але не більше 4-5 разів. Вкінці можна назвати молекулу, в якій атомів рівно стільки, скільки учасників в групі.

  1. «Баржа» - вправа спрямована на подолання невпевненості в собі, розвиток пізнавальних процесів.

Діти стають у коло і називають слова, перекидаючи при цьому один одному м’яч, тобто «вантажать баржу»: наприклад, всі слова зі звуком «н» (ножиці, нарциси і т.д.).

Діти називають круглі предмети, наприклад яблуко, сонце, годинник, ґудзик і т.д.

  1. «Змія кусає свій хвіст» - вправа спрямована на створення позитивного настрою: розвиток групової згуртованості, зняття напруги.

Діти стають один за одним і міцно тримають один одного за плечі.

Перша дитина – «голова змії», остання – «хвіст змії». «Голова змії» намагається зловити «хвіст», а той ухиляється від неї.

Вихователь повинен слідкувати за тим, щоб діти не відпускали одне одного.

  1. Подібність і відмінність. Вихователь: « Люди спілкуються, бо вони схожі або відмінні один від одного. Давайте знайдемо відмінності і схожість один з одним. Кожен з вас повинен вимовити фазу, звертаючись до сусіда справа: “Ми з тобою схожі, тим що … (називається будь – яка ознака “схожості “), але на відміну від тебе я … (називається будь – якої ознака “відмінності “). Наприклад: “Ми з тобою схожі, тим що любимо тварин, а особливо кішок, але на відміну від тебе я люблю їсти пломбір з солоним огірком.”

Підсумок тренінга

  • Молодці!
  • Вам сподобалося грати?
  • Що сподобалося найбільше?

Візьміться за руки. Будемо прощатися очима. Посміхніться одне одному. До побачення!

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 3 клас, Сценарії
Додано
15 січня 2021
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку