Тренінгове заняття до дня толерантності

Про матеріал
Толерантність – це повага, сприйняття та розуміння багатого різноманіття культур нашого світу, форм самовираження та самовиявлення людської особистості. Формуванню толерантності сприяють знання, відкритість, спілкування та свобода думки, совісті й переконань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«КРОК ДО ТОЛЕРАНТНОСТІ»ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ВПРАВА «ВІДГАДАЙ ТЕМУ ЗАНЯТТЯ»ЛСТЕОАТРНТНІЬ

Номер слайду 4

Привітання «Мене звуть... Я люблю себе за те, що...»

Номер слайду 5

Привітання «Мене звуть... Я люблю себе за те, що...» Вправа проводиться в колі. Кожен по черзі говорить дві фрази «Мене звуть...» і «Я люблю себе за те, що...». Не відволікайтеся на спори і обговорення з приводу бажань. Просто висловлюйте їх по черзі, неупереджено і швидко. Мета вправи – формування позитивної самооцінки.

Номер слайду 6

ВПРАВА «П’ЯТЬ ДОБРИХ СЛІВ»

Номер слайду 7

ВПРАВА «П’ЯТЬ ДОБРИХ СЛІВ»На кожному пальці намальованої долоні треба написати будь-яку привабливу, на їхню думку, рису її власника (наприклад: «ти дуже добра», «ти завжди заступаєшся за слабших», «мені подобається твій одяг»). Аркуш повертається до власника. Коли робота завершена, вчитель збирає малюнки і зачитує написи, а група має здогадатися, кому вони призначені. Мета вправи – розвиток навичок спілкування.

Номер слайду 8

ДАВАЙТЕ ПЕРЕГЛЯНЕМО ВІДЕО!

Номер слайду 9

ІНФОРМАЦІНА ДОВІДКА У перекладі з латинської «tolerance» означає «терпіння». Толерантність означає терпимість до інших думок, поглядів, традицій. Толерантність – це повага, сприйняття та розуміння багатого різноманіття культур нашого світу, форм самовираження та самовиявлення людської особистості.

Номер слайду 10

ВПРАВА «ВСІ ЛЮДИ РІЗНІ, АЛЕ - РІВНІ»Уважно розгляньте запропоноване зображення

Номер слайду 11

ВПРАВА «ВСІ ЛЮДИ РІЗНІ, АЛЕ - РІВНІ»ЧИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ ЛЮДИ, ЗОБРАЖЕНІ НА КАРТИНЦІ? (кожна людина чимось відрізняється від інших, через що зазнає дискримінації) ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ВИДИ ДИСКРИМІНАЦІЇ?ЗА ЯКИМИ ОЗНАКАМИ?

Номер слайду 12

ВПРАВА «ТЕМАТИЧНИЙ КІНОПОКАЗ»

Номер слайду 13

ВПРАВА «ТЕМАТИЧНИЙ КІНОПОКАЗ» ЯКІ ПОЧУТТЯ ВИКЛИКАЛО У ВАС ЦЕ ВІДЕО?ЧОМУ ХЛОПЧИКУ СПОЧАТКУ НЕ СПОДОБАВСЯ ПОДАРУНОК?ЩО ЗРОЗУМІВ ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ ВІДЕОРОЛИКА?

Номер слайду 14

ВПРАВА «МІКРОФОН»Запитання 1. Що ви розумієте під поняттям «образа»? Запитання 2. Чи ображали вас колись однокласники, друзі? Яким чином? Запитання 3. Як ви відповідали на ці образи?

Номер слайду 15

ВПРАВА «ПІДБЕРИ СЛОВО ПРОТИЛЕЖНЕ ЗА ЗНАЧЕННЯМ»ДОБРОЩАСТЯУСМІШКАРАДІСТЬ

Номер слайду 16

ВПРАВА «ВПІЗНАЙ ВИД НАСИЛЛЯ ЗА ОПИСОМ»ФІЗИЧНЕ НАСИЛЬСТВОЕКОНОМІЧНЕ НАСИЛЬСТВОШКІЛЬНЕ НАСИЛЬСТВОудари, кидання в інших різними предметами, штовхання, підніжки,   бійки. залякування, погрози, глузування, приниження, обзивання, образливі й принизливі прізвиська.  навмисне пошкодження особистого майна, одягу; вимагання грошей або речей; жебракування, крадіжка.

Номер слайду 17

Вправа асоціативний ряд «Толерантність» ТОЛЕРАНТНІСТЬНа кожну літеру слова толерантність назвати рису характеру, притаманну толерантній людині.

Номер слайду 18

ТЕРПЛЯЧИЙТОВАРИСЬКИЙТАКТОВНИЙТУРБОТЛИВИЙОСОБЛИВИЙОБЕРЕЖНИЙЛЮБЛЯЧИЙЕНЕРГІЙНИЙРІВНИЙАКТИВНИЙНАДІЙНИЙНЕЗАЛЕЖНИЙІНТЕЛІГЕНТНИЙСПІВЧУТЛИВИЙ

Номер слайду 19

ВПРАВА «ХМАРИНКА ТОЛЕРАНТНОСТІ»

Номер слайду 20

ВПРАВА «ХМАРИНКА ТОЛЕРАНТНОСТІ» Учням пропонується обрати із хмаринки слів спочатку ті слова, які пов’язані з толерантністю, а потім – слова, які не відповідають темі. Мета вправи – формування навичок критичного мислення.

Номер слайду 21

Вправа «Я толерантий тому, що …» Я толерантрний (а)

Номер слайду 22

22 Ситуація 1 До класу прийшла нова учениця. ЇЇ звуть Че Янг Лу, вона з Африки. У неї темна шкіра і довге кучеряве волосся. Учні в класі довго дивились на неї і на перерві ніхто з нею не розмовляв. Че Янг Лу відчувала себе дуже самотньою. Запропонуйте толерантне вирішення цієї ситуаціїВПРАВА «НА МОЮ ДУМКУ»

Номер слайду 23

23 Ситуація 2 До класу прийшла нова учениця. ЇЇ звати Саміра. ЇЇ родина приїхала з Ірану. Саміра носить одяг, який повністю закриває тіло і обов’язково зав’язує хустину на голові. Учні здивовано подивились на Саміру, і ніхто не кликав її пограти в ігри на перерві. Запропонуйте толерантне вирішення цієї ситуації. ВПРАВА «НА МОЮ ДУМКУ»

Номер слайду 24

24 Ситуація 3 До школи прийшли дві нові учениці - сестри Аліна і Вікторія. Вони навчатимуться у різних класах: Аліна - у третьому, Віка - у шостому. Аліна носить великі окуляри з товстим склом. На перервах Вікторія завжди приходить до класу молодшої сестри, тому що вона дуже погано бачить. Вікторія проводжає сестру до їдальні і роздягальні. Учні з класу Аліни не граються з нею на перервах і рідко розмовляють з дівчинкою після уроків. ВПРАВА «НА МОЮ ДУМКУ»

Номер слайду 25

25 ТОЛЕРЕНТНІСТЬ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МЕНЕ

pptx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
2031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку